Kaipaatko miestä elämääsi

askeläänet x 4

Eli, oletko haaveillut palstalla vierailevasta miehestä niin,että haluaisit hänestä
kumppanin, jonka kanssa "rakentaisitte laivan" jossa teidän olisi hyvä yhdessä matkustaa,niin myrskyllä kuin tyynellä säällä.

145

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÄK iljetyksille!

En kaipaa, en ole homo!

• 22

En ole haaveillut.

• Sinikissa

Juu en. Vaikka tos taannoin kapakassa yks tärkeästä ja käytännön rutiineihin vaikuttaneesti itseäni kiinnostavasta lääketieteen alasta väitellyt mies ehdottikin ihan konkreettisestikin laivan kunnostusta, osallisuutta ja käyttöä ja pidän myös merenkulusta aivan suunnattomasti. Mutta se mies, ei...ei todellakaan..

• ?? heh

Oletkohan käsittäny väärin jos hän todella remonttimiestä olis tarvinnu, HAH HAAA toi alotus voi olla suunnattu naisille , vai oletko nainen ????

• bessie*

Nyt en saa juonen päästä kiinni?

• Lauri S.

Yhteinen elämä,yhteinen koti. Luulisin.

• bessie*
        Lauri S. kirjoitti:

Yhteinen elämä,yhteinen koti. Luulisin.

Joo joo mutta entäs tuo "Oletko haaveillut palstalla vierailevasta miehestä niin, että haluaisit hänestä kumppanin, jonka kanssa lässyn lässyn lässyn...

Selitäpäs Lauriseni tuo niin että tällainen vähemmän kajahtanutkin tajuaa.

• .
        bessie* kirjoitti:

Joo joo mutta entäs tuo "Oletko haaveillut palstalla vierailevasta miehestä niin, että haluaisit hänestä kumppanin, jonka kanssa lässyn lässyn lässyn...

höh, naista se tarkottaa, hooopo ,,,

• Lauri S
        bessie* kirjoitti:

Sinulle pitäisi hankkia paluulippu menneisyyteen.

Moni nainen vielä tässäkin iässä haaveilee kunnon miehestä,ilman mitään lässynlässyä.

Sinä et sitä avioliitossa (ilmeisesti) elävänä voi edes kuvitella,mitä on yksinäisyys.

Ja meitä on noin 1,5 milj täällä suomessakin.

• hanna ,,,
        Lauri S kirjoitti:

Moni nainen vielä tässäkin iässä haaveilee kunnon miehestä,ilman mitään lässynlässyä.

Sinä et sitä avioliitossa (ilmeisesti) elävänä voi edes kuvitella,mitä on yksinäisyys.

No ala mua, mä olen myös yksin, sitte meitä ois kaksi yksinäistä, vai oisko, ?

• bessie*
        Lauri S kirjoitti:

En tarvitse, minulla on jo vapaalippu rajoittamattomalla matkusteluoikeudella, ja ensimmäisessä luokassa.

Kuinka vanha sinä Lauriseni oikein sitten olet, kun tuosta iästä niin numeroa teet? (tässäKIN iässä)!?

Enhän minä kovin hyvin tiedä, mitä yksinäisyys on ja yksinäisyydestä avioliitossa en tiedä yhtään mitään.

Enkä edelleenkään saanut tämän ketjun juonesta kiinni, mutta kiitos vastauksestasi joka tapauksessa.

• Unelmien putkimies
        hanna ,,, kirjoitti:

No ala mua, mä olen myös yksin, sitte meitä ois kaksi yksinäistä, vai oisko, ?

Aletaan vaan. Missä nähdään ?

Hitsautuisimme yhteen.

• aina myrskyää

No en palstalla, enkä muuallakaan liikkuvista miehistä. Eilen tosin laskeskelin, miten paljon paremmin tulisi toimeen, jos laskuille olisi kaksi maksajaa. Elämä olisi pelkkää säästöä!

• Valinanvapaus

Kumpa se olisikin niin yksinkertaista. Laskuissakin on se tyhjä puoli kun käännät paperin nurinpäin. Kyllä elämä on ihanaa kun saa ja pystyy itse maksamaan laskunsa, vaikka kuukauden lopussa tulos on - 0. Vielä on luottotiedot pysyneet ja oma rauha on.

• Niin en

No en kyllä palstan miehistä ole kenestäkään kiinnostunut.
      Muuten silloin tällöin käy mielessä että olishan mieskin kiva mutta saman tien ajatus katoaa, kun tulee mieleen vaikka mitä muuta.

• -tiina

mulla on mies ja on tosi kiva että on tylsää olis yksin asustella ja oleskella kun on ollu jo viimeiset noin kolkyt viis vuotta kyllä mää voisin hatsansaan kanssa ruveta lirkutteleen ei varmaan ainakaan aika tulis pitkäks nimittäin sillä miehellä kyllä juttua piisaa ja tekstiä tulee =))))

• kerran pettynyt

Ettekös te jo lirkuttelekin? Älä luota huijareihin, ne just osaa lirkutella ja puhetta kyllä piisaa.

• kerran pettynyt kirjoitti:

Ettekös te jo lirkuttelekin? Älä luota huijareihin, ne just osaa lirkutella ja puhetta kyllä piisaa.

Tässä kun näyttää käyneen niin, että minusta, kiltistä ja viattomasta miehestä, yritetään esineellistää jonkinlaista lirkuttelun- tai muuta mestaria, niin on pakko laittaa joku sananen.
        Lirkuttelu on seurustelun esi-aste, vaan ei aina. Sen voi kuvitella Isovarpaana joka kokeilee kuinka kylmää kyytiä on tulossa, jos heittäytyy uimaan.
        Joskus käy niin että ei osaa päättää joten on laitettava likoon koko nilkka.
        Siinä sitä sitten mennään eteen- tai takaisinpäin.
        On monia jotka kuvittelelevat että kunhan saa varpaasta kiinni voi ottaa sen jatkonkin.
        Otetaan nyt minut esimerkiksi, koska se tuntuu niin mukavalta kaikista, en minä tuohesta ole, sulaa se Sokeri minunkin Satulalaukussani vielä.
        Kuvitellaanpa myös sellainen, uskomaton, tilanne että olen joutunut kaukorakkauden kohteeksi, niin olen pahoillani jos niin on jollekin käynyt, ilkeä en ole tahtonut olla ja vapaata riistaa olen edelleenkin.
        Tiinahan on ihanteellinen kohde, koko ajan hoikistuu ja varmaan kaunistuukin vielä vähän, ja on minusta kiinnostunut...:)
        H.

• hunksz kirjoitti:

Tässä kun näyttää käyneen niin, että minusta, kiltistä ja viattomasta miehestä, yritetään esineellistää jonkinlaista lirkuttelun- tai muuta mestaria, niin on pakko laittaa joku sananen.
        Lirkuttelu on seurustelun esi-aste, vaan ei aina. Sen voi kuvitella Isovarpaana joka kokeilee kuinka kylmää kyytiä on tulossa, jos heittäytyy uimaan.
        On monia jotka kuvittelelevat että kunhan saa varpaasta kiinni voi ottaa sen jatkonkin.
        Otetaan nyt minut esimerkiksi, koska se tuntuu niin mukavalta kaikista, en minä tuohesta ole, sulaa se Sokeri minunkin Satulalaukussani vielä.
        Kuvitellaanpa myös sellainen, uskomaton, tilanne että olen joutunut kaukorakkauden kohteeksi, niin olen pahoillani jos niin on jollekin käynyt, ilkeä en ole tahtonut olla ja vapaata riistaa olen edelleenkin.
        Tiinahan on ihanteellinen kohde, koko ajan hoikistuu ja varmaan kaunistuukin vielä vähän, ja on minusta kiinnostunut...:)
        H.

Yhyyy, sä päädyit sitten kuitenkin Tiinaan ja minä kun jo kuvittelin vaikka mitä. :(

:)

• Anceli kirjoitti:

Yhyyy, sä päädyit sitten kuitenkin Tiinaan ja minä kun jo kuvittelin vaikka mitä. :(

Rauhoittuu nyt kuitenkin.
        Markkinatalous antaa kauppiaillekin joitan oikeuksia mutta ei aina takaa voittoja.:)
        H.

• kaunisleski ejk
        hunksz kirjoitti:

H.

Jaahans, no niinpä. Varsinaine lirkku, eile minä olin "rakas", ei oo keneenkään uskomista.....;D, Varsinkaan Hunksziiii.....

• hunksz kirjoitti:

Rauhoittuu nyt kuitenkin.
        Markkinatalous antaa kauppiaillekin joitan oikeuksia mutta ei aina takaa voittoja.:)
        H.

Yyyyyritän rararaahoittuuaa, mutta ei ole helppoa, näin sitä ihmistä petetään ja parhaat ystävät vielä keskenään. :(

Mie meen kohta lenkille ja kävelen sata kilometriä, ei tästä muuten tokene.

