Vaalivankkurien mukana

Tämän päivän lehdestä luin, että koli kyydeille tulee maakuntarahoitusta raha tulee pohjois-Karjalan tulevaisuusrahastosta korkeintaan 10,000e.
Olen asiasta hieman ääneen puhunut jopa liikenne ministerille joka tulee maanantaina Lieksaan
Olen muuten mukana monen ehdokkaan vaalivankkureissa joten olen sitten myöskin livenä mukana 4.4. S market esim ja Lieksan tapahtumissa viikolla 5.pv Oltteri 6 pv muskotti jossa on Lieksalainen ehdokas Lea Oravalahti Pehkonen ja sitten 10.4 on koko perheen tapahtuma jossa on myös poniajelua yms samana päivänä sitten poistun Pielisen laulun konserttiin tenorien joukkoon.

Taitaa niitä tinureitakin liikkua jossakin"paljon tinasit paljon pilasit viimein kolvis kylmeni " on vitsi hautausilmoituksessa MK

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpä-Jooseppi.

Eikös se Lieksan kaupunki jo aiemmin ennättänyt myöntää rutkasti rahoja niihin Kolikyydityksiin?
      Nuo rahoitukset hyödyttää vain joensuulaisia kauppaliikkeitä ym!
      Sama kun jo lähettäisi suoraan rahaa joensuun kassaan ja kaikille yrittäjille tuolla alueella !

• Noin se oli.

14.3.2011
      Kaupunginhallitus

esittää kaupunginvaltuustolle, että se myöntää 10.000 euron lisämäärärahan Hallintopalvelukeskuksen tulosalueelle 105 'Muu yleishallinto' Kolin joukkoliikenneyhteyden turvaamisen akuutteihin rahoitustarpeisiin vuodelle 2011. Lisäksi esitetään varattavaksi vuoden 2012 talousarvioon em. tarkoitukseen 5.6.2012 saakka 10.000 euroa.

Jatko-osasta päätetään viimeistään vuoden 2012 talousarvion yhteydessä.

Päätös:
      Hyväksyttiin.

• MK

Kysyn sinulta tietävä mitä tarkoittaa tuo tulevaisuusrahasto? tiedän jo lukeneeni tuon päätöksen mistä kirjoitit.
        Jooseppi sinulle Kolia markkinoidaan matkailuun mutta miten sinne autoton pääsee sitä asia olen tiedustellut sen asian turvaaminen. En ole mitenkään tyytyväinen niihin toimiin, että ja ainoastaan turvataan tänne suuntaan kolilaisten asiontiliikennne kerran viikossa tai pari mutta tyhjää parempi mutta kuitenkin tuo kimmppakyyti palvelee asukkaita melkoisesti.MK

• körökyyti

Tarkoittaako nuo "kyyditykset" sitä että kaikki muut kuin kepun kannattajat muilutetaan äänestyspäivinä mahdollisimman kauas äänestyspaikoilta!
      Kaikkeen ne rahaa antaa!

• Nuseen myös!

Lieksan pitäisi myös endottomasti tukea Nurmeksen alueen joukkoliikenneyhteyksiä ja tekosyynähän kustannuksiin voitaisiin pitää veruketta, joka toisi Lieksaan veroeuroja Nurmeksesta!

• Idea on myös siinä että viikonloppuisin kun lääkäripäivystys tulee Nurmekseen niin kimppakyyti olisi mahdollista.siinä ei ole mitenkään mitään veruketta eikä kaunaisuutta vaan kyyti voinee olla sitten toisinpäin lääkäripäivystyksen ollessa Lieksassa.
      Muuten kyllä Nurmekselaiset käynevät täällä eräissä kauppaliikkeissä jota ei ole Nurmeksessa ja tiedän myöskin tuttavani Joensuusta huollattaneensa jonkun koneensa täällä Lieksassa joten kyllä markkinoita voidaan laajentaa.
      Omakohtainen kokemus oli, että vei täältä villapaketin rakennukselle Juukaan autossani mutta samana päivänä hain samaista villaa lisää Juuasta myös saman tunnuksen alta olevasta liikkeestä niin hintaero oli 5 e samasta tuotteesta joten miksi merta edemmäs kalaan MK

• Kyrpä-Jooseppi.

Päästiinpäs sujuvasti asiassa villapakettiin asti!
      Mahtaapi villapaketeille, juuasta tai joensuusta ostetuille tulla hintaa, kun laskeen mukaan polttoainekulut, jotka on kumpaisessakin tapauksessa noin 20 euroa!

Tuohon loppulauseeseen sen verran että kerran -90 alussa, huomasin karjalaisessa ilmoituksen halvasta tuotteesta joensuussa.
      Sinnehän sitten piti lähteä sitä halpaa hakemaan, huomatakseen paikanpäällä että tuote oli loppuunmyyty!
      Kaiken kukkuraksi lätkähti citymarketin parkkipaikalla pysäköintisakko autoon!

Paluumatkalla pysähdyin Lieksan essolle tankkaamaan ja huomasin hyllyssä juuri samanlaisen tuotteen, mitä olin joensuusta lähtenyt hakemaan!
      Päätinpä että kun olen kerta reissuun lähtenyt niin tyhjinkäsin en kotio mene. Ostin siis paikallisesta liikkeestä tuotteen, mikä tosin maksoi 2 kertaa enemmän mitä joensuun tuote olisi ollut!

• Nyt lyön kämmeniä yhteen jotta karvat lähtee kämmenistä Joosepille.
      Olemme saa mieltä kun lähtee kauas kalastamaan mitä saa.Mutta meillä sentään ei ole maksullisia parkkipaikkoja ainakaan vielä.
      Mutta kun ajoin jäätietä myöden niin hankin bensarahaa kun ostin tuotteen lieksasta. MK

• Kirjoitusvirhe olemme Joosepin kanssa samaa mieltä.jostakin asiasta eli noin voi käydä kun lähtee jonkun mainoksen ja tavaran perään kokemuksesta tiedän viime kesältä miten vaikeaa oli saada uima-altaan peite siihen kuuluva.

Mutta katsotaan miten palvelut pelaa jatkossa nyt kuulin, että koulutuskuntayhtymä lisää koulutuspaikkoja eri linjoille. Mutta miten me pärjäämme niissä Lieksassa? MK

• Kyrpä-Jooseppi.

Annas mie vähän vielä autan!
      Olemme samaa mieltä JOSKUS joistakin ASIOISTA ja joskus jopa tukkanuottasillakin, mutta noinhan pitää ollakkin!
      Juuri siksi nämä keskustelupalstat on luotu että sama ja erimieliset voi vaihtaa keskenään mielipiteitään! ( ja niitähän riittääpi)!

• TICO TICO

Älä Markku rasita itseäsi liikaa! Noin kova vaalikiertue ottaa jo nuorempienkin voimille,ethän sinä enää ole mikään poikanen.
      Tietystysti sinulla on kokemusta ja "ammattitaitoa" joten itse tiedät kuntosi.
      Mitä tarkoitat kun kirjoitat että olet monen ehdokkaan vaalivankkureissa mukana?
      Et kai vaan tarkoita että sinuunkin on iskenyt tämä Demarien tauti,tarkoitan
      loikkaamista.
      Kuinka äänihuulesi kestää nuinkin kovan ja rasittavan kiertueen?

• on hyvä, että

k-jooseppi lähtee myös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5568
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      491
      2557
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1415
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1399
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1099
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      974
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      887
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      882
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe