BOYS!

helpedkjmeeeeeeeeeee

Otetaanpá esimerkiksi 6-9 luokat peruskoulussa..
Jos olet ihastunut tyttöön joka on ns. "hyväkroppainen" ,ok luonteeltaan ja oot muuten ihastunu , niin tuleeko siitä "miinuspisteitä" jos tyttö ei käytä meikkiä?
Siis sellainen jolla ei ole akne ihoa ,eikä naama täynnä piinaavia finnejä.

Onko tytön meikin käytöllä mitään vaikutusta ,siihen että "alkaisit" tytön kanssa?

Eli siis jos tykkäisit 2 tytöstä ,joista toinen käyttäisi ns, ripsiväriä ,peitevoidetta jne.
Kun taas toinen tyttö johon olet ihastunut saman "verran" ei käytä meikkejä.

Kumman kanssa seurustelisit "mieluummin".?


HELPadkaa ,ny!
Vastaa rehellisesti!

17

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loololololol

      LOL oFcOURSE meikattua! Mitä vit***?

    • No se vähän riippuu pojasta, mutta jos tyttö on kaunis meikittäkin niin en usko ettei siitä koidu ainakaan hirveästi "miinus pisteitä".
      Itse kuitenkin tykkään tytöistä jotka meikkaa, se on mielipide kysymys.

    • jjjjjtgikhnjedtjh

      Hitto ,täytyy alkaa käyttää meikkiä.
      Noloa oon ollu meikkittä kutosluokkaan asti.

      HITTO!

    • poikaa--92

      Jos kaunis nainen meikkaa rajummin, ei herätä. Ripsivärin ja huulikiillon/punat ymmärrän hyvin, mutta jos naamaan pitää änkeä kilo pakkelia ja viikon vehnäjauhot jotta kokee itsensä kauniisti niin ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Pienet,korostavat meikit ovat siis ihan kiva, mutta tuntuu että nykyään mennään liian helposti liiallisuuksiin.

      Jos otsaan tulee yksi pieni näppy ei koko naamaa tarvi peittää voiteilla ja ties millä jauhoilla. Kampaa otsatukka erilailla jos se on pakko jotenkin peittää, eikä tuollaiset pienet mitään haittaa jos oikeasti pitää toisesta. Sitten on tietenkin eri asia jos koko otsa/naama on aknen riivaama (sillehän ei voi itse mitään) käyttää peittäviä voiteita, mutta kannattaa ottaa asioista selvää sillä niillä hyvin helposti pahentaa asiaa..

      • ysiviis

        En vois olla enempää samaa mieltä. Tätä on hyvä miettiä!


    • fghjkytg

      thanks vastauksista ,entäs muut?
      Katselen tätä keskustelua vielä lähipäivinä........

    • 7lk typy

      Ite käytän meikkiä ja huomaan het ite että olo tuntuu kauniimmalta meikinkans kun ilman :DD meijän koulussa ainakin tykätään jos käytetään meikkiä kunha ei oo kauheet pakkelit naamassa vaan sillei ihan kohtuullisesti :) mulla on jo poikaystävä ja oon ainut koko 7lk:lla jolla on poikakaveri ja oon varmaa 2 eniten meikkiä käyttävän joukossa 7lk:ta. Joten meikkiä käyttävät tytöt rules ;DD

    • nimetön96

      mun mielestä meikittömät tytöt on luonnonkauniita eikä ne vättämättä tartte sitä pakkelia kiloa naamaan niinku IHQteinipissis joka etää siiderikännit joka viikonloppu ja vetää tupakkaa koko rahan edestä. eili mun mielest se viestiii siit et tyttö pittää itteään jotenkuten nättinä eikä yritä tehä korjauksia killä kilopakkelilla. mut tämähä on makuasia ja täs oli mun mielipide.

    • ysivielätoistaseks

      Ei sillä mun mielestä oo mitään väliä, onko meikkiä vai ei. Jos sitä laittaa tolkuttomasti aina naamaan, se ei sillon herätä kiinnostusta ainakaan toivotussa mielessä. Tietyissä tilanteissa tosin pieni määrä meikkiä on saanu tytön näyttämään vastustamattomalta ;)

    • meikkiä?

      Meikistä on pelkkää haittaa, sotkee mun vaatteet.
      Varsinkin valkoiset paidat on karseen näkösiä kun ne sotataan meikeillä.

      Ei koskaan enää meikattua, paitsi kestovärjäykset.
      Meikkihän on sitä, että tyttö yrittää näyttää joltain muulta kuin mitä oikeesti on.

    • 15vee

      Luonnonkaunis on aina parempi (:

    • eaga

      Kyllähän se nyt on hyvänenaika niin, että jos tyttö näyttää hyvältä ilman meikkiä, on aivan turha sitten meikata. Oikeasti kauniit tytöt eivät tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä. Omalla kohdalla ainakin loppuu kiinnostus jos huomaan että naama kiiltää jotenkin aivan elottomalla tavalla.

    • tohtori laine

      Aivan sama se todennäkösesti on valvaosalle jätkistä.. Fruittareita sun muuta ehkä pystyy iskemään paljastavilla vaatteilla ja meikillä & muka täydellisyydellä.. Ite oon -93 syntyny jätkä seurustelen -94 syntyneen tytön kanssa kuka ei meikkaa kuin johonkin pippaloihin (ja kai se kouluunkin jotain laittaa?) ei mitään hajua eikä juur kiinnosta...

      Elikkäs vastauks yksinkertaisesti: Mulle on aivan sama meikkiä vai ei kunhan ei oo laittanu meikkiä niin että rajat näkyy. Kumpi parempi oman itsetunnon mukaan

      Kiitos hei.

    • fgbfg

      18 palsta? HALOO!!!!!g

    • thö naturel

      mielummi meikitön. enemmä luonnollisempi :)

    • nuoripoikaa--92

      Jos kaunis nainen meikkaa rajummin, ei herätä. Ripsivärin ja huulikiillon/punat ymmärrän hyvin, mutta jos naamaan pitää änkeä kilo pakkelia ja viikon vehnäjauhot jotta kokee itsensä kauniisti niin ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Pienet,korostavat meikit ovat siis ihan kiva, mutta tuntuu että nykyään mennään liian helposti liiallisuuksiin.

      Jos otsaan tulee yksi pieni näppy ei koko naamaa tarvi peittää voiteilla ja ties millä jauhoilla. Kampaa otsatukka erilailla jos se on pakko jotenkin peittää, eikä tuollaiset pienet mitään haittaa jos oikeasti pitää toisesta. Sitten on tietenkin eri asia jos koko otsa/naama on aknen riivaama (sillehän ei voi itse mitään) käyttää peittäviä voiteita, mutta kannattaa ottaa asioista selvää sillä niillä hyvin helposti pahentaa asiaa..

      Postaan rekisteröidyllä nimimerkilläni saman uudelleen :)

    • marlboromiez

      Ilman meikkiä naiset/tytöt on paljon kauniimpia ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe