Piiskaa/remmiä naisille?

Vailla tietoa

Olen ihan uusi näille palstoille, mutta olen positiivisesti yllättynyt kun huomasin, miten paljon täällä naiset avautuu piiskaamisesta. Se on pitkään ollut fantasiani, mutta olen pitkään kerennyt jo ajatella, että fantasiaksi jää. Haluan tietää, onko nuita naisia oikeasti olemassa, jotka nauttivat siitä kun saavat remeliä paljaalle perälle? Jotkut ovat jopa väittäneet pitävän siitä muutenkin kuin seksin yhteydessä ja jotkut ovat jopa menneet sen verran pitkälle että ovat sanoneet tarvitsevan sitä? Kertokaa ihmeessä omat kokemuksenne.

124

8996

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies naiselleni

On noita vaikka miten paljon. Vaimoni esimerkiksi nauttii erittäin paljon siitä, kun piiskaan häntä. Hän kokee tarvitsevansa sitä aivan samoin kuin minä koen tarvitsevani sitä, että piiskaan häntä. Pelkkä perinteinen seksi on meistä molemmista hyvin nautinnollista, mutta se ei poista tarvettamme näihin rajoihinkin piiskausleikkeihimme.

Olemme onnellisia ja tyytyväisiä, koska saamme molemmat sellaista seksiä piiskoineen ja sitomisineen, mitä tarvitsemme.

Haluista ja toiveista on tärkeä keskustella. Pahimmillaan (tai parhaimmillaan) molemmat puolisot saattavat haaveilla, että mies piiskaisi naistaan, mutta koska eivät pysty keskustelemaan, jäävät molemmat tyytymättömiksi seksiiin, joka ei tyydytä seksuaalisuutta kokonaisuudessaan.

• Kiltti tyttö

Hei!

Tässä yksi. Olen 33-vuotias sinkkunainen, ja tuntenut koko ikäni outoa vetoa piiskajuttuihin. Kuten sinäkin tunnut luulevan, kuvittelin aina olevani joku friikki ja pidin tiukasti omana tietonani haaveeni tulla piiskatuksi. Aiheeseen liittyvillä nettisivuilla aikani surffailtuani tajusin etten suinkaan ole yksin kiinnostukseni kanssa vaan tämähän on jopa aika yleistä. Ajatus fantasian toteuttamisesta kiehtoi yhä enemmän ja lopulta uskaltauduin tapaamaan miehen joka kaipasi naista piiskattavakseen.
      Omaan fantasiaani ei koskaan ole sisältynyt seksi, vaan piiskaa tulee puhtaasti rangaistuksena jostain rikkomuksesta, ja tilanteen on oltava aito, ei mikään roolileikki. Kurittajan on oltava aidosti kiinnostunut tekemisistäni ja välittää minusta. Ajatukset tuon tapaamani miehen kanssa olivat hyvin samansuuntaiset ja nykyisin saan säännöllisesti piiskaa rikottuani yhdessä sopimiamme sääntöjä ja laiminlyötyäni velvollisuuksiani. Kun rikkomuksia on kasaantunut riittävästi, sovimme tapaamisen ja synnit sovitetaan. En nauti kivusta, piiskaus sattuu oikeasti välillä sietämättömästi ja joka kerta sen alettua toivoisi sen olevan jo ohi. Kuitenkin se kihelmöivä jännitys kun tietää saavansa kohta selkäänsä, se alistumisen tunne kun joutuu peppu paljaana piiskattavaksi eikä pois pääse vaikka kuinka sattuu ennenkuin kurittaja katsoo rikkeet sovitetuksi ja se helpottunut olo kun lopulta on saanut rikkeet sovitettua ja saa käpertyä toisen kainaloon siliteltäväksi kunnes nyyhkytys tasaantuu, se tyydyttää jotain niin syvällisiä tarpeita että se on ihan uskomatonta. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa väliin jääneestä iltalenkistä tai syödystä suklaalevystä, ja muutaman päivän ajan piiskan jälkien kirvely motivoi kummasti parantamaan tapansa. Jotain seksuaalista tässä mieltymyksessä pohjimmiltaan varmasti on, ja tietäessäni kurituksen olevan tulossa, kostun välittömästi mutta tuntuvan rangaistuspiiskauksen jälkeen ei kyllä tosiaan tee mieli seksiä. Toki esileikkinä kevyempi piiskaus saattaisi toimia, en tiedä.
      Moni sanoo varmasti nyt että olen hullu ja tarvin psykiatria, mutta tämä ei vahingoita ketään ja itse olen tyytyväinen joten, pitäkää huoli omista asioistanne! :) (Ja ei, mulla ei myöskään ole mitään lapsuudentraumoja, kotona oli kuri ja rajat mutta mitään fyysisiä rangaistuksia ei käytetty, ja muistan tämän kiinnostuksen olleen olemassa jo paljon ennen kouluikää.)

• N40+

Oijoi. Oispa tällainen suhde kuin nimimerkillä "Kiltti tyttö"...!!!

• Kiltti tyttö
        N40+ kirjoitti:

Oijoi. Oispa tällainen suhde kuin nimimerkillä "Kiltti tyttö"...!!!

Kun se on mahdollista minulle, ei se varmasti liene mahdotonta sinullekaan mikäli tosiaan itse sitä haluat. :) Omasta kokemuksesta tiedän että päätös tavata vieras mies näissä merkeissä on vaikea, ja vaikka tutustuttiin hyvin etukäteen ja melkoisen vahva luottamus oli jo syntynyt, pelotti kyllä lähteä ensimmäistä kertaa kahden kesken tämän miehen kanssa suljettujen ovien taa. Monimutkaiset järjestelyt tein ettei tarvi kertoa kenellekään mitä olen tekemässä mutta jos jotain sattuu, joku tietää mistä etsiä. Onneksi kaikki sujui hyvin ja elämäni tuntuu "täydemmältä" kuin koskaan kun saan vihdoin toteuttaa tätäkin salassa pidettyä puolta itsestäni. Erilaisilta kinkyfoorumeilta löytyy kattavasti ohjeita mistä etsiä seuraa ja mitä kannattaa huomioida kun aikoo tavata jonkun näissä merkeissä. Onnea etsintään! :)

• N40+
        Kiltti tyttö kirjoitti:

Kun se on mahdollista minulle, ei se varmasti liene mahdotonta sinullekaan mikäli tosiaan itse sitä haluat. :) Omasta kokemuksesta tiedän että päätös tavata vieras mies näissä merkeissä on vaikea, ja vaikka tutustuttiin hyvin etukäteen ja melkoisen vahva luottamus oli jo syntynyt, pelotti kyllä lähteä ensimmäistä kertaa kahden kesken tämän miehen kanssa suljettujen ovien taa. Monimutkaiset järjestelyt tein ettei tarvi kertoa kenellekään mitä olen tekemässä mutta jos jotain sattuu, joku tietää mistä etsiä. Onneksi kaikki sujui hyvin ja elämäni tuntuu "täydemmältä" kuin koskaan kun saan vihdoin toteuttaa tätäkin salassa pidettyä puolta itsestäni. Erilaisilta kinkyfoorumeilta löytyy kattavasti ohjeita mistä etsiä seuraa ja mitä kannattaa huomioida kun aikoo tavata jonkun näissä merkeissä. Onnea etsintään! :)

Kiitos kannustuksesta Kiltti tyttö, en ole aktiivisesti tällaista kumppania etsinytkään, enkä kinkyfoorumeilta laisinkaan... kerran luulin löytäneeni sopivan tapauksen mutta sitten kävikin jo ennen tapaamista ilmi, että tyypillä oli jatkuva haku koko ajan päällä ja näyttää olevan edelleenkin vuodesta toiseen, vaikka kehtasi valehdella asiasta, eli minä en riittänytkään -> turn-off, bye bye...

• PeteKuu

Mukava kuulla, kuinka hyvin sulla on tämä asia hoidossa. Et varmasti ole hullu etkä tarvitse psykiatria. Itse olisin valmis juuri kuvaamaasi suhteeseen kasvattajan ja piiskan antajan ominaisuudessa.

• Kiltti tyttö
        N40+ kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta Kiltti tyttö, en ole aktiivisesti tällaista kumppania etsinytkään, enkä kinkyfoorumeilta laisinkaan... kerran luulin löytäneeni sopivan tapauksen mutta sitten kävikin jo ennen tapaamista ilmi, että tyypillä oli jatkuva haku koko ajan päällä ja näyttää olevan edelleenkin vuodesta toiseen, vaikka kehtasi valehdella asiasta, eli minä en riittänytkään -> turn-off, bye bye...

Kurjaa että tiellesi osui tuon sortin "pissapää". Niitä vaan tässä maailmassa tuntuu riittävän. Fiksujakin ihmisiä onneksi on, toivottavasti vielä löydät sellaisen kurittajaksesi. :)

• Kiltti tyttö
        PeteKuu kirjoitti:

Mukava kuulla, kuinka hyvin sulla on tämä asia hoidossa. Et varmasti ole hullu etkä tarvitse psykiatria. Itse olisin valmis juuri kuvaamaasi suhteeseen kasvattajan ja piiskan antajan ominaisuudessa.

Kiitos mukavista sanoistasi. En itse epäilekään olevani hullu, näillä avoimilla foorumeilla vaan näyttää yleensä joku moralisti ilmaantuvan kritisoimaan kaikkea "normaalista" poikkeavaa, joten tuo tekstini loppu oli tarkoitettu heille. :)

• Ökk
        N40+ kirjoitti:

Wittuwuuuuurrrewsdf

• toinen kiltti tyttö

sama mulla...

• Anonyymi

Hei Kiltti tyttö!Sinä et ole hullu eli jos sinä olet hullu minäkin olen hullu!Minä voin antaa sinulle piiskaa ilman seksiä eli minä en pysty naida koska minulla on erektiöhäiriköitä!Se on kuin minä olisi kirjoittanut tuo mitä sinä kirjoitat mutta silti kun tiedän kuinka kiihottava se on saada piiskaa minä voin antaa sinua mutta haluan että sinä annat minullekin!Joka toinen päivä eli?

• Tunnen samoin. Syynä kohdallani ehkä lapsuuden kuritukset. Kuinka sinulla?

• mies joka halua alis

Kyllä se on kummallista!Minä olen ruotsinkielinen mies pohjanmaalta ja luen joka päivä darkside.se kuinka siellä on satoja naisia joka hakee miehiä joka ne haluavat anna piiskaa!Onko suomessa vaan ammattidominat haluavat anna miehet piiskaa?Onko ei tavallisia suomenmaan naiset kiinnostunut anna miehet piiskaa?

• piiskaaja toimessa

Olen mies ja piiskaaja vuosien kokemuksella. Aikanani tapasin paljonkin naisia, jotka halusivat piiskaa, mutta nykyään piiskaan enää vain rakasta vaimoani, joka himoitsee sitä.

Meillä pelin henki on kaiketi jotenkin vakavammalla pohjalla sillä piiskaa ei anneta eikä saada pelkästään seksuaalisesta nautinnosta, vaan piiskaukseen kuuluu myös jonkinlainen tuhmuuksien sovittaminen. Myönnettävähän se on, että kyllä minulla piiskatessa kuitenkin usein seisoo mulkku kovana housun kiristyksessä ja vaimokin on yleensä litimärkä siinä samassa hetkessä. Piiskaamisen suurin haste onkin pitää pintansa eikä antaa panemisvietille valtaa.

Tyypillinen piiskaus tapahtuu meillä viikonloppuna ehkäpä kerran kuussa kun tarve kuukauden aikana tehtyjen typeryksien sovittamiseen on tullut. Piiskaa annetaan aina paljaalle pyllylle sekä rinnoille ja piiskausta seuraa aina myös nurkassa häpeäminen. Piiskauksesta pidetään myös päiväkirjaa. Joskus ja oikeastaan melko usein myöhemniin illalla kaikki johtaa myös seksiin. Ei kuitenkaan koskaan piiskauksen aikana.

Yleensä annan piiskaa erikoisesti sitä varten itse tehdyllä nahkaisella srtapilla, joka on oikeastaan nahkavyö ja välillä käytetään canea eli bambua. Joissain tapauksissa välineitä sovelletaan, erityisesti jos piiskauksen tarve tulee yhtäkkiä ulkona.

• Anonyymi

On meitä oikeasti olemassa. Itse koen piiskaamisen kiihottavaksi nimenomaan seksin yhteydessä eli minusta on kiihottavaa se, että mies piiskaa ensin ja panee sitten. Harrastan tätä rakastajani kanssa - tämähän vaatii ehdottoman luottamuksen siihen, ettei toinen oikeasti satuta. Olemme molemmat hieman yli kolmekymppisiä ja olemme naineet noin seitsemän vuotta yhdessä.

• Vitsaa Nuorena

Nuorena sain vitsaa naapurin rouvalta kun tein pahojani, vanhempana anto kovemmin tai uhkas kertoo mutsille. Sit tuli käytyä piiskalla kun halus että riisun housuni, se oli kiihottavaa housut nilkoissa olla naapurin eukon edessä saamaasassa remmiä. Pitää nykyään tehdä kun haluu seksiä tehdä kun haluu tai antaa pakaroille kyytiä.Kumpikin tykkää vaikka on vanhempi kovakourainen komentelija.

