Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta, että itikka on pistänyt terskaan? Miltä se tuntuu? Kutiaako samalla tavalla kun muut pistokset iholla?
Itikan pisto
22
2248
Vastaukset
- Hyttysen pisto
Minä olen joskus nuorena kokeillut siten,että makasin ulkona lakanan alla vain kulli esillä.Aika pian kulliin tuli useanpiakin hyttysiä jotka imi verta kullistani.Olin siinä noin tunnin ja sain varmaan 50 pistoa kulliini,myös terskaan.Kyllä kullia kutitti ja se paisuikin jonkin verran.kuitenkin kun runkkasin sen jälkeen ei se oikeastaan tuntunut kummemmalta kuin ilman pistoja.Mutta kokeile ihmeessä,kyllä siitä hyvät kutinat tulee kulliin.
- tulivaanmieleen
kuinka nopeesti kutina sitten lakkasi?
- Armas taas tää
En oo itikoilla, mutta vaapsiaisilla oon pistättäny, sehän on siis maassa pesivä mehiläinen, ja maassa on sopiva reikä, mihin kullinsa työntää, anna olla siellä vaan, samalla voi tömistellä maata, että saa ne suuttumaan...kun olet saanut abaut 20 pistosta, kullisi pausuu kyllä ihan kyrväksi, ja tuska on sanoinkuvaamaton.
- Nokkosterska
Olen harrastanut tätä, eli antanut sääskien pistää terskaa, kymmeniä sääskiä siis. Terska vaan housuista esille ja sääsket tulevat joukolla kun haistavat veren uoksun edellisten säskien jäljiltä. Nokkosilla keveästi piiskaamalla terskaa saa älyttömän hyvän tunteen, kalu sykkii ihanasti kun terska tuntee poltteen. Polte ei ole kipeää joten sitä ei kannata pelätä. Hieron nokkosten lehdillä terskaa ja saatan kieputtaa nokkosen varsineen kalunpään ympärille ja puristelen sitten nippua niin että nokkosen piikin pistävät terskan ihon läpi, tuntuu ihanalta. Pakaralihaksissa asti tuntuu lihas-supistuksia ja tuntuu että orgasmi tulee itsestään. Kokeilkaa!
- Luonnontieteilijä.
nokkosen piikit ?? heh heh, nokkosessa roikkuu sellaisia, kuin narun pätkiä, ne ovat polttiaisia, mitää piikkeja kasvissa ei ole.
- iso-kalle
Ampiainen pisti joskus suoraan mansikkaan. Sattu niin vitusti ja huusinkin että "oi hyvä jumala ota pois tämä tuska mutta jätä turvotus!".
- Melat kaakkoon
Tosi äijä panee mehiläispesääkin,jos oikein tosipuute iskee.
- HYVÄ NEUVO
MITÄS TYHMIÄ KYSELET. NYT ON ITIKKA-AIKA KÄSILLÄ. KOKEILE ITSE.
- *
Muutaman kerran oon kokeillu.
Etsin sellasen itikkarikkaan kosteahkon metsän ja päälle vaatteet, jotka peittää vartalon ja loput näkyvät kohdat käsittelin sääskimyrkyllä paitsi kullia.
Sitte housujen vetoketju auki ja elin kivespusseineen esiin ja liikkuvat tietenkin taakse.
Eipä kauaa tarvi ootella, että elin on houkutellu verenimijöitä sankoin joukoin, enimmillään lähemmäs kymmenen sääskeä kerralla oli hommissa.
Annoin tuskasta huolimatta sääskien kupata kyrpää ja kyllä muuten kutitti, oon aika herkkä itikanpistoille ja pistoskohtiin nousee yleensä kunnon paukamat ja kutittaa.
Kutina ei mielestäni jatkunut niin pitkään ku yleensä, mutta arvaatte varmaan miten sitä lievitettiin....
Parin päivän ajan löysänä kulli oli melko kummallisen muotonen(muodoton mötikkä), kauheita muhkuroita.
Aluksi säikähin, vaan kyllä se muutamassa päivässä palautui ennalleen.
