Vähitellen alkaa usko mennä. Olen jo sentään 43-vuotias. Alkaa usko mennä koko elämään. Ei mitään uutta odotettavissa. Ihmis-suhteet ovat mitä ovat, onneksi on muutama hyvä ystävä, mitäpä minä kymmenillä tekisinkään. Naisystävää ei ole ollut vuosikausiin. Syy ei todellakaan ole minussa, olen yleensä se, joka tekee aloitteen. Ei vain tunnu naisia kiinnostavan minun seura, ollaan sitten yksin. Töitä sentään onneksi on, ainakin vielä. Olen väsyttänyt itseni loppuun muiden takia. Nuorena sanottiin, sinä ehdit vielä, olet vasta niin nuori, enää tuota hokemaa ei kuule. Kaikki unelmat ovat jääneet toteutumatta. Ei minulla mikään ole mennyt suunnitelmien mukaan. Nuorena olin koulukiusattu. Epäonnistunut suhde ex-kihlattuun jne. Aina olen kokenut olevani huonompi kuin muut, vaikka oikeasti en ole sitä. Tässä taspäitten maassa kaikkien vain tulisi olla samanlaisia ja samalla tavalla käyttäytyviä ja minä kun en sitä ole ollut. Voittaisipa lotossa, saisi ainakin olla vähän aikaa tekemättä yhtään mitään, ei olisi pakko tehdä töitä. Saisin levätä ja nukkua, rahalla saisi myös itselleen elämänkumppanin. Ei nykynaisia kiinnosta kuin raha ja materia, se on nähty monta kertaa. Pinnallisuus jyllää joka puolella.
Ystävätkin kaikkoavat jos minusta ei ole heille mitään hyötyä. Olisipa vaan kuollut, ei tarvitsisi jaksaa tätä samaa paskaa päivästä ja vuodesta toiseen.
Sitä samaa jo ties
2
180
Vastaukset
- Eikä ketään
kiinnosta koko juttu!!!
- A.n.n.u.k.k.a
Toivon, että et menetä toivoasi. Joskus elämässä saattaa olla vaikeaa, mutta kannattaa säilyttää toiveikas asenne. Jos oppii ensiksi olemaan onnellinen yksin, on myöhemmin helpompi olla onnellinen parisuhteessa. Eikä parisuhteessa oleminenkaan ole aina ruusuilla tanssimista, yksin oleminen saattaa olla toisinaan jopa helpompaa. Ja ystäviä voi löytää esimerkiksi erilaisista harrastuksista. Myönteisen elämänasenteen avulla voi olla helpompi tutustua muihin ihmisiin. Ei kaikki naiset ole kiinnostuneita vaan rahasta ja materiasta.
Tsemppiä ja voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389