Helikopteri?

Anjaniina.

Paljon olen kuullut valitettavan koirankakoista, naapurinjouluvaloista, traktoreista, mottorikelkoista, nurmikon leikkaamisesta.
Mutta entäs kun naapuri ostaa helikopterin ja on ihan innoissaan sen kans lentelystä?
Varsinkin näin hienolla kelillä ;)

26

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele posit.

Todella upeeta! itse haaveillut sellaista että, voi kumpa kerran elämässään pääsisi oikein kuumalla iltapäivällä tai illalla kesällä niin...kuuma-ilmapallon kyytiiin edes kerran....voisi olla upea kokemus...

Tsau:Friidu

Ajattele kuitenkin positiivisesti sitähän naapurisi voisi hankkia sukellusveneen..sinne pihamaalleen ja alkaa rakentamaan siinä sitten ehkä kanavaa merelle? joten toi nyt pientä...ehkä;))) kuitenkin siihen verratuna...mitä sitä nyt snadista metelistä sunnuntai-aamuisin...kun se hoppteri lähtee hyrrää...

• Anjaniina.

Hauska lelu ;)
        Omistaja on aikas varakas, hällä on moottorikelkkoja, autoja, moottoripyöriä, mönkijöitä ja nyt sit helikopteri.
        Kylä se kivasti tuossa menee eestaas ;)

• Ajattele posit.
        Anjaniina. kirjoitti:

Hauska lelu ;)
        Omistaja on aikas varakas, hällä on moottorikelkkoja, autoja, moottoripyöriä, mönkijöitä ja nyt sit helikopteri.
        Kylä se kivasti tuossa menee eestaas ;)

siis..meikäkö muka olis tollasesta kiinnostu?;))) muka? En nii yhtään...

• Anajniina.
        Ajattele posit. kirjoitti:

siis..meikäkö muka olis tollasesta kiinnostu?;))) muka? En nii yhtään...

enminäkään, hmpfffff...........
        Pitäkööt tunkkinsa!

• Ajattele posit.
        Anajniina. kirjoitti:

enminäkään, hmpfffff...........
        Pitäkööt tunkkinsa!

siis jostain tollasesta? Pah!...Sen täytyy olla sukellusvene vähintään ainakii niin...455 m..pitkä...ja infrapuna-sauna siellä sit ja pore-amme nii...kans. Ja tarjoilijat...huom...muuten mä en lähde suklaa kyllä yhtikäs mihinkään. Aamiainen on tarjottava vuoteeseen...ja päivällinen ja lounas ja illallinen tarjottava smokissa....ja ....sit...vielä...ootas...mani- ja perikydirille nii nille on kanssa oltava mesta ne ei kyllä siinä samassa tilassa sit bunkkaa mun kanss...ja shampanja nii sen oltava kylmää...eikä mitään huoneenlämpöistä litkuu...Tai mä en lähe...

Älä edes yritä houkutella..meikää..

• Anjaniina.
        Ajattele posit. kirjoitti:

siis jostain tollasesta? Pah!...Sen täytyy olla sukellusvene vähintään ainakii niin...455 m..pitkä...ja infrapuna-sauna siellä sit ja pore-amme nii...kans. Ja tarjoilijat...huom...muuten mä en lähde suklaa kyllä yhtikäs mihinkään. Aamiainen on tarjottava vuoteeseen...ja päivällinen ja lounas ja illallinen tarjottava smokissa....ja ....sit...vielä...ootas...mani- ja perikydirille nii nille on kanssa oltava mesta ne ei kyllä siinä samassa tilassa sit bunkkaa mun kanss...ja shampanja nii sen oltava kylmää...eikä mitään huoneenlämpöistä litkuu...Tai mä en lähe...

Älä edes yritä houkutella..meikää..

Vähintäin noin.
        Enkyllä keikkus jonkun halpis hellakoptrein puisella penkilla ja katselis maahan...no way.
        Karmeeta varmaan, varmaan menee poikki joku roottori tai sellanen, ei kyl käy kateeks!

