Mistähän liikkeestä Saksasta voisi itse suoraan tilata edullisesti varaosia 2004 vuosimallin E-koriseen? Tilata pitäisi ainakin reaktiotangot, tuntuu olevan suomessa aika kalliita, kun maksavat noin 150€ kappale....
Mistä saksasta suraan edullisia varaosia?
11
4113
Vastaukset
- mbe320cdi
Tuolla Mersuforumin puolella on osoite Viroon mistä saa edullisia osia. Osoite on niin pitkä että parempi kun käyt itse katsomassa sen. Se löytyy tekniikka puolelta ja sellainen kohta missä lukee Automaattilaatikon suojamuovi.
- Dynaflow
Ei ollut ko yrityksellä kyseisiä varaosia. Lisää ehdotuksia edullisista varaosaliikkeistä esim Virosta/Saksasta otetaan mielellään vastaan...
- c 180 sport coupe
Google auttaa.Esim"MB spear parts from germany",tuottaa tulosta pilvin
pimein.- Röhns
*reps* Eikös tässä olla ostamassa varaosia (spare parts) eikä keihäsosia (spear parts)? XD
- 320CDI
Ebay on hyvä, sieltä löytyy ja tulee nopeasti. ebay.com tai sitten paremmin löytyy meseen osia ebay.de
- 5x mb
tere,-04 e mese ,ja muiutama satanen osiin..........eihän ennenkään meset olleet persaukisten autoja.mulla ollut kohta 15 v mesejä ja kaikki olleet vanhempia ....sen verran laadukkaita ,että jatkossa mese,osat maksaa minkä maksaa.....motonet ja kt ,merteill.
- peksu53
mistä saa mb 124 vm 90 lampun lasin jossa kaukovalo sumuvalon paikalla
- köyhät....
Vauraat mersujen omistajat kyselee, Että mistä sais halvalla......
Tyhmä maksaa "halvasta" autosta liikaa. Mersuun on erittäin halvat varaosat verrattuna vaikkapa Fiatiin tai ranskalaisiin. Niitä myös tarvitsee hommata huomattavan paljon harvemmin mersuun.
- Hjelppiä
Kokeile katsoa vaikka noista liikkeistä.
http://alvadi.ee
http://www.baldshop.de/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839