Ette te niin ylivoimaisia ole

juha82222

muut antaa tiukan vastuksen, mm Blues.
Dufva peluuttaa kuuluisaa kahvakiekkoaan.

9

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lätkämimmi79

      Totta. Ei täällä Jyväskylässä ajatella jypin olevan ylivoimainen. Alkukevät osoitti pelillistä taantumista, mikä sai minut ainakin epäilemään kirkkaimpia pelejä. Itse olin iloinen jo tästäkin 4 parhaan joukkoon pääsystä, enkä ole uskonut edes ennen tätä iltaa jypin menevän finaaliin.

      Silti täytyy huomauttaa, että bluesilaisilta tuli pelin aikana melkoista sikailua...tuuppimista ja ärsyttämistä tuomareiden selän takana. Hyvä taktiikka sinällään kuumentaa vähän jypiläisten tunteita ja sillä tavalla saada peli sekaisin ja energiaa kulumaan siihen. Taidollisesti en usko bluesin kultaan ainakaan tämän illan esityksellä...psykologinen yliote, ei muuta. Jos blues tästä menee jatkoon, mestaruuden vie joku muu...sorry.

      • YJSRJTHRTHTSRH

        LOPETTAAKAA NY SE KAHVAKIEKKO JAUHAMINEN ETTEKÖ TE PERKELE ENÄÄ MUUTA KEKSI???? VAIHTAKAA JO LEVYÄ KAIKKI SAATANAN LIIGAJOUKKUEET KAHVAA USKOKAA NYT JO JOPA JOKERIT


    • juha82222

      joo samaa mieltä minäkin
      HIFK on vahvoilla jos mikäli voittaa ensin Lukon sarjassaan.
      Uskon että HIFK kääntää vielä sarjan
      se on tuo taito mikä yleensä vie voiton.
      Blues voi kiusata fysiikallansa mut ovelammat Granlundit ja Peltoset näyttää pitkää nenäänsä hienoilla kuvioillaan.
      HIFK on myös fyysinen joukkue.
      hieno yhdistelmä, kova fyysinen joukkue sekä samalla taidokas.
      Toivon voittoa Kultaa HIFKIle.
      Toivon haluan että Blues ottaa Hopeaa.

      • juha82222

        Mutta nyt menen taas leikkimään pippelini kanssa.Näkyillään.


    • juha82222

      taas joku idiootti mun nimimerkkiä käytti
      IDIOOTTI MIKÄ IDIOOTTI
      JOKU TYPERÄ TROLLI. HAHA

      • juha82222

        ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ VAIKKA VÄHÄN SEKOILEN.
        LÄÄKITYS EI OLE VIELÄ IHAN KOHDILLAAN.


      • 7+11

        Rekisteröi se nimimerkki. Muuten sitä voi käyttää kuka vaan. Sitten kun olet sen rekisteröinyt niin voit sanoa, että se on sun nimimerkki, eivätkä muut voi sitä enään käyttää. Muuten on ihan turha itkeä. rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi käyttää muutkin.


    • 7+11

      sorry ku loukkasin tunteitasi Juha
      Olen tosi paha ihminen ja pelkään joutuvani helvettiin.
      Olen myös vähän miehiin päin menevä mies joten on siinä syntejä yhdellä miehellä liikaa.
      Hakkaan myös omaa vaimoani ja kiusaan ihmisiä työpaikallani.

    • juha82222

      vai niin semmoinen mies oletkin
      häpeä
      olet alhainen rotta!!!!!!!!!
      Jumala ei rakasta sinua ja hän vihaa sinua yli kaiken.
      Itseasiassa mulle on aivan sama vaikka sä kuolisit koska en piittaa sun kaltaisista mulkuista kiusaajatyypeistä.
      jos kirurgit leikkaisi tekisivät sydämensiirron niin olisi ihme jos ne löytäisivät sydämen rinnastasi. koska sen verran sydämmetön immeinen olet.

      *Jos tuntisin sinut, niin en katsoisi sun kaltaista nollaihmistä edes silmiin, ohi kävelisin vain kuin olisit ilmaa mulle ja saattaisin ehkä sylkäistä silmille jos mahdollista.

      mikähän muukin susta paljastuu vielä, kenties joku psykopaatti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe