Haluan tietää, uteliaisuuttani, mikä on kenenkin lempiasento ja miksi? :)
Lempiasento...
41
8228
Vastaukset
- Herra Hetero
Ihan perinteinen lähetys-saarnaaja tai niin päin että nainen makaa päällä.
Se ihana läheisyydn tunne rakkaansa kanssa....- Eikka**
Itse tykkään kovasti takaapäin panna, ottaa lanteista kiinni ja painaa hitaasti ja syvään.. Vauhti vaan tahtoo kovasti kiihtyä... ;))) ja myös itse alla ja nainen ratsastaa päälläni, pyörittää lantiotaan, voi että!! samalla saa myös katsella naista ja hyväillä rintoja,..
- pietaa
Nainen vastaa: pöydällä maaten jalat ylhäällä, ja syystä että takuuvarma orgasmi, sattuu juuri oikeaan kohtaa.
- gtjlkökg
pakko myöntää ,tää on aika hyvä ;) Harmi että ei niin usein tule tehtyä kun kämppäkaveri toisessa huoneessa mulla pääsee sellanen huuto että naapuri rakennukseen kuuluu eikä tätä voi tehdä tuppisuuna, ei vaan pysty...
- VanhaMies53
eestä ja takaa, nyttemmin suunnilleen aina takaa....on se niin parasta, ON se.
- nainennnene
Nainen päällä. Tuntuu vaan parhaalta, kai se osuu johonkin herkkään kohtaan. Nimenomaan nainen päällä silleen kumarassa, ei pystyasennossa. Nainen alla, jalat miehen harteilla myös ok (samasta syystä). Inhokkiasento on takaapäin.
- 42mies
nainennnene tykkää juuri samoista asennoista kuin minäkin.
- nainennnene
Oot sitten vissiin homo!
- nainennnene
Tuota en sitten kirjoittanut minä, alkuperäinen "nainennnene"... Joku 15 vee poika vaan taisi keksiä hauskan huvin. Mutta ei kyllä näköjään edes osannut painaa oikeaa vastaa-nappia.
- SuuriPieniLeka
Kyllähän se paras asento on maata selälleen ja anien on "satulassa", itse kouria naisen herkullista peppua naisen pyörittäessään lantiotaan hitaasti sensuellisti ja seksikkäästi pikkuhiljaa tahtia lisäten, kiimaisesti silmiin tuijottaen samalla omia rintojaan puristellen. Siinä silmä lepää.... huh huh, rupes panettaan!!!:D
- Pera TattisPala
Onks toi "anien" niinko kani, vai mikä? Kani satulassa...satula on naisella, johon mies nousee...en nyt ymmärrä...eikä paneta, kun en eläimistä isommin, tai itseasiassa ollenkaa piittaa, siinä mielessä.
- SuuriPieniLeka
nainen on satulassa. kiipeää selkään. hyppää ratsaille... kaikki pitää selventää kädestä pitäen.. ristus mitä urpoja... satula on naisella???? :D:D:D:D kunnon tauno...
- kjkljkljl
"ristus mitä urpoja... satula on naisella???? :D:D:D:D kunnon tauno... "
Krhm :D miksikäs niitä sitten kutsutaan, jotka eivät ymmärrä huumoria... - Pera TattisPala
D:D:D, kiipee kättäpitkin selkään, siis se kaniko?, entäs se Urpo, ootko vielä niinko Bi, eli oikeestaan kaikki käy?, oot satuloinut naisen, ja sit tulee tauno viel.. perverssiä, sanon mä!
- Nainen!!
Kyllä se niin on, että parasta on kun mies ottaa joko takaapäin tai sitten nainen on alla jalat miehen hartioilla!
- Armas IsoKyrpänen
Jees, ja Armas tulee jo tänään, jos vaan tahdot, ja OTTAA sut Takaata...
- Roskapostia!!
Huumorissa ei ole mitään vikaa, turhat viestit taas sen sijaan on kaukana huumorista... jos ei ole mitään oikeeta sanottavaa, tarviiko kirjotella ollenkaan???
- Xavier g
joten miksi kirjoitit, kun ei ole mitään asiallista asiaa, ei edes huumoria.
- Roskapostia!!
Xavier g kirjoitti:
joten miksi kirjoitit, kun ei ole mitään asiallista asiaa, ei edes huumoria.
Samat sanat.
- Xavier G
Roskapostia!! kirjoitti:
Samat sanat.
Oot siis homo!
- 8+9
päällä tykkäisin olla, mutta lonkka alkaa naksumaan. vissii paikat hajoaa vaikka oon vasta 19. tosin se naksuu vaan ratsastaessa. kaikkein parasta on, kun nainen on selällään, mies polvillaan ja nainen laittaa sääret miehen ympäri tiukasti siitä lantion kohdalta, en muista asennon nimeä.. joskus helpottaa jos laittaa tyynyä selän alle/alaselkään etenkin kun itelläni on niin notkoselkä. Siinä kun mies hyväilee rintoja tai ottaa kunnolla lantiosta kiinni samalla kun antaa mennä vaan......
tai sitten takaapäin jos sen vaan osaa. siinäkään ei naisen tarvii olla vaan paikallaan, voi liikkua vaikka miten.
