PULMALLISET PALLIT!!!

suski86......

Hei! Musta tuntuu kiusalliselta ottaa tällänen asia puheeksi täällä, mutta oikeestaan se on vaivannut tässä sen verran pitkään, että pakko ottaa puheeksi. Haluan ensinnäkin painottaa, että rakastan poikaystävääni todella paljon, mutta jutellessani seksijutuista yhen kaverini kanssa, aloimme keskustella miestemme palleista. En ole harrastanut seksiä muiden kuin nykyiseni kanssa, eikä mulla siksi ole ollut vertailukohteita, mutta olin kyllä yllättynyt mieheni pallien "löysyydestä"... Ystäväni kertoi taas häpeilemättä oman miehensä kiinteistä ja napakoista palleista... nykyään asia häiritsee minua, sillä aina kiinnitän huomioni mieheni palleihin. ne ovat niin teepussimaiset ja vähän liilat...onko tämä ihan tavallista? pidän miehestäni todella paljon, ja tälläinen pinnallisuus häiritsee, mutta ne pallit ovat oikeasti hirvittävän rumat...en kehtaa puhua miehelle asiasta, koska tämä on noloa, mutta asia on vaikuttanut haluihini...

14

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultakauppias

sillä on vanhan kansan vitjamunat. Liilat on on siksi, kun ne heiluu boxereissa kuin joku kirkonkello ja hiertyy reisiin.
      Todennäköisesti sen sun kaveris ukko on nysäkulli, koska sen sitä pitää ylistää."siitä puhemistä puute";)

• kuupallit,,,

stondiksessa pallit ryhdistäytyvät roimasti , eri tilanteissa erilaiset.

• yxmutsi67

Millaset häpyhuulet sinulla on?

Niin,,, naisilla kuin miehillä on erilasia intiimialueita. Isoja pieniä roikkuvia ryppysiä rumia kiinteitä kauniita jne jne. Se on asia joka saadaan geeneissä.

Jos todella rakastat miestäsi ja suhteenne on hyvä, niin asian ei pitäisi vaivata. Jos miehesi tyydyttää sinut kuten haluat , niin jonkun pallien ulkonäöllä ei todellakaan ole merkitystä.

Näin " vanhempana" ja miehiä paljon kokeneena toivon, että et takerru pikkuseikkaan vaan opettelet tykkäämmään roikkuvista palleista. --- Ne muuten on helpompi ottaa suihun kun kovat ja kiinteät! --- Seksi voi olla todella hyvää, vaikka puolisolla olisi roikkuvat pallit ja pieni penis.

Tykkään isoista, vaan parhaan orgasmin olen saanut pienellä!

Ei ole kysymys koosta paksuuudesta väljyydestä ryppyisyydstä asennosta liikkumattomuudesta jnejne vaan lopputuloksesta-!!! Kokonaisuuudesta!

Miehesi on ensimmäinen ja toivon että koet muitakin, ennenkuin vakiinnut. Ei voi verrata ennenkuin on vertailupohjaa :) Kaverien jutut ei ole sitä!!! Kokeile siis muitakin. Vain siten voit vertailla ja löyttää sen Sinulle oikean ja ne sinua
      kiinnostavat jutut =)

• suski86......

Kiitos rakentavasta palautteesta. Tämä auttaa pohtimaan asiaa eri kannoilta!

• Doktor, ivanof

vitjapallit on kätevät, kun hyppäät laiturilta uimaan, kuuluu kaksi molskahdusta, ja jalkojenvälissä käy sellainen porina, niinkuin sorsapoikue tulis perässä:)
      Kivekset kiinteytyy, tai jännittyy, siemensyöksyn tullessa:)

• pallienmaiskuttajaaa

moiii... tottakai tuollaiset asiat tuppaa vaivaamaan, mutta itse naisena tykkään nimeenomaan tollasista palleista. niitä voi puristella kivasti ja ottaa suuhun niinkuin joku tossa on jo maininnut.. slurps. kertokaa muutkin mielipiteitä. tottakai ne pallit stondiksessa hieman kiristyy , mutta löysät jos on niin ei ne siitä kovinkaan kiinteydy kuitenkaa, koska geenit mitkä geenit tosiaan. mulle kelepaa

• kireätpallitNAM

Yäk!

• anja 85v

Vitjat rules..

• kypsempinainenjo

mielestäni pallit on sivuseikka kunhan mieheni antaa mulle munaa

• kulkuset kulkuset ki

kunnon kulkuset lätisee kivasti perseposkille takaa naidessa.

• heiluvatpallit

LÄTSLÄTSLÄTS!!!!!!!

• Temmi-Toni

sellaiset kunnon vitjat on ihana ottaa syvälle suuhun.

• Asiaaaaaaaaa

ihanan pehmeiltä tuntuvat :P

• aikuinen nainen....

Hih, kylläpä nauratti. Oletko ihan tosissasi? En ole kyllä suurta painoa antanut pallien muodoille :) Ihan vaan sellaisen huomion tein kyllä viime kerralla päällä ollessani ja hivellessäni palleja, ne tavallaan supistuivat, vetäytyivät kun mieheni sai siemensyöksyn. En kuitenkaan todellakaan pidä tärkeänä riippuvatko ne vai ovatko kiinteämmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3497
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      139
      1911
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      301
      1641
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      88
      1524
    5. 80
      1499
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1186
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      72
      1081
    9. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      288
      1050
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1031
    Aihe