&:)

• -tiina
        kerran pettynyt kirjoitti:

täytyy sanoa kerran pettyneelle etten kyllä lirkuttele hatsansaan kanssa lirkuttelen vaan oman mieheni kanssa keskustellut olen kyllä joskus mielestäni oikeinkin asiallisen miehen kanssa.

• -tiina
        hunksz kirjoitti:

H.

sitä määkin oon tässä suuresti ihmetelly miks susta aina lirkun lärkkyä tehdään rehti suoraselkäinen suomalainen mie ;))))

• -tiina kirjoitti:

täytyy sanoa kerran pettyneelle etten kyllä lirkuttele hatsansaan kanssa lirkuttelen vaan oman mieheni kanssa keskustellut olen kyllä joskus mielestäni oikeinkin asiallisen miehen kanssa.

Haluaisin tässä painottaa kirjoittajan sanontaa: "oikeinkin asiallisen miehen kanssa" :)
        H.

• Lärkky
        hunksz kirjoitti:

H.

Aivan liian lällyy;))) Sitähän suklataan kunnolla jos, oikea osuu kohdalle. Eikä mitään jäädä varpaita tsiigailee ja ihmettelee...et voinks mä...uskallanks mä..ooks mä? mitä mä? mä siiskö siis mä?

Elämä on tässä ja nyt. Rohkeutta sulle Baby...toivoo..;))) Kato Baby laiffi se on aika short....kuintekii....

Tsau:Friidu

• voi sinun kanssasi
        hunksz kirjoitti:

H.

Hunkszi se liottaa jatkuvasti varpaitaan vedessä palstajutuista päätelleen. Onko vielä kertaakaan päästy nilkkaan asti?
        Uskomatonta tosiaan jos joku kaukorakkautta tuntisi kaikkien lirkkujen lirkkua kohtaan. Älyät sentään olla pahoillasi jos joku lie liikaa innostunut "rakkaani"-lirkuistasi.

• Vapaa vaikka mihin

No johan pitäs olla kovassa puutteessa jos näistä palstan miehistä alkaisi seuraa hakemaan. Onhan täällä pari kolme ihan normaalin tuntuista mukavan järkevää miestä, mutta taitavat olla jo varattuja.
      Tätä palstan lirkkupelleä en huolisi vaikka tikun nokassa eteen tuotaisiin, se joka kaikkia naisia halajaa ei voi olla uskollinen yhdelle. Ei koskaan.
      Kyllä ne kunnon miehet kulkee tuolla ulkona eivätkä istu netin ääressä naisia naurattamassa. Sellaisissa täytyy olla joku vika joka täältä seuraa etsii.
      Menenkin tänään tansseihin jos sieltä löytyisi mukava miesystävä.

• -tiina

vapaalle vaikka mihin sanoisin että tartteeko sillä miesseuralla olla aina se puute tarkoitus eikös miehet voi olla ystäviä ihan ystävätarkoituksessakin ja mun oma mieskin on ihan normaali vaikkei se ihan hirveesti kulje ulkona eikä kyllä oo netissäkään mutta mää oon sen eestäkin naisia se kyllä joskus naurattaa kun sille päälle sattuu ;)))))

• -tiina kirjoitti:

vapaalle vaikka mihin sanoisin että tartteeko sillä miesseuralla olla aina se puute tarkoitus eikös miehet voi olla ystäviä ihan ystävätarkoituksessakin ja mun oma mieskin on ihan normaali vaikkei se ihan hirveesti kulje ulkona eikä kyllä oo netissäkään mutta mää oon sen eestäkin naisia se kyllä joskus naurattaa kun sille päälle sattuu ;)))))

Kyllä miehet voivat olla ystäviä, minullakin on useita hyviä mieskavereita ja hyvin tullaan juttuun.

Juu, kyllä täälläkin normaali joskus naurattaa, kun sille päälle sattuu. :)

• -tiina
        Anceli kirjoitti:

Kyllä miehet voivat olla ystäviä, minullakin on useita hyviä mieskavereita ja hyvin tullaan juttuun.

Juu, kyllä täälläkin normaali joskus naurattaa, kun sille päälle sattuu. :)

niin munkin mielestä anceli ois monta hyvää kaveria jääny saamatta muutama ystäväkin jos olis joutunu vetään tiukan sukupuolirajan painotan sanaa joutunut koska en usko että kukaan vapaaehtoisesti sitä rajaa vetää.

• -tiina kirjoitti:

niin munkin mielestä anceli ois monta hyvää kaveria jääny saamatta muutama ystäväkin jos olis joutunu vetään tiukan sukupuolirajan painotan sanaa joutunut koska en usko että kukaan vapaaehtoisesti sitä rajaa vetää.

Ihan totta ja miten monta halausta olis jäänyt saamatta ja yks päivä napsahti oikein poskipusukin naapurin Timpalta. :)
        Pidetään ystävistä ja kavereista hyvää huolta etteivät unohda meitä.

• -tiina kirjoitti:

Tähän mun täytyy tulla sanomaan että mulla on tosi monta upeeta sinkkumies ystävää.
        Ne viihtyy sinkkuina vuodesta toiseen enkä ole naisia niiden kanssa nähnyt.
        Ihan on kuitenkin heteroista kysymys.
        Taitaa vaan olla niin että tämän ikäiset ihmiset niin naiset kun miehet on jo oman koulunsa käyneet, ja jollain lailla tykkäävät vapaasta elämästä.
        Tosin joka kerta kun saareenkin menen, (siellä on kolme upeeta miestä jotka huolen pitää, mökkikylästä ja meistä sen asukeista) mietin mielessäni, joko on joku heistä löytänyt naisen itselleen.
        Ja varmasti taas ensi kesänä suraan, onko mitään tapahtunut niillä main :))
        Niin ja onhan sitten niitä sinkkuja jotka hakee ja hakee, jotkut hakee ja pettyy, ihmisen elämä on sellaista, että se on vaikka minkälaista.

• -tiina
        Anceli kirjoitti:

Ihan totta ja miten monta halausta olis jäänyt saamatta ja yks päivä napsahti oikein poskipusukin naapurin Timpalta. :)
        Pidetään ystävistä ja kavereista hyvää huolta etteivät unohda meitä.

sen me teemme on meilläkin toi timo tossa naapurissa mutta onneks se ei anna pusuja ;)))))

• -tiina kirjoitti:

sen me teemme on meilläkin toi timo tossa naapurissa mutta onneks se ei anna pusuja ;)))))

No jos hän ei ole leski. :)
        Nyt mie menen lenkille, pidä peukkuja etten liukastu.

• tulisilla kirjoitti:

Tähän mun täytyy tulla sanomaan että mulla on tosi monta upeeta sinkkumies ystävää.
        Ne viihtyy sinkkuina vuodesta toiseen enkä ole naisia niiden kanssa nähnyt.
        Ihan on kuitenkin heteroista kysymys.
        Taitaa vaan olla niin että tämän ikäiset ihmiset niin naiset kun miehet on jo oman koulunsa käyneet, ja jollain lailla tykkäävät vapaasta elämästä.
        Tosin joka kerta kun saareenkin menen, (siellä on kolme upeeta miestä jotka huolen pitää, mökkikylästä ja meistä sen asukeista) mietin mielessäni, joko on joku heistä löytänyt naisen itselleen.
        Ja varmasti taas ensi kesänä suraan, onko mitään tapahtunut niillä main :))
        Niin ja onhan sitten niitä sinkkuja jotka hakee ja hakee, jotkut hakee ja pettyy, ihmisen elämä on sellaista, että se on vaikka minkälaista.

Tunnistan sinussa suloisen varpaankastelijan.:)
        Älä säikähdä siitä, meri kasvattaa liehuvia liekinvarsia.
        Tiedä vaikka leipoisi revääkin.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Tunnistan sinussa suloisen varpaankastelijan.:)
        Älä säikähdä siitä, meri kasvattaa liehuvia liekinvarsia.
        Tiedä vaikka leipoisi revääkin.
        H.

Ei niinkään mikään varpaankastelija, vaan suoraan mereen hyppääjä.
        Meri oli ystäväni pikkutyttönä jo kun kaiket kesät saaressa olin, eikä ikäisiäni paikalla.
        Meri, männyt ja katajat.
        Lokit, ja muut saaren eläimet olivat ystäviäni.
        Ja haikeus oli aina kun kolmen kuukauden päästä menimme maihin ja talvikotiin. Saareen kaipasin, mutta Rekolaan en koskaan.

• tulisilla kirjoitti:

Ei niinkään mikään varpaankastelija, vaan suoraan mereen hyppääjä.
        Meri oli ystäväni pikkutyttönä jo kun kaiket kesät saaressa olin, eikä ikäisiäni paikalla.
        Meri, männyt ja katajat.
        Lokit, ja muut saaren eläimet olivat ystäviäni.
        Ja haikeus oli aina kun kolmen kuukauden päästä menimme maihin ja talvikotiin. Saareen kaipasin, mutta Rekolaan en koskaan.

