No mä nyt en mieluusti ala laittelemaan aloituksia pelkästään jonkin videoklipin-takia. Pitäisi sitä sisältöäkin olla. Mutta kai se käy sisällöksi sekin, että tää klippi sai ainakin mua nakrattamaan :DD
http://www.stara.fi/2011/04/02/vaarin-pysakoineen-naisen-nayttava-kosto/
=DW=
MUistakaa äänestää Ihmisten Puoluetta!
Kaamea kosto
10
60
Vastaukset
- Anjaniina.
Sä olet yllättävän aktiivinen tänään?
Onko ainoa tarkoitus jakaa vaalimainoksia?
Kai sä käsität ettei tämä ole oikea paikka siihen?- ...
pst.
Laitappa googleen hakusanaksi" Ihmisten puolue ". Mun mielstä tämä just oikea paikka mainostaa suomen parasta puoluetta.
Tai no, laitan sitten suoran linkin puolueen puoluekokoukseen:
Mua vaan alkoi nyppimään tuo demarien paskanjauhanta näillä palstoilla. se on jatkunut jo vuosia. Päätin alkaa kannattamaan Ihmisten Puoluetta, ihan julkisesti >:/
=DW=
Ja muista sitten äänestää! - Tympii!!
... kirjoitti:
pst.
Laitappa googleen hakusanaksi" Ihmisten puolue ". Mun mielstä tämä just oikea paikka mainostaa suomen parasta puoluetta.
Tai no, laitan sitten suoran linkin puolueen puoluekokoukseen:
Mua vaan alkoi nyppimään tuo demarien paskanjauhanta näillä palstoilla. se on jatkunut jo vuosia. Päätin alkaa kannattamaan Ihmisten Puoluetta, ihan julkisesti >:/
=DW=
Ja muista sitten äänestää!Kuka sinuakaan pakottaa täällä olemaan? jos kerran muiden "paskajauhanta" kuten asiallisesti ja sivistyneesti jälleen kerran itseäsi toistaen päivästä päivään toteat? Sinä et, omista tätä palstaa etkä voi myöskään sanelella mistä täällä ihmiset kirjoittajat ja miten toisensa kanssa kommunikoivat? vaikka kuinka yrität täällä muita kirjoittajia mustamaalata halpamaisesti. Kuka tänne saa kirjoittaa ja mistä. Pistä nyt edes tämä asia sinne kovaan kalloosi!!
Tsau:Friidu - Tympii!!
Hänellä on ihan asiallisiakin mielipiteitä;)) mutta ainakin itseäni tympii tämä hänen jatkuva henkilökohtaisuuteen "arvelu ja haukkaminen". Hän ei tunne minua mutta, puhuu kuin tuntisi hyvinkin. Hänestä olen itse tehnyt myös ylöspitoon silloin kuin herjaukset ovat menneet todella alle navan ja henkilökohtaiselle tasolle ilmoituksen.
Viimeinen lapsellinen hyökkäys oli tuolla 60 v. Palstalla. Hän katsoi asiakaseen puuttua kahden kirjoittajan välisiseen tapaan kirjoittaa täällä? Toinen näistä olin minä ja toinen pitkä aikainen täälläkin palstalla kirjottaja eli Hunkz?
En itse ymmärrä eikö tuo DW tajua että, kaikki viestit eivät ole suunnattu hänelle vai typeryyttäänkö esittää täällä jotain itsevaltiasta palastapolisiia joka määrää nyt mistä, miten ja kuinka paljon täällä esim. minä, demarina saan kirjoittaa. Vaalithan toki ovella. Mutta, eikö hän käsitä että, jokainen aikuinen kyllä osaa itse päättää ketä äänestää?
Olen aina kirjoittanut täällä myös demarina ja täällä on pidempiaikaisia kirjoittajia joiden kanssa minäkin olen vuosia politiikasta kirjoitellut vaihdellen mielipiteitä asioista.Kirjoitan aivan siitä mistä itse haluan ja miten haluan. Minun kanssasi ei tarvitse olla samaa mieltä mutta, en myöskään arvosta tätä pikkusieluista jatkuvaa henkilökohtaista herjaamista että se olisi mitenkään keskustelua?. En tarvitse tympeää ohjausta joltain DW:ltä myöskään. Hän ei tätä palstaa omista eikä voi myöskään pitää tätä palstaa henkilökohtaisena palstana minne eivät muut saisi kirjoittaa? Tämä on avoin keskustelupalsta edelleenkin...
