se täytyy mainita tästä joukkueesta.
he pelaa valmentajansa näköistä kiekkoa.
Mutta olisi hyvä jos pelissä olisi enemmän muitakin variaatioita eikä vain pelkkää pystysuunnassa käytävää hokia kuten sinun jääkiekkosi Matikainen.
Fyysinen peli iso osa pudotuspelikiekkoa, mutta taitokiekko myös.
Hieno Blues ja Matikainen ennenkaikkea.
Sorry kun aiemmin mollasin sua(Matikainen), et silti ole ehkä niin hyvä runkosarjassa mutta kun tosipelit alkaa niin johan alkaa joukkueesi menestyä.
Näin.
Playoffs-kiekko=Blues
3
60
Vastaukset
- Pro-Matikainen
Kummasti Matikaisen alaisuudessa Blues on viime vuosina päässyt neljän parhaan joukkoon vaikkakaan ei ilmeisesti taidolla...
- juha822222
ja pluskommentin annoin sulle lyhyestä mutta vakuuttavasta kommentista.
Tulokset puhuu puolestaan Matikaisella, NÄIN ON!!!!!!!!!!!
- juha82222
no on niillä jotain taitoa kuitenkin ollut(Viitaluoma, Öhman Eaves...) ja on nytkin(OÖhman, Lammassaari, Kähkönen, Salliset, Lajunen, Karalahti, Miettinen...ei siis ihan kädetön joukkue ei toki)
silloin viimeksi kun Blues oli Finaaleissa Kärppiä vastaan
niin Matikainen peluutti joukkojansa eri taktiikalla kuin nyt jos on uskomista Petteri Sihvosen analyysiin.
Mut ainahan Matikaisen jääkiekko on tunnettu kovasta kamppailukiekosta.
Täydellinen pelitapa on sellainen jossa yhdistetään kamppailu-ja taitokiekko samassa paketissa, Jukka Jalonen mm toteuttaa tätä tosi hyvin ja Raimo Summanen.
Mä pidän Bluesin joukkueesta mut pidän paljon myös Kalpan kaltaisesta joukkueesta. Tai viime kauden TPS ja HPK.
Sekä Kärppien dynastia-aikakausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408