Kävin liikkeessä kyselemässä

asiakas

Moikka vaan kaikki daewoon omistajat ja tulevat elämäntapa-asenneautoilijat.
Kävin tänään kun olin liikkeellä kaupungilla Daewoo myyntipisteessä.

Juuri kun olin astunut sisälle niin vastaan minua tuli komea ja karismaattinen myyntimies.Mies hymyili ja valkaistut hampaat vilkkuivat suupielestä iloisesti narskuen.

"Haluaisitteko saada unelmienne auton?"

Vilkaisin myyntimiestä hieman arvoituksellisesti ja epäillen hänen tarkoitusperäänsä...

Mies vinkkasi silmää ja kysyi uudelleen, että "Haluaisitteko saada unelmienne auton!?"

Tunsin pulssini kiihtyvän ja hikikarpalot valuivat pitkin otsaani. Vilkaisin miestä silmiin ja ymmärsin mitä hän ajaa takaa.

Hän haluaa myydä minulle Daewoon hinnalla millä hyvänsä. Halusin nyt todellakin mennä loppuun asti ja saada varmuuden mikä olisi se hinta...

Myyjä pyysi minua mukaansa hänen toimistoonsa. Lupauduin ja hän ojensi kätensä ja näytti minulle suunnan missä toimisto sijaitsi.

Lähdin hitain askelin kohti toimistoa. Mies asteli perässäni ja oli aivan hiljaa. Tunsin oman pulssini kiihtyvän entisestään. Mitä on tapahtumassa?

Askel askeleelta lähestyin suurta ovea jonka takaa toimisto löytyisi. Miehen hengitys tuntui jo niskassani. Aloin epäröidä... mitä on tapahtumassa?...Tunsin painetta...Mitä tämä kaikki on?

Olin juuri tarttumassa kahvaan, kun mies tarttui olkapäistäni kiinni ja käänsi kasvoni häneen päin.
"Anna minun tehdä se" sanoi mies ja hymyili katsoen suoraan silmiini.Tunsin katseen viiltävän rinnassani asti. Samalla viilto oli lämmin ja jotenkin kysyvä.

"Anna minun tehdä se" kaiku soi korvissani...
"Anna minun tehdä se""Anna minun tehdä se""Anna minun tehdä se"...

Vastasin katseeseen hymyillen ja huuleni saivat vastaamaan...
"Minä olen jo hieman odottanutkin ja vinkkasin silmää"...

Mies aukaisi oven ja edessämme aukeni todella siististi suunniteltu ja kodikkaaksi laitettu toimistohuone. Seinillä komeili Korealaista taidetta ja komeaksi kropattuja taekwondo sotureita...

Mies tuli viereeni ja sanoi "Mitäs pidät?"
"Haluaisitko olla soturi?"

Vastasin hymyillen, että ehdottomasti mutta minkä hinnan siitä joudun maksamaan?

Mies sanoi:"DAEWOO Kalos 1.4 16V SX 4d A/C 1399 cm3 16040 € 250 €"

The End

0

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        92
        1773
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        176
        1357
      3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        16
        1168
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        105
        1138
      5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        53
        997
      6. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        87
        966
      7. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        81
        964
      8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        67
        881
      9. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        289
        783
      10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        768
      Aihe