Tsau:Friidu - Anjaniina.
Mä olennähny tonkin jo joskus ennenkin ;) sinänsä hyvä kuvaus ;)) siitä mitä palstoilla tapahtuu ;)
Mut älä silti mollaa muita ;)))
Pitäskö meitin perustaa Suomi24:n puolue? - Anjaniina.
Tympii!! kirjoitti:
Hänellä on ihan asiallisiakin mielipiteitä;)) mutta ainakin itseäni tympii tämä hänen jatkuva henkilökohtaisuuteen "arvelu ja haukkaminen". Hän ei tunne minua mutta, puhuu kuin tuntisi hyvinkin. Hänestä olen itse tehnyt myös ylöspitoon silloin kuin herjaukset ovat menneet todella alle navan ja henkilökohtaiselle tasolle ilmoituksen.
Viimeinen lapsellinen hyökkäys oli tuolla 60 v. Palstalla. Hän katsoi asiakaseen puuttua kahden kirjoittajan välisiseen tapaan kirjoittaa täällä? Toinen näistä olin minä ja toinen pitkä aikainen täälläkin palstalla kirjottaja eli Hunkz?
En itse ymmärrä eikö tuo DW tajua että, kaikki viestit eivät ole suunnattu hänelle vai typeryyttäänkö esittää täällä jotain itsevaltiasta palastapolisiia joka määrää nyt mistä, miten ja kuinka paljon täällä esim. minä, demarina saan kirjoittaa. Vaalithan toki ovella. Mutta, eikö hän käsitä että, jokainen aikuinen kyllä osaa itse päättää ketä äänestää?
Olen aina kirjoittanut täällä myös demarina ja täällä on pidempiaikaisia kirjoittajia joiden kanssa minäkin olen vuosia politiikasta kirjoitellut vaihdellen mielipiteitä asioista.Kirjoitan aivan siitä mistä itse haluan ja miten haluan. Minun kanssasi ei tarvitse olla samaa mieltä mutta, en myöskään arvosta tätä pikkusieluista jatkuvaa henkilökohtaista herjaamista että se olisi mitenkään keskustelua?. En tarvitse tympeää ohjausta joltain DW:ltä myöskään. Hän ei tätä palstaa omista eikä voi myöskään pitää tätä palstaa henkilökohtaisena palstana minne eivät muut saisi kirjoittaa? Tämä on avoin keskustelupalsta edelleenkin...
Tsau:FriiduEläpä nyt ota niin tosissas, DW:n viestissä oli huumoria joka jäi hiukan katveeseen....
Tuo sai kyl minutkin nauramaan ! :D Hassun näköstä, ku hinausautoa vedetään perässä ja ukko juoksee rinnalla ! Olipas tomera täti !
No niin, kyllä me naisetkin osataan :))
- Heikunkeikku
No kiesus sentäs, kun pistit hupaisan linkin. Vähäkö tuli nauravainen olotila.
Ensteks tää mies seistä töröttää NIIN pretevää ja huitoo käsillään siihen malliin, että turhaan sä muija yrität selittää yhtikäs mitään.
Jostakin kumman syystä mies ryhtyi suorittamaan juoksulenkkiä ja vieläpä työaikana. Hyh hyh :)
Tässäpä saa oivallisen näytteen, että työhaalareillakin sitä voi ruveta siirtelemään kinttujaan toisen eteen ja täten saada aikaiseksi juoksuliikehdinnän.
Oon aina sanonutkin, että kummallista, kun nykyaikana pitää olla viimeisen päälle juuri siihen ja siihen urheiluun tarkoitetut kuteet niskassa. Muuten ei ilikiä liikuskella.
Toivottavasti nainen ajoi pitkän matkan ja sai annettua kivaa liikuntaa miehelle. - Putkivalo
Hah! Tuo oli hyvä. Toivottavasti ajoi sen jonnekin bussipysäkille, ja soitti jonnekin että tämä on väärin pysäköity.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376