Sain Sims 3:sen, ja nyt on pikkanen ongelma. Oon jo valinnu simille nimen, ulkonäön, luonteen ja sukupuolen sekä vaatteet jne, ja nyt simi vaan käppäilee talonsa sisällä. Osaan kyllä laittaa sen ulos talosta, mutta miten se tutustuu muihin simeihin?!
Ja voiko nintendo DS:sän sims 3:sessa simi tulla raskaaksi? Miten, ja miten saan ne "pelehtimään"?
Kertokaa nyt tyhmälle ja osaamattomalle :(((
Pikaista apua simsin kanssa!
8
243
Vastaukset
- ökkänene
joo itekki oon miettiny et voiko sims 3 saada lapsia ds:llä :o enkä tiedä/ en ole löytäny vastausta.. Mutta tutustut uussin tyyppeihin painamalla ds kynällä sitä edessä olevaa simsiä ja käsket sen jutella sille painamalla jotakin toimintoa :D
- UusiSims
Ok(: no ois kiva jos joku vähän meitä enempi tietäväinen vois kertoo.
- Animalcrosseri
No mulla ei ole DS:lle sims 3:sta, mutta siis oon ite vaan menny sinne kaupungille jutustelee muitten simien kanssa. Tietokoneella ne voi pelehtiä, DS:stä en tiiä.
- theSIMS3 ds
mul on sims 3 ds ja pc, ds:llä ei voi saada lapsia pystyy vvaa menee naimisii eikä voi kuollakkaan
- ...
voiks sims 3 ds:llä tehä koodeja??? Jos voi mite??? :)
- öö
Kyllä pystyy kuolla!
Testattu on! - Tietämätön tyttö
Moikka! Tarkoitatteko siis Nintendo WII:tä ? Olen harkinnut sims 3 ostoa wiille. eli ei voi saada lasta? :( Ja..on kaikki samat ikäluokat? vauva, taapelo,lapsi,teini, nuoriaikuinen,aikuinen,vanhus? muuten yhtä kiva kun tietokoneellakin? Onko vaikeampi? haittoja? ostanko? T: 11v. tyttö
- MOLEMPIPUOLINEN
En saa teiän jutusteluista selvää! Että voiko vai ei voi saada lapsia DS:älle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112