Gallup
Minkälainen ensisuudelmasi oli? Missä tapahtui? Moni vuotiaana? Haluaisin vaan tietää...kun en ole ikinä itse suudellut ketään... olisi kiva tietää teidän kokemuksia... :)
Your first kiss...
13
3869
Vastaukset
- marzza
hyi helvetti elämäni huonoin suudelma. olin silloin 15 vuotias ja kännissä. sillon ku tulee tehtyy kaikkee tyhmää. jätkä oli mua vuoden vanhempi ja kaks kertaa suurempi (läski) seuraavana päivänä ku näin sen ni kyl meinas yrjö lentää.
- Viivi
Ihan kiva.. ei ehkä niin loistava, mutta kyllä me suudeltiin useammankin kerran.
Juhannuksena leirintäalueella, olin 16-vuotias.
Nykyinen poikaystävä kehui ensimmäisen suudelman jälkeen mua hyväksi suutelijaksi vaikka hän oli vasta kolmas, ketä suutelin, joten ei sitä suutelemista tarvitse ainakaan jännittää..- Niksu
Mulla oli aika huono..umpi kännissä molemmat sen tytön kanssa...mut nykyisen tyttö ystävän kans suudelmat on ihan taivaallisia:)..kun ekan kerran suudeltiin..se oli sellasta hakemista..mut kyllä se siitä muutaman tunnin päästä alkoi sujumaan..nyt en haluisi muutakun pusutella vaan kokoajan ;)
- Tanja
Niksu kirjoitti:
Mulla oli aika huono..umpi kännissä molemmat sen tytön kanssa...mut nykyisen tyttö ystävän kans suudelmat on ihan taivaallisia:)..kun ekan kerran suudeltiin..se oli sellasta hakemista..mut kyllä se siitä muutaman tunnin päästä alkoi sujumaan..nyt en haluisi muutakun pusutella vaan kokoajan ;)
14 ja puol sillo. en muista millainen oli ihan eka suudelmani mut muistan kenen kans se oli. eli ei ollut mulle mikää merkittävä kokemus. muistan jotai muita suutelemisia tämän saman kans ja sujui ihan ok.
- Sarkku
15-vuotiaana. Olimme aloittaneet seurustelun kahta päivää aikaisemmin ja olimme umpirakastuneita. Paikkaa sanomme nykyisin umpikujaksi, koska sieltä pääsee vain yhtä reittiä pois ja sinne takaisin. Nojailimme toisiimme. Hän totesi, ettemme olleet vielä suudelleet. Myönsin, ja sanoin, etten ollut koskaan suudellut ketään. Ei hänkään. Siinä sitten seisottiin sylikkäin toinen tovi. Sitten suukotin häntä poskelle, kun en vielä huulille hennonnut. Hän suuteli vuorostaan minua poskelle ja sitten huulille. Se oli ihana suudelma. Hapuileva ja amatöörimäinen, kuten asiaan kuului, mutta ihana silti. Tuntui siltä, että jalat pettäisivät alta. Ihana mies. Kolme vuotta itseäni vanhempi, mutta ikäero ei ole haitannut. Seurusteltu jo pari onnellista vuotta. :)
- Jaana
No aika ihana. Se tapahtu tossa parisen viikkoa sitten.. olen siis 16v. nyt olen tämän ihmisen kanssa onnellisesti yhdessä.. tää mun tyttöystävä oli kyllä suudellut ennen mutta minä en. Tein silti aloitteen, ja minä suutelin ensin sitä huulille. Sitten yön aikana, olin niillä yötä, se meni siihen että otettiin kieltä mukaan ja sillälailla. tein silloin ja sain silloin elämäni ensimmäisen fritsun. Jaah, ihan mukavaa!!! Sitten viikon päästä siitä yöstä aloitimme seurustelemaan. Kyllä on ihana tyttö mutta sitä vaan taitaa vähän jännittää kun olen ensimmäinen tyttönsä eikä hän ole ennen tiennyt että hän voisi ihastua tyttöön. Minä taas olen ja aivan täysin hyväksynyt asian.