• Nainen18+

Täältäkin löytyy yks ketä piiskaus kiihottaa, tosin fantasian tasolle on koko homma jääny, lieneekö syynä sit nuori ikäni tai mitä. Nykyisen miehen kanssa ollaa yli vuos oltu yhdessä, muttei piiskaus tai sitomisleikkejä olla harrastettu sen kummemmin. Pitäis varmaan ottaa asia puheeks ja kattoo mitä mieltä mies on asiasta, mutten vaa oo saanut oikeen suuta auki. Pelkään ettei mies innostu ja tyrmää koko ajatuksen. Mutta mutta, ei ainakaan saa jos ei uskalla pyytää, et ehkä mä vielä joku päivä rohkastun. :) Ois se piiskaus kyllä kiva kokea ihan aidossa elämässä eikä pelkissä unissa. :)

• Ajan autoa

Ohitti auto Bushin
        VPK puul

Yhä
        VPK. Mulle hiiwaaaa

• Ruoska-Rehtori

Mä tutustuin yhteen prätkä-mimmiin täällä http://bit.ly/piiskaa-pepulle , joka todella kiihottuu piiskaamisesta, ja mä taas siitä, kun tyttö sitoo mut kiinni ja "ottaa väksin".
      Tuolla on jotain 2 miljoonaa käyttäjää, ja varmaan osapuilleen kaikki fetissit löytyy sieltä. Hieno paikka löytää leikkikavereita, jotka tuo piiskan mukanaan hiekkalaatikkoon...

• haluan piiskaa

Hei

Ruoska-Rehtori

Onko se ilmaista se sivu joka sinä kehutat? Onko ne naiset siellä halua antaa piiskaa ilmaiseksi eli onko se sellaisia ammattidominat joka halua rahaa?

• Ruoska rehtori

On

On

• Anonyymi
        Ruoska rehtori kirjoitti:

On

On

Vitut ole,sitten kun olet kaikki tiedot täyttänyt ja ehdot hyväksyny,ilmestyy hinnasto...

• SamiJuhani

Minä pidän piiskauksesta. Sekä saannista että antamisesta. Kun olen saanut, tiedän, mitä ja miten antaa.

Minusta on hurjan kivaa katsella, kuinka piiskan läjähdyksen jälkeen pakarat hytkyvät. Kerrassaan hieno näky.

Piiskauksessa on kaksi asiaa yli muun eli turvallisuus ja luottamuksellisuus. Luottamuksellisuutta on mm. se, että tehdään se, mistä on sovittu eikä ainakaan sitä, mikä on ehdottomasti pois suljettua. Turvallisuutta taas se, että piiskaa annetaan sopivan kovaa eikä tehdä mitään vaurioita. Piiskattava ratkaisee aina, kuinka paljon ja kuinka kovaa hän saa piiskaa ja millaisilla välineillä. Sekä myös sen, sidotaanko hänet vai ei.

On myös minusta mukavaa sitoa toinen sidontaa vaihdellen ja siinä samalla riisua häneltä vaatteet siten, että hän ei voi riisumista estää.

Olen vanhempi mies ja asustaan Helsingissä. Jos kiinnostaa, voit kirjoitella samijuha miukumauku suomi24 fi.

• aruall

Hei!
      Me olemme poikaystäväni kanssa hulluina piiskaamiseen. Toisinaan minä piiskaan häntä, mutta usein hän minua. Meillä onkin aikamoinen ruoskavarasto ;) Pidämme molemmat rajusta seksistä ja kivusta. Tatuoinnit ovat meidän molempien juttu, niiden otto kiihottaa lähes yhtäpaljon kuin leimat ylipäätään :P Olemme molemmat agressiivisia sängyssä ja nautimme piiskaamisen lisäksi toistemme lyömisestä ja tappelemisesta, mutta tietysti rajansa kaikella! Kullallani on todella kova tarve alistaa ja kiihottuu siitä, kun saa ruoskia ja kutsua mua huoraks(kiihotun tiiä valtavasti!) Tottakai alistettukkin saa niskuroida ;) Heh. Seksin ulkopuolella hän ei koskaan hauku huoraksi emmekä käyttäydy aggressiiviseksi toisiamme kohtaan. Olemme olleet 2 vuotta yhdessä eikä seksi ole huonontunut päin vastoin ja harrastamme seksiä yhä kerran tai useamman kerran päivässä. Ihmiset rohkeasti vaan kertomaan kumppaneille fetisseistänne !

• Kiinteässä parisuhteessa on tuurissaan, sattuuko toinen olemaan kiinnostunut esim. bdsm-asioista. Jos tiedät olevasi näistä kiinnostunut niin on ehkä helpompi etsiä kumppani, joka varmuudella on kiinnostunut samoista asioista. Jos toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut niin aika vaikea hänen päätään on kääntää.

Itse asiassa hyvinkin monet naiset ovat kiinnostuneita sitomiseen ja alistamiseen liittyvistä asioista, mihin myös piiskaleikit kuuluvat. Ehkä se liittyy tämän päivän yhteiskuntaan, jossa naisella on aika pitkälle samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin miehilläkin. Työelämässä naisten odotetaan myös olevan aloitteellisia ja itsenäisiä.

Monilla naisilla on kuitenkin salainen tarve siihen, että joku määräisi heitä ja "näyttäisi kaapin paikan". Samoin kiltteys-tuhmuus-rangaistus -psykologia on meissä syvemmälle sisäänrakennettuna kuin äkkiseltään tulisi ajatelleeksi.

• Anonyymi

Naisten kesken annamme toisillemme Vitsakimppua,Remmiä annamme pitkiäpiiskauksia vitsakimpulla navasta puoleen väliin reittä 10-15minutin piiskaus kyllä pyllypunoittaa riisillä,lantiolla on pikkaiset rannut alapää ontyytyväinen annamme kovia Remmityksiä toisillemme änkyn,potkin kun minua sylissä remmitään alapää saa saman kuin vitsoilla perä on hellä pitkän remmityksen jäljiltä loppujen lopuksi on ihanaa olla naisen sylissä pyöriteltävänä tietäämitä tekee!

• Anonyymi

Oletteko vapaita naisia?Mitä varten te ette voi tehdä sma miehen kansa?Oletteko lesboja?Minulla on erektiöhäiriköitä,siis en halua naida,ainoastaan saada ja anna piiskaa!

• Anonyymi

Olen Nuori Nainen saan vitsaa,remmiä olen löytänyt hyvän naisystävän jonka kanssa olemme toteuttaneet haaveemme noin 3vuotta olemme antaneet toisillemme pikkupiiskauksia ja välillä koviakin selkäsaunoja 15 minutin vitsominen tai remmittäminen viimesunnuntaina annoimme remmiä toisillemme pyrstölläni on vieläkin hyväolo pikkasen hellä.

• Soittaa minulle jos naisystävä ei halua tulla!