Kuivanmaan Rapukin varmaan ihmettelee että miksi pitää munia mereen.
        Mutta kyllä se tajuaa että jossain on syötäväkin.
        Burt Lancaster/Deborah Kerr.

H.

• suuret puheet

Oletko sitä mieltä,että minä aloittaja olen petollinen,ilkeä,kohtuuton,siipeilevä seksihullu kun tuollaisia aloituksia raapustan.

Sinulle sanoisin,että muista uusia miehesi viagra- resepti,mutta ole huolellinen ettet vahingossakaan osta sitä lightiä se on tarkoitettu vain päiväkäyttöön jottei ukkosi kuse kengille.

• RosaLiiin

Romantikkohaihattelija olen, vaan en ihan noin hassu...vielä.

Onhan täällä hauskoja herroja, joiden kanssa voisi pienen hetken matkustaa.
      Yhden kanssa olisi hauskaa kävellä puutarhanäyttelyssä ja rupatella kotipuutarhan hoidosta,
      toisen kanssa tehdä ikimuistoinen kuvausmatka kalasääskenpesälle,
      kolmannen tarakalla olisi mukavaa matkustaa jyväskylästä aavasaksalle,
      neljäs voisi opastaa noissa talousasioissa,
      viides valaista politiikan kiemuroissa.

Mahtaisiko täältä löytyä vierailevaa miestä... pietarin eremitaasin malakiittihuoneita ja taideaarteita ihastelemaan, taivalkosken päätalopäiville, mukkulan runomaratoonia kuuntelemaan jne ...en tiedä.

Pesän- tai laivanrakennuspuuhat jätän muille.

"...kohtaaminen on enin mitä tohdin toivoa."

• No jaa.
      Miksi haluaisin jonkun vieraan elämääni?
      Eipä kiinnosta, noita kouluttajia on mulla ollut ihan riittävästi.
      Mitä vanhemmaksi ne tulee sitä enemmän yrittävät kouluttaa.

• Vaan ajattele!! Jospa joku kouluttaisi sinut Hipiksi?
        Rajatonta rakkautta koko (loppu) elämä.:)
        H.

• hunksz kirjoitti:

Vaan ajattele!! Jospa joku kouluttaisi sinut Hipiksi?
        Rajatonta rakkautta koko (loppu) elämä.:)
        H.

Rajatonta rakkautta?
        Aika hulvaton ajatus, että toinen juoksentelis yli aitojen minkä kerkiää.
        Ei käy mulle.
        Ja sen kukkasen voin kyllä korvani taakse laittaa ilman hippeilyäkin.

• tulisilla kirjoitti:

Rajatonta rakkautta?
        Aika hulvaton ajatus, että toinen juoksentelis yli aitojen minkä kerkiää.
        Ei käy mulle.
        Ja sen kukkasen voin kyllä korvani taakse laittaa ilman hippeilyäkin.

Vähän se oli niinku että se rakkaus peittäisi sinut, kaikin puolin.
        Anteeksi epätarkkuuteni.
        Mutta jos sit ei kuiteskaa kiinnosta niin pidä sitä kukkaa aina.
        Ihmisen korvantakunen antaa kukalle voimaa jakaa rakkautta ympäristöönsä pilvin pimein. (ei se pilvi).
        H.

• hunksz kirjoitti:

Vähän se oli niinku että se rakkaus peittäisi sinut, kaikin puolin.
        Anteeksi epätarkkuuteni.
        Mutta jos sit ei kuiteskaa kiinnosta niin pidä sitä kukkaa aina.
        Ihmisen korvantakunen antaa kukalle voimaa jakaa rakkautta ympäristöönsä pilvin pimein. (ei se pilvi).
        H.

No tähän taas voin sanoa että rakkauden liika työntäminenkään ei mulle sovi.
        Yks suhde päättyi juuri liian suureen rakkauteen.
        Se tukahduttaa ei elävöitä.

• Minähän haaveilen kaiken aikaa kaikenlaista, mutta en näistä palstan miehistä ja ensin pitää käyttää tuo vanha loppuun. :)

Tai tietysti tuo yksi on tosi ihana, mutta me ollaan hyviä ystäviä ja hän on kova pyöräilemään, en minä pysyisi perässä kuitenkaan. Enkä osaa Turun murrettakaan. =)

• Hyvähän teidän onnelliststi varattujen ( paino sanalla onnellisesti) on täällä hehkutella kaikenlaista, ja anttaa vaikka minkälaista vihjettä, suuntaan jos toiseenkin :))

• tulisilla kirjoitti:

Hyvähän teidän onnelliststi varattujen ( paino sanalla onnellisesti) on täällä hehkutella kaikenlaista, ja anttaa vaikka minkälaista vihjettä, suuntaan jos toiseenkin :))

Se on vain ystävien välistä pientä kiusantekoa, ei niitä kannata ottaa ihan tosissaan.
        Ja kun molemmat sen tietää, niin ei ole mitään epäselvää, ystävyys vain vahvistuu. :)

• meeriamanda
        tulisilla kirjoitti:

Hyvähän teidän onnelliststi varattujen ( paino sanalla onnellisesti) on täällä hehkutella kaikenlaista, ja anttaa vaikka minkälaista vihjettä, suuntaan jos toiseenkin :))

Noinhan se menee, ei voi tietää kaipaisiko vai ei? Voihan sitä olla kaksinkin yksin , eli en hehkuta ainakaan puoleen en toiseen.
        Luulenpa ettei kohdin ole koskaan? :))

• Anceli kirjoitti:

Se on vain ystävien välistä pientä kiusantekoa, ei niitä kannata ottaa ihan tosissaan.
        Ja kun molemmat sen tietää, niin ei ole mitään epäselvää, ystävyys vain vahvistuu. :)

Tiiänhän mie ja siksi olikin painotettu sanaa onnellisten.
        Täällä ei aina oikein viitsi edes vitsailla kun se otetaan turhan vakavasti ja kuvitellaan vaikka ja mitä, se on tää sinkkuuden ongelma täällä.

• meeriamanda kirjoitti:

Noinhan se menee, ei voi tietää kaipaisiko vai ei? Voihan sitä olla kaksinkin yksin , eli en hehkuta ainakaan puoleen en toiseen.
        Luulenpa ettei kohdin ole koskaan? :))

Kaikenlaiset on tullut koettua tässä elämässä.
        Etsimättä, hakematta on paras elää.
        Elää elämä sellaisena kun nyt on.
        Koska varmaa on se ettei tämäkään elämänvaihe ole lopullinen.
        Mikään ei ole niin varmaa kun muutos, ja se voi olla paljon pahempaan. Silloin miettii miksi en ollut tänään onnellinen kun kaikki oli hyvin.
        Ja jos taas se muutos on parempaan, niin aivan varmasti ei silloin ajattele että miksi olin niin tyytyväinen tänään.
        Eli kaikenkaikkiaan olen tänään tyytyväinen ihminen, muuhun ei ole syytä.

• tulisilla kirjoitti:

Tiiänhän mie ja siksi olikin painotettu sanaa onnellisten.
        Täällä ei aina oikein viitsi edes vitsailla kun se otetaan turhan vakavasti ja kuvitellaan vaikka ja mitä, se on tää sinkkuuden ongelma täällä.

Ja vielä pahempi jos varattu vitsailee ystävien kanssa.
        Heti on joku miestennielijä, mutta minkäs tälle vilkkaalle luonteelleen voi. Se pistää hupsuttelemaan kivojen ihmisten kanssa, olivatpa nämä naisia tai miehiä.

• elämä takana

Näin on, mutta onhan se pienen pieni höyste haaveilla vielä muustakin vaikka nyt kaikki on hyvin, pilvilinnojen rakentelu on hyvin antoisaa.

• Lärkky;)))

Tuota...vähän sitä mieltä että, ihmisen pysyäkseen järjisssään ja elinvoimaisena on syytä aina vähän "haaveilla". Sehän pitää mielen vireänä...mutta, ei valitettavasti kyllä minunkaan kohde täältä löydy;))) olen uskollinen jo haavekuvallani hänestähän olen hetko...vasta haaveillut pian v. 37vuotta;))). Tiedän myös että, hän ajattelee samoin. Käynyt vaan niin. Ettemme elämämme aikana koskaan ole yhtä aikaan vapaana;)))

Flirtti ja lirkkuteluhan ovat vaan sellainen kevyt elämänsuola. Eihän sitä nyt pidä vakavasti ottaa vaan huumorilla. Aina. Tämänkin palstan tunnetuin lirkku eli Hunkz kyllä hän varsin harmiton tapaus;))) Turvallinen lirkku.

Siltikin minäkin aina uskollinen yhdelle kerrallaan;))) ja se on aivan eri asia...

• optimisti jolla

Hei Hunkz, kirjoitit uuden tuttavuuden olevan vähän samaa kuin kastaisi isovarpaan kylmään veteen. Jatkona muut varpaat ja sitten jopa koko nilkka. - Mutta mitäs sitten sanot siihen, kun sääri on poikki? (Minulle kävi näin ja nyt olen 'istunut' kotonani mielestäni liian kauan? Onneksi en ole masentunut, kotonakin voi viihtyä. Toivottavasti tämä on kuitenkin ohimenevä vaihe ja pääsen ensi kesänä veden ääreen ihan ilman laivaakin.)

