apua
pitäs jsp:llä toteuttaa sellainen sovellus, joka kysyy jonkun kysymyksen ja antaa vaihtoehdot oikein/väärin ja tallentaaa ne sitten tietokantaan..elikkä jonkinlainen tietovisa jsp:llä..miten tämä tehdään???
jsp-tietovisa
6
609
Vastaukset 6
- tietämätön
jos ois valmista koodinpätkää tälläiseen, niin olisi tosi kiva homma...
- jispi
Jos osaat servettien ja jsp:n perusteet niin ei oo iso homma. Jos et, niin lainaa vaikka kirjastosta joku vähän uudempi Java2 kirja. Niissä juttua servleteistä. Ja netti pullollaan, googlettamaan vaan.
Sunin sivuilta voi vaikka lukea tutorialia:
http://java.sun.com/products/jsp/
Kai oot Tomcatin jo asentanu? Ja tietokanta-ajurit sitten ympäristömuuttujaan tai Tomcatin lib-kansioon.
Kannattaa tehdä erikseen vaikka servlet - luokka, kysymys-luokka ja sitten jsp -sivut.- tietämätön
kyllä tomcat ja tietokanta yhteys on asennettu, mutta ei tiedä miten lähtisi aloittamaan..apuja tarvitaan!!!
- Tietävä
tietämätön kirjoitti:
kyllä tomcat ja tietokanta yhteys on asennettu, mutta ei tiedä miten lähtisi aloittamaan..apuja tarvitaan!!!
Tees itse omat kotitehtäväsi! Ei ohjelmointia muuten voi oppia.
- joojooojoooooo
homo
- joojooojooo
Tyhmempi tai tyhmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3181130Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40725- 67721
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51587
Koiran kaltoinkohtelu
Eräällä naisella on jokin pakottava tarve tiuskia, läpsiä, töniä ja sairaalloisesti kontrolloida koiraansa. Vaikka se ih13558