• Anonyymi

Miten remmin antaminen sujuu toiselle kun on juuri itse saanut remmistä arvatenkin sietorajaan asti? Luulisi ettei siinä pysty oikein keskittymään. Toisaalta kun molemmat ovat saaneet remmistä ja ovat uupuneita kivun vielä poltellessa, on seksi varmasti upeaa. Nukahtaa sylikkäin tai vain levätä kaikessa rauhassa sylikkäin. Miehenä kuvittelisin tuollaisen olevan upeaa kun olisi suhteessa piiskasta ottavana ja antavana pitävän naisen kanssa.

• Anonyymi

Olen nuorinainen löysin sattumalta hyvän vitsa kumppanin annamme toisillemme vitsaa,remmiä rangaisuna sain eilen remmiä aluksi hameen päälle hameenhelmanostettiin selän päälle sain pikkareitenpäälle pikkarit reisiin paljaspylly sai osansa lopuksi olin selälläni pöytällä jalatpystyssä sain loppuremmityksen tässäasennossa leveäpaksuremmi oli käytössä joka lyönillä änkyin silittelin pitkään pyrtöäni hellä,punainen .

• strykpojke

Kuinka vanha sinä olet sinä joka olet ihan uusi näillä palstoille ja oletko vapaa eli varattu nainen?Minä leikin mielellään sinun kansasi vaikka itse haluan saada piiskaa minä voin anna sinulle!

• Anonyymi

Olen Alle 3kymppinen Pulskapyrtöinen En lihava en ole Lepakko Tykkään naisen kanssa Telkuta Ihanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Alle 3kymppinen Pulskapyrtöinen En lihava en ole Lepakko Tykkään naisen kanssa Telkuta Ihanaa.

Sinä olet liian nuori minulle!Minä olen 60 v,siis sinä alle 3kymppinen!

• Anonyymi

Ei Ikä ole Mikään ongema Vitsan;Remmin käytössä Itse Saan Yli Viisikymppiseltä Rouvalta Vitsaa,Remmiä Annan myös hänelle kokenut nainen osaa antaa ottaa olen tyytyväinen hänen sylissään olipa kyteessä vitsa tai remmitys Ääntelen tyytyväisenä hänen käsittelyssään kun hellät kädet hyväilevät välillä alapäätäni ihanaa Halaan,SuukottelenKäsittelyn jälkeen(ikäeroa30V) Ei haittavaan etu.

• Saanko minä olla mukanakin?Minä voin annaa piiskaa vaikka olen itse masokisti!Piiskattu perse on niin kaunis!Minä aina fantasio että minä saan piiskaa kun onanoidaan mutta silti voin annakin että saan osallistua!

• Anonyymi

Olen 45Rouva pitän piiskan saannista muutamankuukauten välein on minun saatava pitän sylipiiskauksesta tykkään potkia,äännellä piiskatessa olen sellainenPalloperse työnnän pallojani piiskaajalle otan mielelläni koviakin piiskauksia .

• Kyllä minä voin piiskata sinua vaikka itse haluan saada sitä mutta sen takia tiedän kuinka ihana se on alistua ja nöyrtyä seksiipartnerille paljastaa pylluä ja sellaista!

• Anonyymi

Minäkin olen nauttinut sylipiiskauksesta nyt haluaisinkin piiskaajaksi miehen, joka haluaisi ottaa minut kesken piiskauksen haluan olla polvillani hame selässä ja pikkuhousut polvissa kun mies tulisi takaapäin sisääni , antaen nautinnon meille molemmille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen nauttinut sylipiiskauksesta nyt haluaisinkin piiskaajaksi miehen, joka haluaisi ottaa minut kesken piiskauksen haluan olla polvillani hame selässä ja pikkuhousut polvissa kun mies tulisi takaapäin sisääni , antaen nautinnon meille molemmille?

Olen Vapaa Nainen Isolla ÄNNÄLLÄ Tykkään piiskauksista Pimppaa en anna helpolla sen eteen saaMies tehtätöitä Piiskata annan Pimppa täytyy ansaita annan ansaitsevalle koko yön annan pimppalihan vuuhkasta imen miehen kuiviin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Vapaa Nainen Isolla ÄNNÄLLÄ Tykkään piiskauksista Pimppaa en anna helpolla sen eteen saaMies tehtätöitä Piiskata annan Pimppa täytyy ansaita annan ansaitsevalle koko yön annan pimppalihan vuuhkasta imen miehen kuiviin.

Missä sinä asut ja kuinka vanha olet?Minä annoin minulle itse piiskaa tänään ja fantasio että joku nainen löy mutta silti voin anna sinullekin piiskaa!Minä piiskasin omat pakarat aivan valtavasti pajunoksalla että pakarat paisuivat(svällde upp)

• Anonyymi

Olen jo iäkäs mies.Kun tuo masokistinen vetismi on ollut jo lapsesta lähtien niin se pysynee jatkossakin .Varhaisimmat muistot tosin ilman että olisi oikeasti piiska heilunut liittyivät äitini hyvännäköiseen ystävättäreen, jolla oli sanallisella tasolla leikillinen tapa kiusoitella lauseella nyt piiskaa.Alakouluikäisenä bätmän tv sarjan dominoivasta kissanaisesta tuli pakkomielteinen fanttasian kohde.Olisi mukaavaa ainakin teoriassa,voisihan käytännössä negatiivistakin löytyä,jos dominoivien äärifemingistien tekemän vallankaappauksen johdosta pääsisin orjaksi.

• Anonyymi

Heippa löytyisikö Etelä-Savosta naista joka haluais piiskaa

• Anonyymi

Löytyykö Lahden seudulta aikuista naista joka haluu piiskaa tai antaa!Olen 60mies lahdesta !

• Anonyymi

Olen Keskiikäinen Pulska Rouva Enlihava Tykkään Vitsan saannista Häpyhuuleni ovat kuin hevosenhuulet aikaisot kesällä tykkään saata häppäreille kesänkasvanaista Leppävitsaa Pepulle kolmihaaraista Koivuvitsaa Tuoretta haluaisin useammin Haluan Syliin Kuria Ottamaan Parinviikon välein aina ei ole mahtollista pyllyäkihelmöi puutteessa Haluaisin Naisen Antavan Minulle Hyvänselkäsaunan.

• Mitä varten se pitä olla nainen?

• Anonyymi

Olisi Vaihtelua olen ollut Miesten Sylissä Piiskattavana Miltä Tuntuisi olla Naisen Paljailla Reisillä Perälevällään Voisi olla Kiva Kokemus Tai Pettymys Kokeilematta Ei Tietä!

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi Vaihtelua olen ollut Miesten Sylissä Piiskattavana Miltä Tuntuisi olla Naisen Paljailla Reisillä Perälevällään Voisi olla Kiva Kokemus Tai Pettymys Kokeilematta Ei Tietä!