• Sitä voi olla poikki tai ihan irtipoikki.
        Irtipoikkinaisellakin on varpaat, tosin sellaiset "aavevarpaat" kuten aavesärkykin.
        Kuten suuri rakkaus voi saada aikaan unelmia, voi mielikin kuvitella suukkoja varpaan väliin ilman konkreettisia kohteitakin.
        Ja onhan niinkin että mitä lyhyempi jalka, sen lyhyempi matka.
        Ei niin masentavaa asiaa olekaan joka ei onnea anna, kunhan katsoo Länteen. Itään, ei tee mitään, kunhan on vain mieli rohkea.
        Neitonen aloittaa nyt spagaatin harjoittelemisen vain, myönteisin mielin, sehän on nyt helpompaa.

Nimim. Virtuaalisten varpaiden suutelija (kin)
        H.

• Lärkkysi;)))
        hunksz kirjoitti:

Sitä voi olla poikki tai ihan irtipoikki.
        Irtipoikkinaisellakin on varpaat, tosin sellaiset "aavevarpaat" kuten aavesärkykin.
        Kuten suuri rakkaus voi saada aikaan unelmia, voi mielikin kuvitella suukkoja varpaan väliin ilman konkreettisia kohteitakin.
        Ja onhan niinkin että mitä lyhyempi jalka, sen lyhyempi matka.
        Ei niin masentavaa asiaa olekaan joka ei onnea anna, kunhan katsoo Länteen. Itään, ei tee mitään, kunhan on vain mieli rohkea.
        Neitonen aloittaa nyt spagaatin harjoittelemisen vain, myönteisin mielin, sehän on nyt helpompaa.

Nimim. Virtuaalisten varpaiden suutelija (kin)
        H.

tässä sulle vaikket enää mulle lirkkuseni vastaakkaan;)))) jotenki sopii...tää laulu:http://www.youtube.com/watch?v=rED4GY_NqHU&feature=related;)))

• Lärkkysi;)))

• Lärkkysi;))
        Lärkkysi;))) kirjoitti:

äsh...yrittää uudestaan; http://www.youtube.com/watch?v=rED4GY_NqHU&feature=related no nyt!)))

Tossa sen nyt näkee?;))) herrasmies olisi edes kiittänyt musiikista...mutta ku on moukka nii on moukka...Minkäs sille...PAH! - Ei siis mitään tapoja...

• Lärkkysi;)) kirjoitti:

Tossa sen nyt näkee?;))) herrasmies olisi edes kiittänyt musiikista...mutta ku on moukka nii on moukka...Minkäs sille...PAH! - Ei siis mitään tapoja...

Kyllä minä sen noteerasin, ihan lämmöllä.
        Minun lämpöni ei hevillä jäähdy.
        Ja huomasin kyllä että viestisi johtui minusta.
        En mä vieläkään oo dallannu jemmaan toiseen kortteliin.
        Hyvä niin.

• Lärkkysi;))
        hunksz kirjoitti:

Kyllä minä sen noteerasin, ihan lämmöllä.
        Minun lämpöni ei hevillä jäähdy.
        Ja huomasin kyllä että viestisi johtui minusta.
        En mä vieläkään oo dallannu jemmaan toiseen kortteliin.
        Hyvä niin.

Älä yritä. Myöhäistyit. Friidu on sulle jäbä aivan liian nopea liikkeinen. Sitä paitsi Friidun ajatukset ovat Reiskassa.... Kato sä et vaa tsennaa näitä juttuja....;))) Tässä sydän nyt sillee pamppaillee vain Reiskalle...tällähetkellä... mut...so...what Baby...meillähän tää kestosuhde jotenkin..sit niinku kaiken varalla kuitenkii....

http://www.youtube.com/watch?v=kTfHddAB6CU&feature=related;)) kuuntele tää nii tsennaat mistä skrivaan;)))

• Lärkkysi;)) kirjoitti:

Älä yritä. Myöhäistyit. Friidu on sulle jäbä aivan liian nopea liikkeinen. Sitä paitsi Friidun ajatukset ovat Reiskassa.... Kato sä et vaa tsennaa näitä juttuja....;))) Tässä sydän nyt sillee pamppaillee vain Reiskalle...tällähetkellä... mut...so...what Baby...meillähän tää kestosuhde jotenkin..sit niinku kaiken varalla kuitenkii....

http://www.youtube.com/watch?v=kTfHddAB6CU&feature=related;)) kuuntele tää nii tsennaat mistä skrivaan;)))

Kyllä minä Reiskan kestän. Kestä sinäkin :)
        Routa, kato, kyllä aina ajaa fläsän takaisin mun nurkille.
        Varpusessa on aina tilkka sulle, kato spiidaus vaatii aina vastavodaa öögalle.
        H.

• Lärkkysi;))
        hunksz kirjoitti:

Kyllä minä Reiskan kestän. Kestä sinäkin :)
        Routa, kato, kyllä aina ajaa fläsän takaisin mun nurkille.
        Varpusessa on aina tilkka sulle, kato spiidaus vaatii aina vastavodaa öögalle.
        H.

Vitsi..Baby...sä tunnet mut näköjään paremmin joku mä ite....(mä en siis ala;)) mut Friiduhan ei oo mikään sellane jolla olis niinku koskaan mikään hitsin voda niinku lällykkämäisesti sit öögassa...Mitä sä nyt horiset. Tyhjää. Mä en spiidaa koskaan tollasen takii...Fudasen korkeintaan sillee snadisti... ja Reiska se on venannu jo 37v....joten se ei kyllä mua nyt enää petä mä oon sentään uskollisesti sitä venanu näillä kulmilla....Kato laiffis on niinku viellä tota tosi Rakkautta olemassa...

• Miehellinen

Teoretisointia.

Tämä nykyinen on riittänyt yli 4-kymmentä vuotta.

Muutama vuosi sitten, verikokeen varoitellessa eturauhasen syövästä, kävi ensimmäisen kerran mielssäni leskeksi jäämisen mahdollisuus.

Olin niin tottunut olotilaani että vasta silloin aloin tajuamaan mitä kaikkea menettäisin.
      Paitsi kaikin puolin tyydttävän ihmissuhteen ja kumppanin niin myöskin paljon elämääni helpottaneita käytännön asioita sekä vastuun kantajan.
      Kyse ei ole omakotitalon töistä tai remonteista vaan paljon yksinkertaisemmista, päivittäisistä arkiasioista.

Mutta asiaan.
      Edellisestä huolimatta en voi kuvitella mahdollisen leskeytymiseni jälkeen lyöväni hynttyitä yhteen yhdenkään miehen kanssa.

Nyt on tietysti helppo mietiskellä kun syöpävaroitus osoittautui vääräksi hälyytykseksi ja toiminnot jatkuvat ennallaan kahden pillerin voimin.

Itsekkyydestäni johtuen en viitsisi mukautua tuntemattoman oikkuihin ja jos se teoreettinen uros mukautuisi minun tapoihini niin kyse olisi tahdottomasta lampaasta josta ei minulle olisi kuitenkaan kaveria.

• bessie*

Oma ajatuskulkuni menee vähän toisin.

Se on tietenkin totta, että hyvin pitkän ja kaikin puolin tyydyttävän liiton jälkeen ei ihan pian tulisi uusi liitto mieleenkään, ja sitten jos joskus tulisikin, niin vaikea voi olla "löytää" omat vaatimukset täyttävää kumppania.
        Toisaalta, kun on kerran kokenut kaikki parisuhteen hyvät puolet, niin ehkä jonain päivänä on valmis myös uuteen parisuhteeseen, jopa kaipaa sitä.

Viimeistä kappaletta en ihan ymmärrä. Etkö usko tunnistavasi epävakaan, oikuttelevan miehen hyvissä ajoin, tuskin sellaisen kanssa seurusteluvaiheeseenkaan etenisit. Johan ihmisen historiakin kertoo hänestä aika paljon, ei tarvitse pelkkään omaan ihmistuntemukseensa luottaa.
        Jos jommalla kummalla on niin erikoisia tapoja, ettei ole kohtuullista odottaa toisen niihin edes osittain sopeutuvan ja mukautuvan, niin tuskin juttu silloin etenee alunperinkään.
        Mies, joka mukautuu minun tapoihini, ei todellakaan ole tahdoton lammas, vaan miehekäs ja älykäs mies, jolla on varaa antaa naisensa hössöttää omiaan.

• "sekä vastuun kantajan"

Lukivathan kaikki palstan naiset tämän? Mieliinpainuvasti?
      H.

• Kyllä me luimme, ole huoleti.

• Lärkky;))
        Anceli kirjoitti:

Kyllä me luimme, ole huoleti.

siis minkä?

• Lärkky;)) kirjoitti:

siis minkä?