- Lissu
Olin 18-v. ja seurustellut kai pari kuukautta. Koko ilta oltiin pimeessä mökissä, huulet vaelteli pitkin kasvoja kuitenkaan koskematta. Sitten se vaan tapahtu, molempien ensisuudelma. (Oon aika konservatiivinen, siitä tommonen viive seurustelun alusta.)Se oli täydellistä: ei katkenneita hampaita tai kuolaroiskeita ;-) Ois varmaan lähteny jalat alta jos ei oltais oltu jo valmiiks vaakatasossa. Pari vuotta on menny tuosta ja saman miehen kanssa pussailen vieläkin ja toivottavasti tästäkin eteen päin.
- kmk
Ensisuudelmani oli 15-vuotiaana puistossa, nuorten ryyppypaikassa eräänä perjantai-iltana. Olimme erään hieman vanhemman pojan kanssa istuskelemassa vierekkäin penkillä ja hän oli jostain syystä erittäin surullinen ja humalassakin. Siinä sitten halattiin muutamaan otteeseen, lämmitin häntä kainalossani ja käveleskelimme ympäri puistoa. Myöhemmin taas istuuduttuamme jonnekin katselin hänen kasvojaan sivusta ja silittelin hänen käsivarttaan kun hän käänsi päätään, katsoi minua tovin silmiin, tuli lähemmäs ja suuteli. Se oli hellä, hieman amatöörimäinen pitkä suudelma, mutta ikimuistoinen ja mieltä lämmittävä. Suudelma ei kuitenkaan johtanut myöhemmin mihinkään seurusteluntapaiseen, sillä vaikka ilta hänen kanssaan olikin ihana halusin olla juuri silloin täysin vapaa. En ole katunut päätöstäni jälkeenpäin, sillä poika tunnetaan nykyään miehenä, joka vaihtaa tyttöystäväänsä jopa viikon välein. Ihana ihminen silti.
- Jeppa
Tapahtui kotona yöllä sohvalla. Katottiin kauhuleffaa, mut jäipä aika lailla katsomatta, kun alettiin hommaileen. Olin tuolloin 17 vee. Oli ihan kivaa, mut ei kauheesti sykähdyttäny, koska se jätkä ei ollu mulle mikn tärkee... Et kantsii ootella semmosta, josta oikeesti tykkää tosi paljon...
- tietäväinen
Ensimmäinen suudelmani oli silloin kun olin 14, olin silloin kännissä. Yksi läski ja ruma luokkalainen tuli iskemään niinpä kännissä menin suutelemaan häntä.
- Marko
Olen 27-v enkä ole ikinä suudellut ketään.
marko - Ladybird
Mun eka suudelma tapahtui 18-vuotiaana. Mä oon sellanen tyyppi, joka ei heti hyppää toisen kaulaan kun aletaan seurustelemaan (eipä tosin ollu vielä mitään suurempaa suhdetta ollutkaan tuohon mennessä). Mut tällä kertaa mä tein poikkeuksen. Nähtiin toista kertaa ja sit se vaan tapahtu. Autossa, ei mitään kauheen romanttista, mutta jos oisin seisonu, jalat ois lähteny alta. Sitä tapahtumaa vois sanoa täydelliseks. Sanotaan että eka suukko on aina ihan säheltämistä. Heti suukon jälkeen mun partneri sano, et mä oon hyvä suutelija ja minä puolestani totesin, että ensimmäinen kerta...hih..;) jätkä ei meinannu uskoa korviaan. Me muuten otettiin heti kieli mukaan.
Se on vaan semmonen tunne, että sitä ei voi sanoin kuvailla. Mä oon vieläkin 18 wee, mutta eipä ole sama pusuttelukaveri enää maisemissa. Ehkä huomenna tapahtuu se eka kerta yhden uuden tyypin kanssa. Mä ainakin toivon niin..on se vaan niin ihana..;) - Patriot
7-vuotiaana serkkuni luona hänen kanssaan varmaankin jonkun prinsessa ruusus-piirretyn innoittmana ;P mutta todellakin se oli ihan suudelma, ihme kyllä
pidin siitä mutta ei se minua taivaisiin nostanut kuten nykyisin. se taisi olla jotain kakaramaista testailua xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815