Kokeile minua!Minä tataan että se ei tuntuu erilaista kuin nainen ja minulla on naisen alavartalo vaikka olen mies,paljo kaunempi alavartalo kuin monta naisia!Se rupea seisoa minua kuin katson minua peilissä,niin kaunis alavartalo minulla on!

• Anonyymi

Minä myös haluan rangakstuspiiskaa,mielellään naiselta siksi että haluan tietää miten nainen antaa

• Kyllä naiset voi piiskata yhtä kova kuin miehet!Minä tiedän koska täällä kävi yksi nainen ja annoi minua niin kova piiskaa että pakarat ja takareidet olivat aivan tummansiniset kuin ukkospilvi kuukausi!

• Anonyymi

Koivuvitsa on Suosikkini voin ottaa myös remmiä olen saanut pari kertaa rottinkia oe tykännyt Rangaisuun voi sopia ei nautintoon minun kohtallani otan vitsaa mielelläni Naisen Tai Miehen Sylissä remmikin käy paremman puutteessa Naapurin Rouva Auttaa minua pahimmassa pulassa annamme toisillemme selkäsaunoja Pyrstöni otottaa Vitsojaa.

• Anonyymi

Olen Saanut naisystävältä Vitsaa monasti Remmiä muutaman kerran eilen yllättiminut antoi Rottinkia ohuinta mitä oli löytänyt sain housujen päälle aluksi pikkareissa lopuksi paljaalle Pyrtölleni,pikkasen Reisille joka lyönnillä ääntelin täpistelin pimppikostui vieläkin tunnen pyrtölläni mitä sain kivakokemus vaikka sattuikin kovasti haluan kokea joskus uutelleen. (Pyrstöhoitoa)

• Anonyymi

Sellainen, joka ei ole saanut piiskaa ja pitää sitä sairaana eikä voi ymmärtää jne. ei tiedä, mistä jää paitsi. Sellaista tuntemusta eroottisesti herkille alueille ei saa mitenkään muuten.

• Anonyymi

Olen 35vitonen Typykkä olin ystävättären luona eilen oli tehnyt vitsakimpunvalmiiksi riisui itsensä oli rinssikoissa ja pikkareissa riisui minut kokonaan otti syliinsä pyöritteli minua sain kai 20minutin vitsa käsittelyn piiskaaja oli kuumissaan suukottelin reisiä.latiota lopuksi otin pikkarit pois suukottelin pimppaa sai pitkiä orkkuja itse olen rantuinen lantiolta.reisiltä hyvä olo vieläkin.

• Anonyymi

Kun mies ottaa naisen polvelleen piiskausta varten, siinä on mukana paljon myös hellyyttä. Pylly on paljaana mihin vitsalla ensin sivellään kevyesti. Sitten kevyttä vitsasta pakaroille, että lämpenevät kivasti. Pieni tauko ja siitä sitten kovempaa vitsasta miten on sovittu. Mutta EI vihasta, vaan rakkaudesta ja hellyydestä. Vitsan antaminen naiselle on pariskunnan syvä luottamuksen ja rakkauden osoitus toisilleen. Myös remmiä voi käyttää jos naiselle sopii. Siinä silloin pylly värähtää kivasti vyön osuessa pyllyyn. Nautonnollisia hetkiä kaikille, jotka yhdessä sopivat leikistä.

• Minäkin nautin kun saan piiskaa paljalle pyllylle pajuvitsalla koivuvitsalla eli mitä tahansa joka kirvele ja tulee kauniit jäljet!

• Anonyymi

Ei kukaan nainen halua piiskaa, tänne voi kuka tahansa kirjoitella mitä haluaa ja olla olevinaan vaikka piiskaa haluava nainen joita ei ole olemassakaan.

• Se olis kummallista että ei suomessa olisi naisia joka halua saada piiskaa?Ruotsissa on vaikka kuinka paljo!

• Anonyymi

...jaa, ei ole vai?

• Anonyymi

Tuossa parin korttelin päässä asuu yksi leskirouva, joka ei ole niin kovin hyvissä varoissa. Kerran ehdotin hänelle että voisit aina joskus käydä piiskaamassa. Tulee, kun soitan ja hoitaa homman ja lähtee ja taas on vähän tienannut

• Anonyymi

Oliskohan mummolla tarvetta lisätienestille?

• Tuo joku köyhä nainen voi tulla tännekin ja anna minulle piiskaa!Olen aika varakas!Siis voin maksaa!

• strykpojke kirjoitti:

Tuo joku köyhä nainen voi tulla tännekin ja anna minulle piiskaa!Olen aika varakas!Siis voin maksaa!

Joku oli kysynyt kuinka paljo minä haluan maksaa!En löytä enää se kysymys täällä mutta minä voin maksaa paljo!poikavanha@gmail.com

• strykpojke kirjoitti:

Joku oli kysynyt kuinka paljo minä haluan maksaa!En löytä enää se kysymys täällä mutta minä voin maksaa paljo!poikavanha@gmail.com

Minne sinä häypyi,sinä tyhjätaskuinen nainen?Minä voin auttaa sinua!Saat muuttaa tänne ja jakaa kaikki minun kansani!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Tuo joku köyhä nainen voi tulla tännekin ja anna minulle piiskaa!Olen aika varakas!Siis voin maksaa!

Etsitkö naista joka ainoastaan piiskaisi sinua vai piiskaisitko vastineeksi minua?
        Olen nelikymppinen hieman rehevä rouva, joka myös kaipaa kuritusta.

t. Jutta S

• Anonyymi kirjoitti:

Etsitkö naista joka ainoastaan piiskaisi sinua vai piiskaisitko vastineeksi minua?
        Olen nelikymppinen hieman rehevä rouva, joka myös kaipaa kuritusta.

t. Jutta S

Kyllä minäkin voin anna sinulle piiskaa jos sinä annat minulle!Kyllä me voisimme vuorotellen esittää ankara isä ja ankara äiti!Joka toinen päivä eli viikko!

• Anonyymi

Noinhan julkisesti kuten juutuubissa: /watch?v=5E7OzeigwLY

• Anonyymi

Ehkä ei kuulu tälle palstalle Sain selkäsaunan Tänä AAmuna ihan aiheesta omasta syystäniolimme 3vuotta sitten sopineet Tyttö kaverinikansa molemmat hoitamme siivous,tiskaus asiat vuorotellen jakauppa laskun puoliksi olin luistanut näistä kaikista viime aikoina varoituksista huolimatta sain valita pakkaan kamani tai selkäsauna olin rillutellut rahani oli vähän pakko valita selkäsauna sain ratsupiiskaa paljaalle pyllylleni kyllä auttoi tiskaus,siivous alkoi sujumaan en halua aivan heti uutta käsittelyä vaikka kaverini oisi saanut antaa jo aikoja sitten tämän käsittelyn .