Siis sen, että mies kantaa vastuun koska nainen ei siihen ilmeisesti kykene.
        Voi hän tietysti samalla vaivalla kantaa naisenkin, jos jaksaa.

• Miehellinen
        Anceli kirjoitti:

Siis sen, että mies kantaa vastuun koska nainen ei siihen ilmeisesti kykene.
        Voi hän tietysti samalla vaivalla kantaa naisenkin, jos jaksaa.

Mukavuuskysymys!

Minusta on rentouttavaa elää huolettomasti, pohtimatta esimerkiksi tuloihin, toimeentuloon tai arkisiin rutiineihin liittyviä asioita.

Olemme eläneet senkin vaiheen jolloin äärimmäisessä niukkuudessa minä jouduin suunnittelemaan perheen talouden.
        Silloinkin mieheni vastasi tuloistamme, yksin.

Juoduin myös vuosikaudet hoitamaan perheemme käytännön asiat mieheni hakiessa toimeentulomme muualta.

Viimeiset 15 vuotta olen nauttinut tästä nykyisestä "vapaamatkustajan" olotilasta.
        Keskustelemme asiat halki enkä minä viitsi ryhtyä inttämään minulle toisarvoisista asioista.

Paitsi tulonmuodostus niin myöskin päivittäiset askareet kuten ruokaostokset, ruuan valmistus, pääosa siivouksista, minun kuljetukseni ( annoin korttini vanheta ), tulkkaus matkoilla yms. ovat mieheni hoteissa, minun tyydytyksekseni!

Mieheni ei ole koskaan seurannut kulujani vaan kantanut vastuun minun järkevyydestäni.
        Hän ei ole koskaan edes pyrkinyt rajoittamaan harrastuksiani vaan päin vastoin, kannustanut minua kunnallis- ja aikaisemmin ay-politiikkaan, muihin harrastuksiin sekä omille matkoilleni.

Viimeiseen lauseeseesi.
        Hän jaksaa vaivatta kantaa minut, tarvittaessa vaikka yhdellä käsivarrella.
        Painan 58kg.

Minulle tälläinen vastuuttomuus sopii vaikka en pidäkään itseäni kykenemättömänä päätöksentekoon ja toimintaan.

• Miehellinen kirjoitti:

Mukavuuskysymys!

Minusta on rentouttavaa elää huolettomasti, pohtimatta esimerkiksi tuloihin, toimeentuloon tai arkisiin rutiineihin liittyviä asioita.

Olemme eläneet senkin vaiheen jolloin äärimmäisessä niukkuudessa minä jouduin suunnittelemaan perheen talouden.
        Silloinkin mieheni vastasi tuloistamme, yksin.

Juoduin myös vuosikaudet hoitamaan perheemme käytännön asiat mieheni hakiessa toimeentulomme muualta.

Viimeiset 15 vuotta olen nauttinut tästä nykyisestä "vapaamatkustajan" olotilasta.
        Keskustelemme asiat halki enkä minä viitsi ryhtyä inttämään minulle toisarvoisista asioista.

Paitsi tulonmuodostus niin myöskin päivittäiset askareet kuten ruokaostokset, ruuan valmistus, pääosa siivouksista, minun kuljetukseni ( annoin korttini vanheta ), tulkkaus matkoilla yms. ovat mieheni hoteissa, minun tyydytyksekseni!

Mieheni ei ole koskaan seurannut kulujani vaan kantanut vastuun minun järkevyydestäni.
        Hän ei ole koskaan edes pyrkinyt rajoittamaan harrastuksiani vaan päin vastoin, kannustanut minua kunnallis- ja aikaisemmin ay-politiikkaan, muihin harrastuksiin sekä omille matkoilleni.

Viimeiseen lauseeseesi.
        Hän jaksaa vaivatta kantaa minut, tarvittaessa vaikka yhdellä käsivarrella.
        Painan 58kg.

Minulle tälläinen vastuuttomuus sopii vaikka en pidäkään itseäni kykenemättömänä päätöksentekoon ja toimintaan.

Sinulla on asiat tosi hyvin ja olet vielä tyytyväinen, mikäs sen parempaa.
        Minulle ei ihan tuollainen vapaamatkustajan rooli sopisi.
        Olen liian itsenäinen ja itsepäinen.

Painoni on aika lähellä sun kiloja, joten kyllä muakin joku jaksaa kantaa, vähän matkaa nyt kuitenkin. :)

• Onnihanonpikkuveitik

En katsele päiväunia, enkä ihastu näkymättömiin.
      Sanoja voi käyttää mielensä mukaan, pimesästä pimeään.

Mutta, kukin tyylillään, ja onnihan voi luurata missä vain.

• Soi parvella nyt....

TV:n " Satuhäissä " on ollut paljon vanhempia pikarakastuneita.

Haluaisin olla yksi heistä.

• Pashaa saa Pääsiäisenä ja muulloinkin, kuten pikarakastumisiakin.
        Riittää kunhan vaan avautuu.
        H.

• tulipunakukka......
        hunksz kirjoitti:

Pashaa saa Pääsiäisenä ja muulloinkin, kuten pikarakastumisiakin.
        Riittää kunhan vaan avautuu.
        H.

Monen moni saa rakkautta osakseen, kun sen vain älyää ottaa vastaan.

• tulipunakukka...... kirjoitti:

Monen moni saa rakkautta osakseen, kun sen vain älyää ottaa vastaan.

Ja tätä minä olen aina jankuttanut.
        Vaan kaikenlaista jänkkäämistä tulee aina.
        H.

• Univelli karavelli

Haaveilusta en niin tiedä, mutta unta olen nähnyt eräästä seitsemän meren kauhusta. Romantiikasta ei ollut kyse, vaan jostakin ihan arkisesta jutusta...rusketuksesta ja pyöräilystä. :)

Pirren luona taasen olen käynyt unessa kylässäkin! Poikkesin pyytämässä lasin vettä ohimatkalla. En muista minne lie olin menossa.

• mattopiiska......

Et ole ainoa. Meitä lienee fun clubillinen. :)

• Univelli karamelli
        mattopiiska...... kirjoitti:

Mattopiiskalle...

Ihmeellistä kuinka suuren vaikutuksen muutama sana voi tehdä. Oma mielikuvitus täyttää jäljelle jäävät aukot ja sittenpä onkin henkilökuva jo valmis! :)

Uniin saakka.

• mattopiiska......
        Univelli karamelli kirjoitti:

Mattopiiskalle...

Ihmeellistä kuinka suuren vaikutuksen muutama sana voi tehdä. Oma mielikuvitus täyttää jäljelle jäävät aukot ja sittenpä onkin henkilökuva jo valmis! :)

Uniin saakka.

Univellille.

Niinhän se on, kuin sanot. Täällä paljon on oman mielikuvituksen varaista ajattelua.
        Mutta, uskon kuitenkin vahvasti, että vuosien kirjoittelusta tulee esille ainakin osa ihmistä itseään, hänen sisintään.

Muu sitten jääkin tulkitsijan mielikuvituksen varaan. Mistäpä herkullisempaa unikuvaa muodostuisi, kuin merten valtiaasta piukeine pohkeineen? :))

.

• Pirre*

... ai, siekö se olit?

:DD unteni uljas ratsu..eiku merihevonen he..

• Pirre*

Oho..nyt menee jo yli ymmärryksen, elekkee kehata..vai yksikö monikossa siellä vitsiä vääntääpi...:@ =nolona.

P.s. kunpa en heräisi...:))

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

... ai, siekö se olit?

:DD unteni uljas ratsu..eiku merihevonen he..

:( ai niin, joku unelmoi miehestä rinnalleen...taisi tulla vihtuiluja vain..:((

• Univelli karavelli
        Pirre* kirjoitti:

:( ai niin, joku unelmoi miehestä rinnalleen...taisi tulla vihtuiluja vain..:((

Pirrelle...

Minä olen se mattopiiskan kaveri ja, ihan tosi, olit kerran mukana unessani. :))Reissattiin siskon kanssa ristiin, rastiin Suomessa. Missä lie oltu menossa tien päällä ja helle kun oli, niin tuli jano kesken matkaa...pysähdyttiin vedenkerjuuseen ja tupaan tullessani tunnistin emännän...Pirre ilmielävänä! :)

• Pirre*
        Univelli karavelli kirjoitti:

Pirrelle...

Minä olen se mattopiiskan kaveri ja, ihan tosi, olit kerran mukana unessani. :))Reissattiin siskon kanssa ristiin, rastiin Suomessa. Missä lie oltu menossa tien päällä ja helle kun oli, niin tuli jano kesken matkaa...pysähdyttiin vedenkerjuuseen ja tupaan tullessani tunnistin emännän...Pirre ilmielävänä! :)

No voihan nenä..tietämättäni kävit, - mutta kiva kun kävit, tuu toistekin :)

• mattopiiska......
        Univelli karavelli kirjoitti:

Pirrelle...