ja yksi parhaista on mies päällä ja laitan jalat sen hartioille, etenkin kun oon aina ollut taipuisa ja ne tykkää taivuttaa siitä eteenpäin sillee et on miulla omat polvet melkei suussa ja vetää kunnon paineella :D - disturbed-ninja
Voipi olla että takaapäin on mukavin :)
- neiti v.kainulainen
Karhea iso puunrunko kesällä,minä nojaan siihen,mies työntyy minuun takaapäin,minä pyöritän itseäni häntä vasten,tuntuu hyvältä...otan tukea puusta,on pimeä,on yö,kukaan ei kuule,ei näe,olemme kahdestaan,miehen luja ote rinnoistani ja pyöritän lantiotani ja mies rakastaa minua omallaan.Se oli niin ihanaa,että näin voisi tehdä uudestaan ja uudestaan...yö jatkui vaaka-asennossa,nukkuen...hetken.halutaan taas...iso mieheni tulee päälleni,levittää jalkani,työntyy minuun,tuntuu niin hyvältä,olen unenenpöpperössä,mutta ei haittaa,hyvältä tuntuu,minusta sekä miehestä.mies tuo ihanansa välillä suuhuni,sitä rakastan,imen,hieron,nuolen kielelläni ja hän samaan aikaan tekee saman minulle,hieroen,nuollen,imien...siihen meinaa räjähtää mielihyvästä.kaikki asennot on hyviä....eikä kaikkia ole viä kokeiltu tai juttuja tehty...
- Armas Isokyrpänen
Anteeks, onko "ihanansa" mahdolliseti KYRPÄ?
- Koitan esittää...
siis näin...nainen makaa selällään toinen jalka koukussa ja toinen suorana. Mies makaa kyljellään n 90asteen kulmassa naiseen nähden niin että naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä, tässä asennossa mies pääsee todella syvälle naiseen. Varsinainen akti tapahtuu niin että sisääntyöntyessä mies työntää mulkkunsa suoraan sisälle mutta ulosvetäessä mies nostaa lantiotaan niin että mulkun varsi koskettaa klitorista. Tässä vaiheessa nainen voi lantion asennolla säädellä klitoriksen kosketuskulmaa. Miehen kädet jäävät vapaiksi naisen kropan hyväilyyn. Tää asento vaatii hieman totettelua mutta palkitsee varmasti,meillä naisen orgasmi ennätys on 8kpl erillista ei siis sarjaorgasmia ja mies voi säädellä omaa orgasmiaan melkoisen voimakkaasti.
Toinen huippuasento on tällainen, nainen makaa selällään jalat yhdessä ja mies työntyy sisälle, tää vaatii tosi hyvän luiston ettei tule vaurioita, puristus on jäätävä sekä miehelle että naiselle. Eli kysymys on perinteinen lähetyssaarnaja mutta naisella on jalat yhdessä. Tämä asento ei valitettavasti sovi kovin lyhyen mulkun omaaville eikä naisille joilla on takapillu...- Tarkoitatko näin
Tässä muutama linkki varmaan tarkoittamiisi asentoihin.
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=fi&langpair=en|fi&rurl=translate.google.fi&u=http://www.sexinfo101.com/sp_scissors.shtml&usg=ALkJrhh5IZWqNsPWSEYU_5g28gbU1e9_WA
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=fi&langpair=en|fi&rurl=translate.google.fi&u=http://www.sexinfo101.com/cross.shtml&usg=ALkJrhiwHsymSDnUU8mHXWRs1Y4BaQE-Nw
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=fi&langpair=en|fi&rurl=translate.google.fi&u=http://www.sexinfo101.com/sp_legglider.shtml&usg=ALkJrhhAQnPLaC3rhwQDv2n8xCHoNLL3hA
- vanha1
Nainen makaa selällään ja jalat levällään ja koukussa pitäen käsillään jaloista, niin mies pääsee vapaasti pillulle ja anaaliin.
- .............
Minä selällään, mies päällä, jalkani häntä vasten niin että nilkat laskeutuvat hänen olkapäilleen. Pääsee työntymään erityisen syvälle ;) Huhhuh, alkaa ajatuskin kiihottaa..
- .............
http://translate.google.com/translate?hl=fi&langpair=en|fi&rurl=translate.google.fi&u=http://www.sexinfo101.com/sp_scissors.shtml
Tuossa vielä linkki lempiasentoon, oli vaikea selittää :) - Nuorimies_+
Takaapäin, joko seisten tai dogi -style, seisten taitaa olla itselle mieluisampi.
Varmaan johtuu siitä, että se on luonnollisempi/eläimellisempi asento. Se tuntuu kiimaisemmalta paneskella takaapäin. Osa syynä varmaan, että tunnen suurta vetoa pakaroiden muotoon ja pehmeyteen. Lantiosta kiva pitää kiinni, kun painelee menemään. Purra hieman niskasta jne ;) - xxx88xxx
mulla vaihtelee lempi asento, aina se mistä nainen tykkää. se on paras.
- teutori88
Takaapäin, niin että mies saa ottaa rajusti tukasta kiinni tai lanteilta ja työntyä oikeen syvälle. Loppua kohden PANNA kunnolla. Mies voihkii ja nauttii, nainen kiihottuu.
- naine33
Paras asento on maata selällään niin että alla on mies jonka kalu on sisällä pepussa ja päällä toinen jonka kalu on pimpissä. Tulee muuten nopeasti ja rajusti...
- ratsastusta
http://xhamster.com/movies/615606/russian_girl_rides_her_lover.html
kuten olen toitottanu tästä ei miehen olo parane - Anonyymi
Mies selällään sägyssä ja tyyny pepun alla jolloin keskivartalo on vähän koholla. Siihen kun istun päälle niin ei tarvii kauaa olla kun tulee mieletön orkku.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742057
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 97865
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785