• Minä haluan saada piiskaakin!

• Anonyymi

Me käymme ystävättären kanssa kivan ja ehdottoman luotettavan miehen luona.
      Molemmat naiset saamme vuorollamme vitsaa, ei mitään lujasti, sillai sopivan hellästi.
      Kyseessä ei ole varsinainen piiskaus, vaan useimmin pajuvitsa jota mies käyttää ihanasti.
      Olemme vuorollamme miehen polvella alapää paljaana, siitä sitten vitsaa pyllylle, että punoitus alkaa.
      Jotenkin kiva katsoa kun toinen saa koivuvitsaa pyllyyn ja jää kivat raidat.
      Mies on meidän tuttu ja sellainen ihana luotettava, jonka kanssa on luontevaa olla alasti.
      Ei ujostuta yhtään ja monesti viivymme pitempään, istuskellen pyllyt, pimpat paljaana.
      Mies on naimisissa ja uskollinen vaimolle, joka käy matkatöissä kolmenkinpäivän reissuja.
      Hiukan kyllä kiusottelemme miestä istumalla sohvalla vierekkäin, kun hän vastapäätä.
      Molemmat avaamme reisiä, että pimpat näkyy kunnolla. Se on sellainen vastapalvelus ihanalle miehelle. Tämä toteaa hymyillen, että kaunista on, mutta valtuudet ei riitä.

• Anonyymi

Kun ei ole kokemuksia, puhuu pehmosia.

• Anonyymi

Olipa suloisen herkkää. Tosi upeeta kun esittelee sulojaan vielä miehelle, ihanasta palveluksesta.
        Kyllä minäkin häpyäni näyttäisin noin suloisen upealle miehelle.

• Missä te kaksi naisia ovat?Minä olen vapaa mies!Sopisi parempi tulla tänne mun luo mutta jos te asutte kaukana minusta,siis ei se on niin hyvä jos ei kukaan teistä halua jäädä tänne asumaan minun kansani!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Missä te kaksi naisia ovat?Minä olen vapaa mies!Sopisi parempi tulla tänne mun luo mutta jos te asutte kaukana minusta,siis ei se on niin hyvä jos ei kukaan teistä halua jäädä tänne asumaan minun kansani!

Ei käy, olemme molemmat naimisissa, mutta miehet kyllä tietää nämä leikit.
        Saavat vastaavasti itsekkin siten hiukan huvitella, pientä juttua naisen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei käy, olemme molemmat naimisissa, mutta miehet kyllä tietää nämä leikit.
        Saavat vastaavasti itsekkin siten hiukan huvitella, pientä juttua naisen kanssa.

Tietysti!En minä saan ketään!

• Anonyymi

Olen kehunut leveän, teräksisen paistilastan etuja.
      Kyse ei ole pieksämisestä vaan käskyjen tehostamisesta. Vastustelullaan kohde itse päättää määrän ja kivun asteen.
      Samaan paikkaan hiljalleen iskuja koventaen pystyy tuottamaan sietämätöntä kipua jättämättä muuta jälkeä kuin tunneissa katoava punotus.
      Tuossa vaiheessa kohde on ainakin sidottu kyynärvarsistaan selän taakse.
      Tietenkin kaulapanta ja talutushihna.
      Pitemmälle ei ole tarvinnut mennä.

• Anonyymi

Yllävän monet tykkää siitä

• Anonyymi

Tuo on ollut perinteinen vanhempien kidutuskeino tuhmia lapsiaan kohtaan. Piiskausfetissi varmaan liittyy siihen jollain sairaalla tavalla. Itse haluaisin tulla naisen piiskaamaksi kun se rankaiseminen tuntuisi jotenkin vapauttavalta tuntemukselta.

• Anonyymi

On Ihanaa Saada Vitsaa Vähintään Kerrankuukautessa Ystävättäreni Kanssa Annamme Toisillemme Käytämme Remmiä Muutaman keran vuotessa remmiä annamme Mökillä minä potkin,ulvon Remmitessä perähellänä hyvän selkäsaunan jäljiltä sattuu mutta pitän silittelen Punaisia pakaroitani on seestäinen olo.

• Minä olen täällä vielä!poikavanha@gmail.com

• Anonyymi

Annamme Vitsaa Remmiä,Rottinkia Toisillemme Tarpeen mukaan olemme alle 3kympisiä emme ole vitsa ikäluokkaa aloimme antamaan pikkurikkeistä Vitsaa remmi tuli mukaan isommista mokista useampi isomoka siitä saa rottinkia yatävätär on antanut pari kertaa rottinkia tuntuupakaroilla muistaa vähän aikaa ei halua heti uutelleen Kivoja PiiskahetkiäKaikille.

• Sellainen nainen minäkin haluan saada!Tietysti minun juttuni on saada piiskaa mutta jos nainen halua saada piiskaa minäkin voin antaa!Muuten kun minä onanidaan ajattelen vaan että minä saan piiskaa,ei koskan että minä annan mutta mitä varten minä en antaisin minun naisille mitä hän halua saada!Minä en ymmärä ne ihmiset joka sanovat että minä en pysty lyödä ketään!Mitä puhetta se on?Jos paartneri nauttii kun hän saa piiskaa mitä varten ei antaisin?

• Anonyymi

Minulla on ollut fantasioita usein siitä että joku toinen nainen kurittaisi minua kunnolla.
        Rva52

• Anonyymi

Olen 52 vuotias perfektionisti yrittäjä rva. Tahtoisin armottoman herran rangaistavaksi kun paineet työssä alkavat stressata tai kaikki ei suju kuten pitäisi. Seksiä sinällään ei olisi pakko olla mutta jos herra sitä vaatisi, niin nöyrtyisin
      käytettäväksikin.
      Jo varhain nuorena koin saavani piiskasta, kurista ja nöyryytyksestä suurta nautintoa eikä tämä luonnepuoli itsestään ole ajan saatossakaan minnekään kadonnut.
      Rva52

• Missä Rva52 asuu?Oletko vapaa?Minä autan sinua mielellään jos tulet tänne!Minä asun Vaasan ja Pietarsaaren välillä!Yksi minun salaisia e-posti on poikavanha@gmail.com

• strykpojke kirjoitti:

Missä Rva52 asuu?Oletko vapaa?Minä autan sinua mielellään jos tulet tänne!Minä asun Vaasan ja Pietarsaaren välillä!Yksi minun salaisia e-posti on poikavanha@gmail.com

Unohdin sanoa että minä en pysty harrastaa tavallinen seksi!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Unohdin sanoa että minä en pysty harrastaa tavallinen seksi!