Minun uniini ei ole kukaan palstalainen vielä entänyt.
        Pirrestä minulla oli alkuun mielikuva, että hän on hieman pehmeän pullevahko äitihahmo, jolla on tummahkot hiukset.

Kun sitten näin kuvansa, eipä ollut ollenkaan kuvitelmieni näköinen. Hoikka kuin koivun ritva, ja hiukset vaaleat.
        Näin niitä ihminen tekee mielikuvia omassa mielikuvituksessaan. :)

• Pirre*

Minun uniini ei ole kukaan palstalainen vielä entänyt.
        Pirrestä minulla oli alkuun mielikuva, että hän on hieman pehmeän pullevahko äitihahmo, jolla on tummahkot hiukset.

Kun sitten näin kuvansa, eipä ollut ollenkaan kuvitelmieni näköinen. Hoikka kuin koivun ritva, ja hiukset vaaleat.
        Näin niitä ihminen tekee mielikuvia omassa mielikuvituksessaan. :)

En ole hoikka, enkä vaalea..., mutta hauska kuulla kuinka muutkin mielikuvittelee palstalaisia näköisekseen, - mieki olen monesti hämmästynyt omia mielikuviani suhteessa todelliseen kuvaan, - vaikka ei valokuvakaan aina vastaa livekuvaa , senkin olen todennut, - joskus..

• mattopiiska......

Jos viestisi on minulle ja vellille, niin minä olen vain se toinen.
      Jos en sitten kärsi tietämättäni jostain persoonallisuuden jakaumasta, ja kirjoittele itsekään sitä tietämättä kahtena?

• Yks rakas

Vaimoa en ole vaihtanut kertaakaan (44 vuotta aviossa) , mutta tyttöystävää monta kertaa. Näin se rakkaus kestää.

• .......

Jos noin sanot, etä ole koskaan oikeaa rakkautta kohdannutkaan. Se on sielun ja ruumiin valtaava tunne, jolloin ei muita kaipaile.
        Mammonako on pitänyt yhdessä vaimon kanssa?

• vieras....,.

Näin miehenä kysyisin, voiko naisiin enään luottaa? Koska mitä olen suomessa nähnyt ja nyt matkalle sinne ensi viikolla, tunteeni ovat hyvin sekaisin , hotellien tiedot ovat matkassa. Itse olen 100% varma, että tulee kahden viikon hotelli loma, mutta paljon tanssien (16pv oli).

Tietenkin vielä näin vanhana haluaisin vakaan normaalin naisen.

• Likakaivoblues

Voikos miehiin luottaa?
        Enpä uskalla enää edes unelmoida miehehestä, kun suurin osa kantaa piilevästi tod. näk. jotain tarttuvaa tautia matkamuistoina. Ovat liotelleet liian ahkerasti keskijalkaansa likakaivoissa:(((

• vieras-.,-....
        Likakaivoblues kirjoitti:

Voikos miehiin luottaa?
        Enpä uskalla enää edes unelmoida miehehestä, kun suurin osa kantaa piilevästi tod. näk. jotain tarttuvaa tautia matkamuistoina. Ovat liotelleet liian ahkerasti keskijalkaansa likakaivoissa:(((

Naiset ovat paljon pahempia, sieltä raamatun Eevasta lähtien.

• ystäväsi,,,,,
        vieras-.,-.... kirjoitti:

Naiset ovat paljon pahempia, sieltä raamatun Eevasta lähtien.

Kuuleppa,,,vieras,,, sä saat naiselta just sitä mitä itse annat. Kukaan meidän iällä ei jaksa enää hillua siellä ja tuolla, naurettavaa ...ja ukot nimenomaan sitä tekee vaikkei etumus kohoaisi lainkaan, pelkkää esiintymistä.
        Älä joidenkin kokemusten kautta tuomitse naisia, sinulle on sattunut ne jotka olet ihan itse valinnut, on meitä toisenlaisiakin, usko ihan oikeasti.
        Hyvää Suomeen tulo lomaa sinulle, tanssi niin että huimaa ;)

• vieras,.--.,...--.
        ystäväsi,,,,, kirjoitti:

Kuuleppa,,,vieras,,, sä saat naiselta just sitä mitä itse annat. Kukaan meidän iällä ei jaksa enää hillua siellä ja tuolla, naurettavaa ...ja ukot nimenomaan sitä tekee vaikkei etumus kohoaisi lainkaan, pelkkää esiintymistä.
        Älä joidenkin kokemusten kautta tuomitse naisia, sinulle on sattunut ne jotka olet ihan itse valinnut, on meitä toisenlaisiakin, usko ihan oikeasti.
        Hyvää Suomeen tulo lomaa sinulle, tanssi niin että huimaa ;)

Naiset jaksaa käydä etelässä saamassa kyrpää. 'Tietenkin valitsen itse omaa hölmöyttä. 37 vuotta olin naimisissa, äikä koskaan ollut mitään harmia.
        Tansitettavalla ensiksi täytyy olla älyä, sen jälkeen tulee muut, tietenkin hyvä ulkonäkö ei ole pahitteeksi vanhanakaan.

Ei tietenkään mutta lähes, elämät ukkomiesten kanssa 90%.

Pysyn nyt sen pienen hetken metrin läheisyydellä..

• haiseekobanaaninkuor
        Likakaivoblues kirjoitti:

Voikos miehiin luottaa?

On teillä perin outoa seurakuntaa lähistöllänne. Koskaan ei ole meikäläisen tarvinnut miettiä missä likakaivossa läheiset uiskentelevat.
        Olisikohan se siksi, kun itsekin asustelen ja oleskelen maan päällisessä , puhtaassa elämässä, en sukeltele mätänevien laskien kera`?

• Paljaallako ?

Tanssi on esilämmittelyä. Siitä kaikki alkaa ja kumia ei käytetä nykyisin,ainakaan tässä ikäluokassa. Ihon pitää olla ihoa vasten. Taudeista ei välitetä.
      Sitten kun mennään kotiin,niin huomataan "sen" pään olevan kuin kastelukannun nokka.

• ällööööö

Epämääräisissä pedeissä sä aikaasi kulutat jos et kortsua käytä. Ei kuule pappara, et pesääni tulisi ilman suojausta, minä en huoli sinun mahdollisia tautejasi.
        Kyllä välitetään niin paljon itsestään ettei tuolla ajatuksella olisi jakoo kotiini.
        Ja takuulla ottaisin selville onko mies vapaa ennenkuin petipuuhiin päädyttäisiin, nuorena oli toisin, nyt ei kelpaisi.
        Tanssi on tanssia en koe sitä sexyksi mitenkään, enkä helpolla edes lähde, keksin jotain jalka,polvi tms. En vartavasten mene tansseihin, joihinkin illanviettoihin sitäkin tarjotaan jolloin siirryn hyvin kauas etuareenalta. Joku löytää sieltäkin, no jos on ,,,mutten ihan vain humpan tähden lähtisi. Osaamisesta ei ole kysymys, Åken kurssit on käyty aikoinaan, en vain välitä olla riistaa jonkun muuta kuin tanssia harrastavan likistelyssä.

• totuus kumista

Kyllä se kortsun käyttö on meidän ikäisillä erittäin harvinaista.

• -tiina

=)))))) voihan sitä suojautua seksitaudeilta tai sit vaan maun vuoksi ;)))))

• tikkukaramelli.
        -tiina kirjoitti:

=)))))) voihan sitä suojautua seksitaudeilta tai sit vaan maun vuoksi ;)))))

Jos ei ole hommassa muuta makua, kuin kortsu, kannattanee imeskellä ennemminkin tikkaria.

• .

Vain TYHMÄ tän ikänen ei suojaudu seksitaudeilta !
      Paras suoja ku on ilman seksiä, täytyy olla tosi terve ja siisti partneri jos kelpuuttaisin seksiin.

• Aina mielessä

Mut jos ei pysty ?

• Intohimon roviot

Jaha, aloittaja harrastaa nyyhkyleffoja ja imeliä rakkausromaaneja. En todellakaan. Miehet, jotka täällä kirjoittavat ovat henkiseltä tasoltan sellaisia,että meillä ei olisi mitään puhuttavaa. Sen vuoksi ei olisi mitään tekemistäkään ellen sitten innostu ja kaiva esiin kirvestä tai lievemmässä tapauksessa kaulinta. Onko täällä muka miehiä kirjoittamassa? Enemmän nuo nikit vaikuttavat naisilta, joille ei vielä ole selvinnyt, kumpaa sukupuolta he edustavat tai ehkä sitä kolmatta tai neljättä?

Täytyy olla kovassa ja vuosikymmenten puutteessa, jotta mielikuvitus yltää tylsien palstakirjoitusten vuoksi oikein ihastelemaan jotakuta. Pidät ilmeisesti naisia todella yksinkertaisina. Kyllä tämänikäinen nainen ainakin pimeässä löytää vielä luonnossa exemplaarin, jonka kanssa päästään sanallisista harjoituksista tekoihin. Hunksilla menee ilmeisesti taas kovaa tai joku muu on saanut Viagra-piikin, hiljennä tahtia.

