Niin, suru-uutinen tulklaan julkistamaan huomenna kun Tomi Putaansuu ja muuta bändiläiset kokoontuvat infotilaisuuteen Hotelli Hesperiassa.
Hajoamisen taustalla lienevät ne ns. musiikilliset erimielisyydet, eritoten Mr Lordin ja Awan välillä, Awa kun on halunnut myös omia biisejään ohjelmistoon.
Ikävä juttu, siinä meni bändi joka teki euroviisuhistoriaa hienolla voitollaan ja josta itse olen ainakin ollut ylpeä, harmi vaan ettei mitään isoa läpimurtoa sitten tapahtunutkaan...
Ja tämän tiedon teille välitti:
Hevosmiesten Tietotoimisto
Aprillia!
LORDI HAJOAA
J.Jääskeläinen
2
483
Vastaukset
- GayLordivai
Perkele. olin justiinsa kuokkaamassa kuoharia kun tätä luin, mutta eipä sittenkään kun kusetit.
- No Voi sun...
Olin jo hyppimässä ilosta. ._.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3702025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851077
- 90946
- 48880
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760