Se ei haittaa jos ei seksiä kykene harrastamaan. Pääasia että kurittaminen luonnistuu.
        Mutta asun kyllä aivan toisella puolella Suomea, joten koulutukseesi olisi liian pitkä matka ajella. Kiitos silti tarjouksestasi!
        Rva52

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei haittaa jos ei seksiä kykene harrastamaan. Pääasia että kurittaminen luonnistuu.
        Mutta asun kyllä aivan toisella puolella Suomea, joten koulutukseesi olisi liian pitkä matka ajella. Kiitos silti tarjouksestasi!
        Rva52

Mutta jos sinä haluat elää 68 v mies yksi reissu tänne riittää!Minä asun isossa talossa maalla!No,jo ei niin iso mutta ehkä pitkä ja kapea!Kiitos että vastasit!Se on harvoin naiset vastaa minulle!Olen ruotsinkielinen!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Mutta jos sinä haluat elää 68 v mies yksi reissu tänne riittää!Minä asun isossa talossa maalla!No,jo ei niin iso mutta ehkä pitkä ja kapea!Kiitos että vastasit!Se on harvoin naiset vastaa minulle!Olen ruotsinkielinen!

Houkuttelusi kovin kyllä tulla maataloosi kokemaan herran kuria.
        Rva52

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Mitä varten sinä tiedät että minä olen maanviljelijä!Jos kirjoitat minulle tuo e-posti osoite minä voin kertoa mitä minun nimeni on ja jos olet mukana facebook siellä minulla on paljo kuvat minun maatilahommat!Oletko vapaa nainen ja hyväksy minun ikäni minä haluan että sinä tulet tänne asumaan minun kansani!Jos sinulla on lapsia he voivat saada minun paljo rahat ja omaisuus!Nyt minä olen miettinyt kirjoitta testamentti Unicef eli punainen risti eli jotain sellaista!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Minä nauran tuo herran kuria kun minä tiedän kuinka kiltti minä olen!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Ehkä sinä epäilet minua että en pysty piiskata sinua ja olla sinun ankara isäsi?Minä voin tehdä sama sinulle joka minä haluan että nainen tekee minulle!Minä voin anna sinulle piiskaa koko alavartalosi jos haluat ja pakotta sinua seisoa paljalle polvella ja kiittää rangaistuksestasi ja suudella käsi joka on piiskanut sinua!Sinä saat ehdottta minulle mitä sinä haluat ennen sessio alkaa!Esimerkiksi kun me juomme aamukahvi sinä voit ketroa minulle minkälainen sessio sinä haluat!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Haluan vaan sanoa kaikkille että se ei ole mitään riskiä teille kirjoitta suoran minun e-posti osoite!En ymmärä mitä minä voisi vahinkoa teille?Tänne on käynyt monta tyttöystävät minulle mutta kaikki on lähtenyt kun olen kertonut minun poikkeava seksihaluu ja minä olen antanut kaikki naiset lähteä kotiin ja saman aika olen unohtanut ne!Minä olen tiennyt kaiken etu ja sukunimi ja missä ne asuvat!En minä kehtaisin kertoa minun ystävät että hän ja hän ei halua anna minulle piiskaa eli ei hän halua että minä piiskaan häntä!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Ehkä sinä epäilet minua että en pysty piiskata sinua ja olla sinun ankara isäsi?Minä voin tehdä sama sinulle joka minä haluan että nainen tekee minulle!Minä voin anna sinulle piiskaa koko alavartalosi jos haluat ja pakotta sinua seisoa paljalle polvella ja kiittää rangaistuksestasi ja suudella käsi joka on piiskanut sinua!Sinä saat ehdottta minulle mitä sinä haluat ennen sessio alkaa!Esimerkiksi kun me juomme aamukahvi sinä voit ketroa minulle minkälainen sessio sinä haluat!

En ole vapaa nainen vaikkakin kovin paljon mieheni on työnsä takia poissa kotoa.
        Eroa tämän takia olen harkinnut eikä se olisi yllätys miehellenikään jos näin tekisin.
        Kahden poikani kanssa muutto muutenkaan äidin "isän" luokse ei olisi niin yksinkertaista, saati että he näkisivät äitinsä saavan isällistä kuritusta ankaralta vanhemmalta herralta!
        Sait minut nyt kyllä miettimään asiaa niin että se pyörii mielessäni kokoajan!
        Rva52

• Anonyymi kirjoitti:

En ole vapaa nainen vaikkakin kovin paljon mieheni on työnsä takia poissa kotoa.
        Eroa tämän takia olen harkinnut eikä se olisi yllätys miehellenikään jos näin tekisin.
        Kahden poikani kanssa muutto muutenkaan äidin "isän" luokse ei olisi niin yksinkertaista, saati että he näkisivät äitinsä saavan isällistä kuritusta ankaralta vanhemmalta herralta!
        Rva52

Minä ymmärän!En häiritse sinua enää mutta jos haluat jotain kirjoitta minulle!Mutta saan niin vähän posti tuon osoite että joskus unohdan katsoa se poikavanha osoite!Tuo ei ole minun pääosoite,vaan seksiosoite!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Se on monta vuotta sitten minä olen ollut näin lähellä joku nainen!Vuonna 2013 viime nainen kävi täällä,siis 9 vuotta!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

En minä voin anna sinulle piiskaa kun sun lapset ovat paikallaan!Muista että minulla on tämä sivu vaan pöytätietokonella,siis olen pois pitkät ajat täältä!Se olisi hyvä saada sinun puh.nro. että me saisimme keskustella siellä whatsappilla,siellä on helpoa lähettä kuvat ja puhua ääniviestijä ja kirjoitta ja puhelin!Kuinka vanha sinun pojat ovat?Minun naapurin kaksi poikaa käy suomenkielinen koulussa!Tällä muuten kaikki puhuvat ruotsia mutta naapurin vaimo on suomenkielinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Moi! En tiedä onko sama rouva 52. Jonka kanssa meillä oli se pieni ryhmä aiemmin kesällä mutta jos on niin olisi mukava vaihtaa kuulumisia.. Erässä kolmen kirjaimen paikassa..
        Anteeksi että vielä näin anonyymisti.

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

En minä voin anna sinulle piiskaa kun sun lapset ovat paikallaan!Muista että minulla on tämä sivu vaan pöytätietokonella,siis olen pois pitkät ajat täältä!Se olisi hyvä saada sinun puh.nro. että me saisimme keskustella siellä whatsappilla,siellä on helpoa lähettä kuvat ja puhua ääniviestijä ja kirjoitta ja puhelin!Kuinka vanha sinun pojat ovat?Minun naapurin kaksi poikaa käy suomenkielinen koulussa!Tällä muuten kaikki puhuvat ruotsia mutta naapurin vaimo on suomenkielinen!