• Ajattele posit.
        Anjaniina. kirjoitti:

Vähintäin noin.
        Enkyllä keikkus jonkun halpis hellakoptrein puisella penkilla ja katselis maahan...no way.
        Karmeeta varmaan, varmaan menee poikki joku roottori tai sellanen, ei kyl käy kateeks!

joo..on siis tasoo ja tasoo...Mäkään en yhtään tota rimaa niinku alenna...Siis mä en ymmärrä miten joku VOI mennä noinki halpaan? Joku hopteri...anyway... ja mitä nyt joku yks Ferrari...niitä mitää olla vähintään tallinen...kaiken varalta..Tai sit ei niinku mitään....jotain järkee tässä elämässä täytyy olla....jotain niinku logiikkaa... Siis mähän en oo mitenkään musta-valkone koskaan...joko sitä on fyrkkaa tai sit ei....muu ei ainakaan mulle kelpaa... Jos, jäbä on nii tyhmä et kuvittelee jotain niinku muuta....nii se on no thanks...;))) Laiffis siinä on joko särmää tai sit ei...

• Siinäkö se vaan yläpuolella pörräilee?
      Jos mulla olis varaa helikopteriin niin olis kyllä sitten varaa lennellä sillä kauas.
      Täällä on sen verran pienet noi pihat ettei niille onneksi helikopteri mahtuis :))
      Mistähän mä keksisin valituksen aiheen?
      Tällä hetkellä ei tule mitään mieleen kun tuntuu että oon pikkuhiljaa parantunut tosta kurkunpääntulehduksesta ja pääsiäissiivouskin on tehty.
      Mutta kyllä se jossain vaiheessa tulee joku narina taas mullekin :)

• Anjaniina.

Siinä se yläpuolella pörräilee ;)
        Mut enmä narissut, ei tuo häiritse, hauskahan sitä on vaan käydä pihalla katsomassa.
        Ei se heidän tontilleen mahdu, mut kun joessa on jäät, niin pitävät siinä ;))

• ...

Melkein kaikkeen tottuu.

Helikopteri kylläkin äänekäs, mutta ei niitä nyt niin älyttömästi lentele. Mun tsadin slummiluukku on Malmin pienkonekentän lähettyvillä, pörräähän niitä. Ja täällä mökillä lentää paljonkin helikoptereita. Niillä tutkaillaan peltoja, tulvia, sähkölinjoja, ja jokavuotinen valokuvais kierros. Iteasiassa, täällä niintä on enenpi riesaa tiettyinä aikoina vuodesta. Ai niin pelastushelikopteri menee todella usein. Se kai johtuu joesta, sen mukaan on leppoisa suunnistaa.

Minä valitan kaikista eniten jalkapallosta. Siihen ei voi tottua. Idiootit huutaa kurkkusuorana akkunana alla, palloja jytisee asunnon seinään, ja sitten pallonhakiat hyppii aidan yli palloa hakemaan. Mun mielest kaikki maapallon potkupallistit pitää pakata raketteihin ja lähettää ulkoavaruuteen.

=DW=

Muista äänestää Ihmisten Puoluetta!

• Anjaniina.

Käy vetään auralla muutama vako siihenpallokenttään.
        Nii...ei se huutamista lopeta, kyl.
        Mutta saavat jotain mietittävää?
        Aikuset miehet, jokaiselle pitäs antaa oma pallo?
        Muistan, muistan, huokaus...

• ...
        Anjaniina. kirjoitti:

Käy vetään auralla muutama vako siihenpallokenttään.
        Nii...ei se huutamista lopeta, kyl.
        Mutta saavat jotain mietittävää?
        Aikuset miehet, jokaiselle pitäs antaa oma pallo?
        Muistan, muistan, huokaus...

Konstit vähissä.

Liikuntaviraston mielestä kaikki hyvin, ureheiluseurojen mielestä kaikki hyvin, taloyhtiö ei voi oikein mitään tehdä jne. Niin siis, ammattilaiset harjoittelee siellä paljonkin, ne se sentään osuu maaliin, eivät huuda paljoakaan. Nämä nuorisojoukkueethan siinä suurin ongelma on. Ja kun kaikki menee seuroissa, kaikki seudun muut kakarat potkii sitten palloa ostarilla, kun kentällä ei ole tilaa. Paljonko lie mennyt ikkunoita, en tiedä.