Pitää antaa taas sääskien imeä kyrpä kuiviin ainakin kerran tälle kesälle... - tiittifetissi
ompas mulla kans tuuuri..koitin saaha itikkaa itikoita kullini päälle, mut voi voi ku tääl kaupunkialueella ne ei oo aktiivisia,eikä niitä ollu tarpeeks paljon..vieressä vain pörräsi muutama hassu..vielä jäi tääkokematta..ja ei nokkosiikaan mailla halmeilla ku lähimetsään kävelin..että tämmöstä x)
- kokkeilija
Olen useana kesänä olen nauttinut sääsken pistoista kalullani. Tälläkin hetkellä on kullini kuin tiekartta täynnä tummia laikkuja. En saa mitään isoja pakuloita, eikä kutia. Pieniä mustelmia vaan. No, onhan se jonkilainen nautinto tuokin.
Idean sain aikanaan eräästä naisen kirjoituksesta. Siinä hänen miesystävä oli parturoinut naisen pillun ja sitten menneet alueelle jossa oli paljon sääskiä.
Mies oli sitonut naisen, levittänyt hänen jalkansa ja leikannut naisen housujen haaravälin auki niin, että oli paljas, karvaton pimppi tullut esille ja odottanut sääskien toimintaa.
Oli muistaakseni avannut vielä häpyhuulia niin, että sääsket olivat päässeet pistämään paremmin aarteen sisäpinnalle.
Nainen kertoi tilanteen, sitomisen olleen uutta ja jännittävää, mutta myös kiihottavaa sekä sääskien piston aiheuttavan ensiksi miellyttävää kipua. Mutta kun sääskiä oli ollut pilulla jo "miljoonia" oli kipu yltynyt liian kovaksi
Kutinaan oli ollut parasta miehen kivikova kalu.
Miten on naiset voiko olla totta - Märkänä ootan
Sekskundini antaa vaikka minkäläistä "hoitoo" minulle. Viimeinen ylläri oli, kun sitoi minut ja laittoi silmilleni liinan, etten nähnyt mitä tuleman pitää, ensin oli imutusta klittaan ja sitten dildoa, isoa. Kiltan imutuksen jälkee kundi sanoi, että nyt tulee sitä, mitä et ole koskaan saanut, mietin että mitä voisi vielä olla, onhan klitassa roikkunut ongenkoukkukin. Heti kohta tuntui, että niinkuin joku kuuma neula olisi klittaan pistänyt, mutta sehän oli ampiainen jolla pistätti, tuntui taivaalliselta se, kun hän ajoitti pistämisen orkun kanssa yhtäaikaiseksi.
Ei meinannut orgasmit loppua, taivaallisesti kuumotti.
Kuumotti vielä seuraavina päivinäkin, pidi käyttää dildoa, että sai kutinaa "hoidetuksi".
Nyt olisi toiveena klitan lisäksi saada hoitoa myös häppäreihin, mutta tuntuu olevan ampiaisten pyytäminen hankalaa, oli tämän pyytänyt haavilla pesätä ja ottanut siivet pois. - kärpänen81
Musta on ihana kun kärpänen "nuolee" pilluani
- usein harrastettu
Parasta kyytiä kikkeli saa nokkosista. Eilen minut piiskattiin oikein kunnon rautanokkosilla, ensin ky--vän varsi, sitten pallit ja reisien sisäpinta ja lopuksi terska. Kuusi kunnon nippua nokkosia siinä meni, mahtavaa. Ensin polte ja sitten se muuttuu kihelmöiväksi tunteeksi. Tänään kikkeli turvoksissa ja on pakko ollut runkkailla pitkin päivää. Mahtavia orkkuja, eilen piiskauksesta ja tänään tumputuksesta.
- Anonyymi
Laitoin joskus loppukesästä nokkosia reilusti tuolille, lehtien ala- eli piikkipuolet ylöspäin. Tuolin päällistä ei niiden alta juuri näkynyt. Sitten vaan ilkosilleen ja aattelin että tuohon mun nyt täytyy istahtaa, tuntui miltä tuntui, se on täyspakko, tai mut nyljetään elävältä haarukoiden avulla tms.
No, siihen kun muutamasti kellahti täydellä painollaan niin alkoi jo paremmalta tuntua. Lopulta kesti hieroa kaikkea navan alla olevaa vartaloa joka paikasta voimallisesti nokkosilla, kuin olisi pesusienellä hingannut. Sitä paukamamattoa joka peitti isot alueet. Rankka näky!"