Ei tietenkään pojat voi olla katsomassa kun heidän äitinsä saa sedältä piiskaa paljaalle pepulleen.
        He ovat 13 ja 16v.
        Rva52

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! En tiedä onko sama rouva 52. Jonka kanssa meillä oli se pieni ryhmä aiemmin kesällä mutta jos on niin olisi mukava vaihtaa kuulumisia.. Erässä kolmen kirjaimen paikassa..
        Anteeksi että vielä näin anonyymisti.

Hei. En ole ollut missään ryhmissä täällä koskaan.
        Rva52

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään pojat voi olla katsomassa kun heidän äitinsä saa sedältä piiskaa paljaalle pepulleen.
        He ovat 13 ja 16v.
        Rva52

Minä nauran!Tietysti ei!Ei sinä voit pakotta 13v ja 16v poika muuttaa tänne ja minä olen ollut yksin niin pitkä aika että en jaksaisin rupea kasvattaa heitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Harmillista minulle nuo kaksi poikaa koska sinä olet paras asia joka on tapahtunut minua sen jälkeen vuonna 2013 kun yksi nainen asuivat täällä muutama viikkoa mutta olin niin ilkeä hänelle sanoin hänelle kaikki mitä minä ajattelin esim että sinä olet lyhyt,sinä haiset suusta ja hän oli niin kiimainen saada kullini ja minun oli liian iso ja pehmeä ja minulla on korkea veripaine,ei sopii syödä Viagra koska se nostaa veripaine lisää!Ja minä haluan ne piiskaaleikkiä ja hän ei halunut tehdä sellaista!Kai sinä muistat että minäkin haluan saada piiskaa?En saa orgasmi kun masturboi jos en fantisoidaan että minä saan piiskaa!Siltti osan tehdä sama sinulle mitä itse haluan saada!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Minä nauran!Tietysti ei!Ei sinä voit pakotta 13v ja 16v poika muuttaa tänne ja minä olen ollut yksin niin pitkä aika että en jaksaisin rupea kasvattaa heitä!

Kyllä pitäisi minun vain kyläillä luonasi salaa jotta tämä toimisi.
        Rva52

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitäisi minun vain kyläillä luonasi salaa jotta tämä toimisi.
        Rva52

Minä ajattelin sama!Ainakin kuin pojat on näin nuoria,sitten kun ne pärjäävät omillaan sinä voisit muuttaa tänne asumaan!

• Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

Minä ajattelin sama!Ainakin kuin pojat on näin nuoria,sitten kun ne pärjäävät omillaan sinä voisit muuttaa tänne asumaan!

Tämä olisi kyllä yksi vaihtoehto.
        Rva52

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rva52

Ok. No olen erehtynyt sitten nimimerkki vaan oli jotenkin tuttu, mutta ei haittaa , jatketaan keskustelua.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä olisi kyllä yksi vaihtoehto.
        Rva52

Kylläkai sinä joskus voit esittää minun ankara äitini ja anna minulle piiskaa!Minulla on erittäin kaunis alavartalo,sileä hoikkat pitkät reidet ja sääreet ja nätti pyöreä pylly joka kaippan niin paljo piiskaa että joudun antaa minulle itse piiskaa ja fantasioida että joku nainen lyö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. No olen erehtynyt sitten nimimerkki vaan oli jotenkin tuttu, mutta ei haittaa , jatketaan keskustelua.

Ei haittaa minuakaan jos jotain kysyttävää vain kelläkin on.
        Jatketaan toki keskusteluamme!
        Rva52

• Anonyymi

Moi kaikille. Ny on todellakin mielenkiintoista keskustelua.
      Puolin ja toisin. Toivotaan että häiriköt pysyvät poissa.

• Anonyymi

U­u­­s­i seksitea­­tteri ava­utu­u Su­­­ome­en! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­i. Il­­­moittautum­­­ine­­­n ry­­hmä­ämm­e tä­­­äll­­­ä - http://99366.com/H/v8SVx 👈

• Anonyymi

H­­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­­udess­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://a2965.com/H/zX4Ju 👈

• Kaipaan joskus oikeaa kuria vitsalla.

• Anonyymi

Minä haluaisin rangaistus piiskaa Turun alueelta, olen 61 v nainen

• Tule tänne ylös pohjanmaalle!Vaikka itse haluan saada rangaistuspiiskaa minä voin anna sinulle samanlainen ankara piiskaa kun itse haluan saada!Jos olet vapaa nainen saat jäädä tällä asumaan minun kansani!Minä olen 65 v mies!

• Anonyymi

Minä kirjoitan sinulle heti!

• Anonyymi

Täält­­­ä löydät nop­­­easti suku­pu­­­olta, suh­teita, tre­­­ff­­it 👉 http://99366.com/H/xP7zO 👈

• Anonyymi

Vaimo kertoi saaneensa kerran piiskaa, kun oli pikkutyttönä lähtenyt omille retkilleen. Kotona oli sitten annettu piiskaa ihan paljaalle pyllylle. ...taitaa vaimoa aihe vielä kiinostaa.

• Anonyymi

Olen 60 mies ja muutaman naisen pyllyn piiskannut elämäni aikana. Mitä olen naisten kanssa asiasta keskustellut, niin monikin tuntuu haluavan selkäsaunan vieraalta eikä aviomieheltään. Sama pätee myös toisin päin ainakin omalla kohdallani. Elän pitkässä parisuhteessa eikä siihen kuulu kotikuri missään muodossa. Monella naisella varmaan olisi ptarvetta mutta kynnys on kova, mikä on täysin ymmärrettävää. Nuoremmat naiset ovat joskus ottaneet asian itse esiin. Varttuneen kumppanin löytäminen tuntuu olevan hankalampaa. Olisi antoisaa kuulla naisten mielipiteitä asiasta

• Anonyymi

olen lähes ikäisesi nainen olen aina kaivannut perinteistä poikittain polvilla kunnon piiskausta oikeilla vitsoilla mutta mieheni on vain harvoin kiinnostunut,On kuitenkin vaikeata löytää miestä joka vain piiskaisi sillä vaikka käytän sukkanauhaliivejä en halua seksiä muitten kuin mieheni kanssa.Säännöllinen piiskaus kyllä kelpaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

olen lähes ikäisesi nainen olen aina kaivannut perinteistä poikittain polvilla kunnon piiskausta oikeilla vitsoilla mutta mieheni on vain harvoin kiinnostunut,On kuitenkin vaikeata löytää miestä joka vain piiskaisi sillä vaikka käytän sukkanauhaliivejä en halua seksiä muitten kuin mieheni kanssa.Säännöllinen piiskaus kyllä kelpaisi.

Minä voin palvella simua jos tulet tänne asumaan minun kansani!

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      272
      2455
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      342
      1578
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1370
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1294
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1275
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      289
      1153
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1037
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1016
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      834
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      817
    Aihe