Tervehdys!
Olen tässä tovin etsiskellyt farmaria nelijalkaisen ystävän tullessa taloon. Löysin erään autoliikkeen valikoimasta otsikon mukaisen kulkineen ja ajattelin vain kysäistä että minkälainen yhdistelmä tuo kahdenlitran turbo ja automaatti on oikein käytännössä ihan jokapäiväisessä työmatkailussa sekä pitkien matkojen ajossa. Olisi myös kiva tietää kuinka vikaherkkää tuo moottori vaihdelaatikko? on?
V40 -2004, 2.0T + automaatti
Juha vain...
5
389
Vastaukset
- Noooh..
Itsellä vastaava vm. 2002. Hyvä peli on ja lähtee kivasti, tosin jos laatikon öljyt on kylmiä niin vähän nykii se vaihtaminen.
Vioista en tiedä, mittarissa 170 000 km eikä ongelmia.- Juha vain...
Okei,
Jatkan tätä aihetta vielä sen verran että minkälainen yhdistelmä on T4 -kone ja automaatti?? - SS
Älä! Nykiikö??
HELOU !!!!!!!!
- tuubo
vaarallinen
- PS
Mulla on sellainen, jonka voisin myydä. Katso ilmoitus tältä palstalta "Harkinnassa myyminen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956