Mikä mättää kun Skypen chatti tökkii, pätkii niin pirusti. Voi olla "katkolla" monta minuuttia ja sitten tulee 20 viestiä kerralla perille. Pätkii siis molempiin suuntiin. Netti toimii muuten hyvin, surffailu onnistuu, pingatessa saa yhteyden mihin vaan. 5.1.0.112 on Skypen versio joka käytössä, ja Vista siis läppärissä käyttiksenä.
Skype chat pätkii (Vistassa)
2
199
Vastaukset
Varmistappas, että sulla ei ole anti-virus ohjelmassa mitään IM lukijaa päällä joka tarkistaa sun viestejä mitä lähetetään ja vastaanotetaan.
Sitten kannattaa myös asentaa VC Redistributable Kitit, 2005, 2008, 2010 niin se vähentää huomattavasti kaikkia asennus ja ohjelman käyttö ongelmia.
Katso myös tehtävienhallinnasta (CTRL ALT DEL), että kuinka paljon skype syö tehoa. Siitä saat selville ylikuormittuuko skype jonkun konfliktin kanssa.miksi virheilmoitus: Windows sulkee skypen virheetömän ohjelman,,,,,,,Poistin skypen ja latasin uudelleen, mutta ei auttanut, onko nyt jossain asetuksissa jotain mätää vai??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043