Nyt on ollut tekniikkana koittaa piilottaa pihalle tuleva pallo ennen pallonhakijoita. Sitten muutaman viikon kuluttua viety löytötavaratoimistoon >:/

Edes hetki rauhallisempaa, ennen kuin hakevat varapallon.

=DW=

Muista äänestää Ihmisten Puoluetta!

• verditti'

Minun aikaani naapureissasi ei ollut muita rikkaita kuih hoorovat, jaah kenties joku olutta tehtaileva.
      Mielikuvituksesi tuotetta.... varhaisia sudenkorentoja.

• Anjaniina.

Sinun aikaasihan tämäkin on?
        Varhainen sudenkorento on ollut hyvä keksintö, se menee sinne minne moni muu ei pääse.

• tyytyväinen.nainen

Ikävää jos ihmisellä on niin heikot hermot, silloin löytää valituksen aihetta mistä milloinkin.
      Mukavaa, jos naapuri ostaisi helikopterin.
      Naapurilla, kuin meilläkin kyllä vehkeessä riittää.
      Lumityöt sujuvat kilvan lumilingoilla.Kesällä valitaan joku autoista, tai isäntä lähtee lenkille Intruderillaan. Itse en kyytiin suostu.
      Vastapäinen isäntä pätkii joskus takkapuita moottorisahallaan, joita myös taitaa olla jokaisella kujan miehellä varastossaan.

• verditti'

Kujan miehenä ymmärrän sinuakin..
        En tee lumitöitä, koska katson sen jonkun toisen velvollisuudeksi, sitäpaitsi se on maailman turhinta hommaa.
        Naiset nimeenomaan ovat maininneet vehkeitteni riittävyydestä. On kaksi Jopoa maisemien katseluun, Focuksen, varmaankin intruuderi, kiireeseen ja Oiva ajaessani rahtia.
        Kadehtikaa!

• Heikunkeikku

JahhHHhaaa, taitaa naapurillasi olla rahhhaaa niin paljon takaplakkaris, että kaiketi hänen housuissaan on vaippa suurempaa hätää silmälläpitäen.
      Vai miten se Alatalon Mikko muinoin lauloi, ettei taitu silleen, kun tarttis silleen.:)

Helikoptereita on ihan kiva kattella maasta käsin. Itse en mamismaisena rohkenisi lentelemään.

Muinoin aviomieheni, jolla ei minkäänmoisia itsesuojeluvaistoja ollut, roikuskeli helikopterista narussa ja tuuli oli mitä suurin. Hyi, mun murehiksi tommostakin harjoitteli.
      Tosin olimme Samaa lihaa ja samaa verta, joten, ei kai haittaa, vaikka sanon, että Minä olen roikuskellut.

Jos nyt olis pakko valita pienlentokoneen ja helikopterin välillä, niin menisin helikopterilla. Isoo ikkuna tuo väljempää tunnelmaa. Ja happi laskeutuu tasaisesti hyttiin (suljetunpaikan kammo).

Ai niin, vielä yks asia juolahti sisuksiin.
      Onks tää sun naapuris vapaa mies:) No heh, kuhan vaan kyselen (vihellellen piirrän varpaallani puoliympyrää laattiaan:))

• Anjaniina.

Sulle kerron salaisuuden...
        Silläkin on Urali pihallaan ;) ja eräältä kaverilta ostettu Night train.
        Kuulin sattumalta kun kaveri sanoi, että ..****.... meni hänen pyöränsä ;)))
        Ei se ole vapaa mies lainkaan, lapsia kymmenkunta , osa vammaisiakin ;)
        Lapsilleen kai kaikenlaisia leluja laittelee ,)
        Joten voit säästääen varvasjumpan ;)
        Kyl kiva olis lentää hellacopterilla, en ole koskaan, lentäny, sellasella häksättimellä ;)

• Ennemmin helikopteri kuin pakoputkirikkoinen mopo. Mikään ei saa niin verenpainetta nousemaan kuin mopo . Kaikki muut äänet kyl menee.

• ?????????

Miks? joku trauma? nuorisoa kohtaan?