Välillä vaan paljain käsin uusia karvaisia nokkosia riivin mehevästä polttiaispehkosta, jatkaen hinkausta ja jystämistä. Pöydälle pistin poltinkarvoista valkoisen nokkosenvarren ja hakkasin paljasta terskaa ja frenulumia (vai mikä se liitoskohta on) siihen kuin se olisi ollut hauki joka täytyy kapuloida hengiltä.. lopulta alkoi tuntua että laukaus on lähellä. Sitä tulee e tulee tuossa tilanteessa melkein yhtä itsestään kuin kauniin unen aikana täysin ilman käsiä, kun ei kerkii kullin juuresta puristaa virtsaputkee tukkoon ja juosta vessaan vaan purkautuu kaikki boksereihin.
Joskus myös kesti sokkopaarman pureman kulli aivan hyvin kun oli ensin housun polvissa kuljeskellu tero esillä nokkospehkossa. Niistä tuli hyvä puudutus samalla. Ei haitannut vaikak paarma kenties pienen palan puriasi pois, kesti kattoa sen hommeleita ihan livenä reaaliajassa. - Anonyymi
Kesä tuloillaan. Mitäs turhia kyselet, kokeile itte.
- Anonyymi
Nokkosnautintoa!
- Anonyymi
Minä nautin nokkosista siten, että otan muutaman lehden, ja niiden alapinnalla painelen kullia ympäriinsä alhaalta ylös saakka.
Toisinaan käsittelen samalla tavalla myös välilihan ja peräaukon seudun.
Kipu ei kestä kuin muutaman minuutin, ja sen jälkeen alkaa ihana surina ja värinä, joka vaeltaa ympäriinsä terskasta peräaukkoon ja takaisin.
Tunne on kuin sata vibraattoria liikkuisi paikasta toiseen!
Makaan vain sängyllä selällään ja nautin. Sitä nautintoa kestää joskus tunnin joskus kaksi.
Laukeaminen tekee joskus tuloaan kymmeniä kertoja, ja sitten se tulee, niin ah sitä hurmiota!
Kivun ja nautinnon sekoitus.
Kunnon käsittely välilihassa ja peräaukossa saavat eturauhasen kunnolla leikkiin mukaan, siltä ainakin tuntuu.
Orgasmin partaalla oleminen, ja vieläpä ilman käsiä on tavoite jota aina olen aina tavoitellut ja tällä tavalla se onnistuu!
Erektio ei koskaan ole, mutta sitä ei tarvita! - Anonyymi
Mökillä saunan jälkeen istuin terassilla pyyhe ympärillä ja jalat ylhäällä terassin kaiteella. Hätistelin muutamia hyttysiä pois mitkä näköpiirissä oli. Yhtäkkiää tunsin piston tunnetta kiveksessä. Arvasin mistä kyse. Hitaasti pyyhe auki ettei vierailija häiriinny. Yksi hyttynen oli imemässä kiveksestä verta, ja kaksi muuta etsimässä kohdetta. Hetken kuluttua kaikki kolme istui kivespusseilla. Pisto tuntui aika kovana. Mutta se tunne helpottui aika nopeaa. Annoin imeä itsensä täyteen ja lähtivät yksitellen pois. Pari tuntia sen jälkeen kutisi imu kohdat. Ja tottakai piti käydä vielä kaupassa niin oli ikävää, mutta samalla mukavaa kun kiveksiä kutisi eikä voinut tai kehdannut kaupassa alkaa rapsuttaa
- Anonyymi
Olen antanut paarmojen imee verta. Joskus ollut useita paarmoja kullissa ja palleissa. Iso paarma imeen monesta kohtaa vaihtaa paikkaa monta. Kertaa olen lauennut kun paarmat ovat kullini kimpussa.
- Anonyymi
En ole itikan pistoa kokenut. Mutta sellaista kun on alasti, ja kärpänen tai mieluummin useampi alkaa kiertää. Istuvat iholle ja kierrellen lähestyvät hiljalleen kiveksiä ja mulkkua. Sitten kun kohde löytynyt niin edestakaisin juoksevat ja tökkivät suullaan. Siinä kohtaa alkaa mulkku kovettua ja kiimalimaa erittyä aukosta. Varsinkin jos esinahka terskan päällä niin siitä rajapinnasta ja virtsaputken päästä etsivät imettävää. Tosi herkältä tuntuva kohta. Kun mulkku kovana ja esinahka luisunut taakse että koko terska esillä, niin sitte tunne kohdillaan. Varsinkin jos innostuvat terskan alapinnassa liikkumaan. Kun ei kiire minnekkään niin antaa temmeltää ja touhata. Muutaman kerran ihan siemen syöksyyn asti saivat olla.
- Anonyymi
Eipä ol tuota onkelmaa kun on esari vie talles vaikka välistä alasti nukunkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126