• Ja taas tuli rakkausviesti.
        Ihan aiheellinen, vaan jollekin muulle nimimerkille.
        Mutta ymmärrän kyllä kengässä hiertävän kiven.
        H.

• Ymmärsitkö aloittaja

Olen samaa mieltä palstalla kirjoittavista miehistä. Heidän henkinen tasonsa on luokkaa nolla. He ovat juuri niitä light-viagran käyttäjiä nekin on oman akan hommaamia,juuri siksi että ukko ei kusisi kengille. Nyyhkyleffoja,musiikkitoiveita ym paskaa suoltavat palstallamme.

Naisena sanon näille ressukoille: VOI MITEN IHANA LUKEA JORINOITASI;KOSTUISIN JOLLEN TUNNISTAISI------- Kostuin silti.

Askeläänistä: Omalla ukollani tulee extrat,kun lerssi lysähtää sisäreiteen.
        Teillä palstalaisilla on pieni välimallin mu**'u joka ei meitä mummoja kiinnosta pätkääkään.
        Menkää runoilemaan muualle,teitä emme täällä kaipaa. Pellet.
        Kaikki samanlaisia spedejä,joka ukko.

• Nainen,H.ki
        Ymmärsitkö aloittaja kirjoitti:

Olen samaa mieltä palstalla kirjoittavista miehistä. Heidän henkinen tasonsa on luokkaa nolla. He ovat juuri niitä light-viagran käyttäjiä nekin on oman akan hommaamia,juuri siksi että ukko ei kusisi kengille. Nyyhkyleffoja,musiikkitoiveita ym paskaa suoltavat palstallamme.

Naisena sanon näille ressukoille: VOI MITEN IHANA LUKEA JORINOITASI;KOSTUISIN JOLLEN TUNNISTAISI------- Kostuin silti.

Teillä palstalaisilla on pieni välimallin mu**'u joka ei meitä mummoja kiinnosta pätkääkään.

Ukot ! Ratula alkaa subilta 17.30. HEHHEH.

• -tiina
        Ymmärsitkö aloittaja kirjoitti:

niin näyttää sunkin henkinen tasos olevan nollan luokkaa nimimerkki ymmärsitkö aloittaja ei tommosta tekstiä ihan normaali järjellä varustetulta naiselta tule.

• Heh heh. Kyllä minä sen laivan voisin rakentaa yhdessä, mutta sitten potkaisisin menemään päin ulapoita koska kahta kapitäänoa ei voi olla samassa laivassa.
      Yksinpurjehdus on valioluokkaa ja vaatii hyviä hermoja:))

• 1943

En tunnista muita kuin Laiska Lassen ja Ibizan. Kyllä minä heidät hyväksyisin matkakumppaniksi, mutta heilläkin on jotain sanomista asiaan. Lisäksi taitaa olla kumppanit jokaisella asianosaisella. Ei lisää miehiä elämääni, kiitos.

• 99-122

Sama juttu ja olisko vielä joku k/k niminen mies,joka on aviossa.Muita miehiä ei palsta kiinnosta..

• Maitokahvin käyttäjä

Kolme-Neljä niitä on ja ukkomiehiä kaikki. Kilttejä miehiä sanoisin,puhuvat kauniisti aviopuolisoistaan enkä usko heidän kaipaavan vierasta.

• kissapankollanukkuu

Rakkaudennälkäiset naisethan saavat päähänsä mitä ihmeellisimpia ajatuksia.
        Vakimiehille täällä uskon vakaasti oman vaimorakkaan riittävän, vaikka joku kuinkakin miesten perään kehräisi.
        Mielikuvitushan tekee tepposia, sanoisinko kepposia.

• kissapankollanukkuu kirjoitti:

Rakkaudennälkäiset naisethan saavat päähänsä mitä ihmeellisimpia ajatuksia.
        Vakimiehille täällä uskon vakaasti oman vaimorakkaan riittävän, vaikka joku kuinkakin miesten perään kehräisi.
        Mielikuvitushan tekee tepposia, sanoisinko kepposia.

Minun hiuksieni nuuhkaisu saisi kenen tahansa ukkomiehenkin jalat hyytelöksi:)

• kissapankollanukkuu
        zirkoniN kirjoitti:

Minun hiuksieni nuuhkaisu saisi kenen tahansa ukkomiehenkin jalat hyytelöksi:)

Joopa joo, täällä on vaikeahkoa nuuskia ketään.
        Minut nähdessään he kaikki pyörtyisivät ihastuksesta.
        Kunnon mies ei nuuhki kenenkään jälkiä, vaan nukkuu rauhaisaa unta vaimon turvaisan selkämyksen takana.

• Nyt nikitön

En missään tapauksessa. Ovat tosi tyhmiä.

• Vasten kasvojani laukaistu!

Miehen kaipuussaan pamautti iltaruskoni lämpö aikanaan vasten kasvojani lausahduksen: Ei ole näköjään miestä huushollissa!

Kyllä oli tyly ja loukkaava lausuma.

Kyse oli astia- ja kuivauskaapin päältä puuttuvasta peitelaudasta joka oli jäänyt laittamatta ennen muuttoa.

Joten, pyyteettömistä ponnisteluistani huolimatta on miehen puute joskus kiusannut elämäni sulostuttajaankin.

Koskaan en ole sanonut vaimolleni mitään likimainkaan yhtä loukkaavaa!

• .

Oletko tosiaan noin fiksu, kai, tai luulakseni vaimosi on maailman onnelisin nainen ?

• <<<<

Eihän täällä monta miestä edes käy, harvoin käyn itsekin.
      Nyt useammin, jostain syystä.
      Enpä ole haaveillut kenestäkään palstalla, enkä palstan ulkopuolellakaan.
      Mun rauhassa maata anna:), niin on hyvä.

• Putkivalo

Jaa... väitätkö että pelkästään palsakirjoittelun perusteella oppisi tuntemaan jotakuta niin hyvin, että voi suunnitella elävänsä hänen kanssaan?

Luulen ettei täällä opi tuntemaan kuin sen puolen mitä toinen on valmis näyttämän.

• Friidun unirätti -^-

No toi aloittaja on varmaan Friidu joka haaveilee Hunkszista. Selvä ku pläkki.
        Sen kantsis pyytää Hunkszia lähettämään kalsarinsa joita on pidetty kuukausi yhteenmenoon pesemättä, itselleen, niin vois pitää niitä unirättinään;DDD

• Öööööööööö

Hunksz on tehnyt sen,että palstan naiset ovat heränneet talviunistaan.
      Oma kaljupäinen pappa ei enää kiinnosta,niin ollaan fiksun takkutukan
      kimpussa.

• Viivi ilman Wagneria

Hän ei puhu siivoamisesta,eikä suolasilakoiden valmistuksesta,niin kuin palstan vakiukot. Hän puhuu naisille hellyydetä,hyvänäpitämisestä.

" minun lämpöni ei hevillä jäähdy" ,tässä yksi esimerkki.

• K.M. Helsinki.

Vain hänellä,puhun Hunkszista,on suoraselkäinen fase to fase meininki.

• iske kiinni

johan häntä takaisin kaipailitkin,ota ihmeessä eläkä jätä seuraavaan elämään. Uusi yritys voi tuoda paremman lopputuloksen.

• Viivi ilman Wagneria

Jatkan:

Kilteissä "koiranpentu-miehissä "ei ole mitään kiinnostavaa.

Rentut ja niiden kovat otteet kiihottaa,ainakin minua.

• äitemuori*

Palstalla vierailevista? Miks juuri heistä, maailmahan on täynnä miehiä.
      No just nyt en kaipaa yhtään miestä elämääni.
      Joskus tilapäistä hanslankari apua tarvin ja siihen hommaan on tuttu mies ja hinnoista sovitaan, maksetaanko luonnossa=ateria kahvit, mutten muussa mielessä. Yleensä tarjoan maukkaan ruuan, rahaa hän ei huoli.

• parempikuintuttu

En tosiaankaan tunne näitä palstan miehiä. Vaatii parempaa tuttavuutta, että kehtais edes haaveilla. Ei sillä, en enää viimeaikoina ole haaveillut minkäänlaisista miehistä, kun edellisestä vihdoin pääsin eroon, niin nautin elämästä ilman miestä.

• Tuomas?

Harvinaista keskustelua itsensä kanssa!

Näyttää hunksi harrastavan.
      No, saahan silloin haluamiaan kommentteja!

• Tanja ?

Palstan miehet eivät kiinnosta,mutta Kreikkalaiset miehet kyllä.

• Putkivalo

Mun eilisessä vastauksessa ei ollut kuin puoli totuutta. Otetaanpas uusiksi. Se voisi samalla olla tarina nimeltään "Älä koskaan sano ei koskaan."

