Ostin jokin aika sitten GTA IV pelin ja asensin sen läppärille. Peli toimi muuten ihan kuten pitääkin mutta sitten aloin huomaamaan että kun peliä pelasi tietyn ajan niin kuva alkoi hidastua. Loppujen lopuksi kuva hidastui niin paljon että pelaaminen alkoi mennä hankalaksi kuvan tökkimisen takia. Olen päivittänyt mm. näytönohjaimen mutta sekään ei tuntunut auttavan tähän. Mistähän tuo mahtaisi johtua? Pitkän tauon jälkeen ajattelin että yritän nyt uudestaan alkaa pelaamaan tuota peliä ja olisi ihan kiva jos kuva toimisi kunnolla. Näytönohjaimen päivitys on työn alla koska sitä ei ole vähään aikaan nyt taas päivitetty mutta onkohan jotain muuta jota pitäisi huomioida? Millä tuon ongelman saisi katoamaan?
Läppärinä on Acer Aspire 7300G jonka nyt luulisi jaksavan moista peliä pyörittää.
GTA IV pc peli ei toimi kunnolla, missä vika?
14
857
Vastaukset
- Lintzi8
Läppärin tiedoista vielä vähän enemmän eli:
Prosessori: Intel Core 2 Duo P7350
Näytönohjain: NVidia GeForce 9600M GT 512Mt näytönohjain omalla DDR3 muistilla
Kiintolevy: 320Gt
Keskusmuisti: 4Gt
Käyttis: Windows Vista Home Premium Service Pack 2- hgkh
Gta IV.n Taka Kannessa Lukee Windows Xp Service pack 3
Windows Vista Service Pack 1
- määää4444
Minulla oli aikanaan hidastelua myös, mutta ihan alusta asti.
Koneen tietoja en enään muista, mutta win XP.
Seuraavaksi asensin win 7 ja uudelle koneelle.
Toimi kuin rasvattu salama, kunnes levy hajosi. - roni69120
mun windows xp:llä varustetussa koneessa toimii iv vaikka kone ostettu 2005 (sen ajan tehokkaimpia!)
- we45678
mul on win 7 se ongelma ja läppärinä on hp pavilion dv7 siis se parempi ja kalliimpi malli siis se 800-900 euro malli anttilassa 17,3 tuumaine
- we45678
ja siin pätkii se peli siis :D
- ostamassapeliä
toimiiko gta iv windows seiskalla?hyvin
- GL
Jos on jotain vikkaa GTA IV:ssä, niin suosittelen asentaa 1.0.7.0!!
http://games.softpedia.com/progDownload/Grand-Theft-Auto-IV-Patch-Download-30489.html - mc tale
mulla on gta iv ja se ei lähe päälle. siinä vaan vilahtaa musta laatikko ja sitten ei tapahdu mitään:( mitä vois tehä?
suoritin: AMD A8-4500M APU 1.90 GHz QUAD CORE
RAM: 8,00 GT
käyttis: 64 bit Windows 8 - Voi perkele
Mul lagaa ihan helvetin paljon että ei pääse edes alku tehtävästä lävitse :o
- pelaaja3
Mulla kans kävi samoin mut muutin grafiikkaa jonkin verran nii rupes toimiin mutta silti vähä lagittaa
- perseen nuolija
toimii hyvin
- ahlamsahlam
GTA IV vie suhteellisen paljon näyttiksen muistia, ja 512 megaa on aika vähän.
- Anonyymi
Katso että pelin asetukset ovat low, ja tarkista myös että minkä kokoinen peli on minä olen vasta ostamassa GTA IV peliä omalle PC:lle saa nähdä toimiiko se miten hyvin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672