muut antaa tiukan vastuksen, mm Blues.
Dufva peluuttaa kuuluisaa kahvakiekkoaan.
Ette te niin ylivoimaisia ole
9
99
Vastaukset
- lätkämimmi79
Totta. Ei täällä Jyväskylässä ajatella jypin olevan ylivoimainen. Alkukevät osoitti pelillistä taantumista, mikä sai minut ainakin epäilemään kirkkaimpia pelejä. Itse olin iloinen jo tästäkin 4 parhaan joukkoon pääsystä, enkä ole uskonut edes ennen tätä iltaa jypin menevän finaaliin.
Silti täytyy huomauttaa, että bluesilaisilta tuli pelin aikana melkoista sikailua...tuuppimista ja ärsyttämistä tuomareiden selän takana. Hyvä taktiikka sinällään kuumentaa vähän jypiläisten tunteita ja sillä tavalla saada peli sekaisin ja energiaa kulumaan siihen. Taidollisesti en usko bluesin kultaan ainakaan tämän illan esityksellä...psykologinen yliote, ei muuta. Jos blues tästä menee jatkoon, mestaruuden vie joku muu...sorry.- YJSRJTHRTHTSRH
LOPETTAAKAA NY SE KAHVAKIEKKO JAUHAMINEN ETTEKÖ TE PERKELE ENÄÄ MUUTA KEKSI???? VAIHTAKAA JO LEVYÄ KAIKKI SAATANAN LIIGAJOUKKUEET KAHVAA USKOKAA NYT JO JOPA JOKERIT
- juha82222
joo samaa mieltä minäkin
HIFK on vahvoilla jos mikäli voittaa ensin Lukon sarjassaan.
Uskon että HIFK kääntää vielä sarjan
se on tuo taito mikä yleensä vie voiton.
Blues voi kiusata fysiikallansa mut ovelammat Granlundit ja Peltoset näyttää pitkää nenäänsä hienoilla kuvioillaan.
HIFK on myös fyysinen joukkue.
hieno yhdistelmä, kova fyysinen joukkue sekä samalla taidokas.
Toivon voittoa Kultaa HIFKIle.
Toivon haluan että Blues ottaa Hopeaa.- juha82222
Mutta nyt menen taas leikkimään pippelini kanssa.Näkyillään.
- juha82222
taas joku idiootti mun nimimerkkiä käytti
IDIOOTTI MIKÄ IDIOOTTI
JOKU TYPERÄ TROLLI. HAHA- juha82222
ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ VAIKKA VÄHÄN SEKOILEN.
LÄÄKITYS EI OLE VIELÄ IHAN KOHDILLAAN. - 7+11
Rekisteröi se nimimerkki. Muuten sitä voi käyttää kuka vaan. Sitten kun olet sen rekisteröinyt niin voit sanoa, että se on sun nimimerkki, eivätkä muut voi sitä enään käyttää. Muuten on ihan turha itkeä. rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi käyttää muutkin.
- 7+11
sorry ku loukkasin tunteitasi Juha
Olen tosi paha ihminen ja pelkään joutuvani helvettiin.
Olen myös vähän miehiin päin menevä mies joten on siinä syntejä yhdellä miehellä liikaa.
Hakkaan myös omaa vaimoani ja kiusaan ihmisiä työpaikallani. - juha82222
vai niin semmoinen mies oletkin
häpeä
olet alhainen rotta!!!!!!!!!
Jumala ei rakasta sinua ja hän vihaa sinua yli kaiken.
Itseasiassa mulle on aivan sama vaikka sä kuolisit koska en piittaa sun kaltaisista mulkuista kiusaajatyypeistä.
jos kirurgit leikkaisi tekisivät sydämensiirron niin olisi ihme jos ne löytäisivät sydämen rinnastasi. koska sen verran sydämmetön immeinen olet.
*Jos tuntisin sinut, niin en katsoisi sun kaltaista nollaihmistä edes silmiin, ohi kävelisin vain kuin olisit ilmaa mulle ja saattaisin ehkä sylkäistä silmille jos mahdollista.
mikähän muukin susta paljastuu vielä, kenties joku psykopaatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854