Vaikka se siis on maailman tyhmempiä ja epävarmempia juttuja hurahtaa johonkuhun netissä (toinen voi valehdella, siloitella, venyttää ja hukata vaikkapa elämänkumppania täällä helposti). Mulle siis ei pitänyt missään tapauksessa käydä niin. Never. Ever. Ei kuuna päivänä. Minähän on fiksumpi ja hoppsansaa päästään tarinan kakkososaan jonka nimi on "Kuinka joutuu syömään sanansa." Niinhän siinä tietystikin kävi, että ihastuin ja rakastuin ja pakahduin.

Eikä siitä sitten sen kummempaa. Se oli ja meni, ja siitä ei tullut kuin ihana muisto.

Mutta sen verran fiksu pitää olla, ettei kaksi kertaa tee samaa virhettä, eikö? Kerran mokan tehnyt on erehtyväinen, kaksi kertaa on jo tyhmyyttä. Huoks, arvaat kai... kyllä sanojen syöminen sitten on kevyttä ja hyvää sapuskaa, joskus vähän kitkerää, mutta kun tekee tarpeeksi vahvaa kahvia kyytipojaksi...

Puolustuksekseni voin sanoa etten ole mikään helppo nakki. Pitää jaksaa puhua ja vakuuttaa. Silti en tiedä tarviko hänen yrittää edes mitään, taisi vaan olla oma itsensä...

Oi te viisaat ja kokeneet (sirkuslaiset ;)) puhukaa mulle vähän järkeä. Istuisin vaan täällä ja nöykkäisin. Ei tämä ole yhtään kivaa eikä varsinkaan kovin fiksua. Sehän on just niin kuin tuossa ylempänä sanoin, melko mahdotonta tietää mitä se toinen oikeesti on. Sarjamurhaaja tai sarjahurmaaja, kumpikin vaihtoehto huono.

• pukittaa............

Joulupukki olisi parempi ehdokas, hänet sentään saattaa tavata henkilökohtaisesti.
      (H)aaveitten kanssa voi olla vain mielikuvituksessaan.

• Vaan on sillä Joulupukilla aina se naamari, naamarinsa päällä tarkoitan.
        Tyynyjä toppauksena ja yrittää se puhua muunnellulla äänellä.
        Ehkäpä sellainen mies on (H)aaveena kuitenkin parempi, livenä nähtynäkin?
        (H) aave voi olla järkytyskin, järkyttävästi entisen miehen näköinen, järkyttävän komea, järkyttävän vähemmän komea, Järkyttävän ihana, järkyttävän vaikeaselkoinen intellektuelli, järkyttävä pettymys, järkyttävä Dream-come-true...
        Ja mikä pahinta, yhden hoitokerran jälkeen ei (H)aave olekaan enää kutkuttavien unelmien lähde, loistava kokemus vain.
        Ja harvassa ovat ne naiset jotka malttavat pitää sulosuunsa kiinni.
        S24 menee taatusti tukkoon.
        Ehkä on parasta tehdä kuten viisaat tytöt, kirjoitella Pukille kirjeitä ja soitella.
        Pukkihan on työn touhussa Joulunajan ulkopuolellakin.
        H.

• pukittaa............
        hunksz kirjoitti:

Vaan on sillä Joulupukilla aina se naamari, naamarinsa päällä tarkoitan.
        Tyynyjä toppauksena ja yrittää se puhua muunnellulla äänellä.
        Ehkäpä sellainen mies on (H)aaveena kuitenkin parempi, livenä nähtynäkin?
        (H) aave voi olla järkytyskin, järkyttävästi entisen miehen näköinen, järkyttävän komea, järkyttävän vähemmän komea, Järkyttävän ihana, järkyttävän vaikeaselkoinen intellektuelli, järkyttävä pettymys, järkyttävä Dream-come-true...
        Ja mikä pahinta, yhden hoitokerran jälkeen ei (H)aave olekaan enää kutkuttavien unelmien lähde, loistava kokemus vain.
        Ja harvassa ovat ne naiset jotka malttavat pitää sulosuunsa kiinni.
        S24 menee taatusti tukkoon.
        Ehkä on parasta tehdä kuten viisaat tytöt, kirjoitella Pukille kirjeitä ja soitella.
        Pukkihan on työn touhussa Joulunajan ulkopuolellakin.
        H.

Noo, minä en hae haavetta, saati aavetta. Paras on saatu yli 30 vuotta sitten, ja hyvin toimii vieläkin.
        Ajatus oli lähinna irrationaalinen hetken tuikahdus aivokurkiaisen virkistämiseksi.
        Toiveet toteutuvat aina vain, kunpa niitä ehtisi enemmän kehitellä.

• Kahta laittanut.

Yhtä kun laittaa,niin saa laittaa palstan jokaista naista.

• käsitteet sikinsokin

Moittia?
        Laittaa tarkoittaa vanhahtavassa suomessa moittimista?

Laittamattomasti sanottu = ei voi moittia.

• Pannaanlaittamaton

Mutta yrittänyttä ei ainakaan laiteta. Pane sanonta korvan taakse ja ole onnellinen ettei sinua laiteta nurkkaan.

• pilkunnuskuttaja
        Pannaanlaittamaton kirjoitti:

Mutta yrittänyttä ei ainakaan laiteta. Pane sanonta korvan taakse ja ole onnellinen ettei sinua laiteta nurkkaan.

"Milloin käytetään laittaa-verbiä?
        "Suomen kielessä on kaksi erimerkityksistä laittaa-verbiä. Niistä tutummalla on sellaisia merkityksiä kuin ’tehdä, valmistaa; panna kuntoon; panna, asettaa’. Harvemmin käytetään laittaa-verbiä merkityksessä ’moittia’, ’soimata’, ’nuhdella’. Tämä verbi elää nykykielessä lähinnä sananlaskussa Yrittänyttä ei laiteta (siis moitita, nuhdella) sekä ilmauksessa laittamattomasti sanottu. Puhuja, joka onnistuu muotoilemaan ajatuksensa laittamattomasti, osuu naulan kantaan, sanottuun ei ole lisättävää."

http://www.kotus.fi/index.phtml?i=506&s=2613

Nurkkaan laitetaan tötteröhattu kiireellä.

• janiksen petke,tre
        pilkunnuskuttaja kirjoitti:

"Suomen kielessä on kaksi erimerkityksistä laittaa-verbiä. Niistä tutummalla on sellaisia merkityksiä kuin ’tehdä, valmistaa; panna kuntoon; panna, asettaa’. Harvemmin käytetään laittaa-verbiä merkityksessä ’moittia’, ’soimata’, ’nuhdella’. Tämä verbi elää nykykielessä lähinnä sananlaskussa Yrittänyttä ei laiteta (siis moitita, nuhdella) sekä ilmauksessa laittamattomasti sanottu. Puhuja, joka onnistuu muotoilemaan ajatuksensa laittamattomasti, osuu naulan kantaan, sanottuun ei ole lisättävää."

Panna ,asettaa(se sinne), panna kuntoon.

Siinä ei ole mitään moitittavaa,jos ei laita huonosti.

• Bannabulla
        pilkunnuskuttaja kirjoitti:

Tötteröhattu...huipusta ulos pursuavine kankaineen ;) 1400-luvun naisten päähine.

Olen myös miettinyt tuota pistämätöntä. Esimerkiksi "Hän on aivan pistämätön kielinero" Mikä ihmeen pistämätön? No, on se kuitenkin parempi kuin lyömätön?

• Bannabulla kirjoitti:

Tötteröhattu...huipusta ulos pursuavine kankaineen ;) 1400-luvun naisten päähine.

Olen myös miettinyt tuota pistämätöntä. Esimerkiksi "Hän on aivan pistämätön kielinero" Mikä ihmeen pistämätön? No, on se kuitenkin parempi kuin lyömätön?

Sopivasti pistämällä saadaan Lehmästäkin "puhti" pois.
        Koulutus, ympäristö, kaverit, vanhemmat...
        Nekin laskevat ilmat pihalle.
        Vain asiaansa uskova ja paneutuva on pistämätön siinä minkä haluaa osata.
        Voihan se olla kangaskin, johon ei ompeluneula ole vielä pistänyt kertaakaan.
        Tai sit ihan muuta.
        H.

• etkö muka tiennyt

Laittaminen on tätäpäivää. Ei enää *anna eikä *aida.

• ei ole tarpeenkaan t

Missä puhutaan laittamisesta paneskelun tilalla? Jotain iänikuista wanhaa suomea. Laittaminen- laittautuminen tarkoittaa itsensä huolittelua, kokonaisuus tip top.

• laitamyötäinen......
        ei ole tarpeenkaan t kirjoitti:

Missä puhutaan laittamisesta paneskelun tilalla? Jotain iänikuista wanhaa suomea. Laittaminen- laittautuminen tarkoittaa itsensä huolittelua, kokonaisuus tip top.

Jokainenhan voi laittaa vaikka nukkumaan.
        Laita sinä, mitä laitat. :))

• Ahdas-Siitin
        ei ole tarpeenkaan t kirjoitti:

Nykykielessä laitetaan. Tuli jopa radiopakinassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      225
      7520
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4940
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4762
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1880
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1598
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1347
    Aihe