• ????????? kirjoitti:

Miks? joku trauma? nuorisoa kohtaan?

No juu..Mistä nyt keksit tuonkin ? Mielessä ei käyny mikään nuoriso, vaan ihan vain tuon mopon ääni. Moottoripyörän ääni kyl menee, mut ei mopon.

• ...

Joop.

Mopopojat ehtymätön luonnonvara. Etenkin nykyään, kun uusia skoottereita saa pilkkahintaan. Auttaisi se vähän, jos ne noudattaisivat nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä. Nuo rikkinäiset pakoputket ei välttämättä ole rikkinäisiä, tehoja saa lisää, viritttelemällä pakoputkea, nopeus kasvaa ja ääni pahenee.

Tympeitähän ne on kuunnella. Mutta vaarallisiakin. Mopo kun tulee kevyenliikenteen väylällä, siis ei saa ajaa, takaa jotain kahdeksaa kymppiä ja erehtyy väistämään väärälle puolelle, käy köpelösti. Aika usein lehdissä ust tollasia juttuja. eikä sellainen viistoistavuotias ole mikään älyn jättiläinen ja lisäksi kokematon kuskikin.

Tsadissa onkelmana mopojen kokontumisajot. Ne kiertää viikonloput ympäriinsä pirun suurisssa jengeissä resuamassa. Poliisi ratsanut niitä monta kertaa. Muttta mitäs teet kun sata mopopoikaa lähtee kaikki erisuuntiin, kun näkee ensimmäisen poliisiauton..

Aikanaan maalla oli paljon mopoja, ei kaupungeissa. Nyt toisinpäin, mitä tässä seuraillut. Ei täällä maalla mopoja usein näe, tsadin ikkunan alla pörrää mopoja jatkuvasti. Naapuri oli saanut yhden pysäytetyksi a oli luvannut vetää pesäpallomailla ottaan, jos ikinä näkee sen. Naapurilla aika pienet lapset.

Mopissa sekin huono puoli, ihan kuin moottoripyörissä. Jos ei rekkaria ylös, sine meni käsilaukkuvaras, mustalla mopolla musta kypärä päässä. Siihen ne luottaa.

=DW=

Muita äänestää Ihmisten Puoluetta!

• ... kirjoitti:

Joop.

Mopopojat ehtymätön luonnonvara. Etenkin nykyään, kun uusia skoottereita saa pilkkahintaan. Auttaisi se vähän, jos ne noudattaisivat nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä. Nuo rikkinäiset pakoputket ei välttämättä ole rikkinäisiä, tehoja saa lisää, viritttelemällä pakoputkea, nopeus kasvaa ja ääni pahenee.

Tympeitähän ne on kuunnella. Mutta vaarallisiakin. Mopo kun tulee kevyenliikenteen väylällä, siis ei saa ajaa, takaa jotain kahdeksaa kymppiä ja erehtyy väistämään väärälle puolelle, käy köpelösti. Aika usein lehdissä ust tollasia juttuja. eikä sellainen viistoistavuotias ole mikään älyn jättiläinen ja lisäksi kokematon kuskikin.

Tsadissa onkelmana mopojen kokontumisajot. Ne kiertää viikonloput ympäriinsä pirun suurisssa jengeissä resuamassa. Poliisi ratsanut niitä monta kertaa. Muttta mitäs teet kun sata mopopoikaa lähtee kaikki erisuuntiin, kun näkee ensimmäisen poliisiauton..

Aikanaan maalla oli paljon mopoja, ei kaupungeissa. Nyt toisinpäin, mitä tässä seuraillut. Ei täällä maalla mopoja usein näe, tsadin ikkunan alla pörrää mopoja jatkuvasti. Naapuri oli saanut yhden pysäytetyksi a oli luvannut vetää pesäpallomailla ottaan, jos ikinä näkee sen. Naapurilla aika pienet lapset.

Mopissa sekin huono puoli, ihan kuin moottoripyörissä. Jos ei rekkaria ylös, sine meni käsilaukkuvaras, mustalla mopolla musta kypärä päässä. Siihen ne luottaa.

=DW=

Muita äänestää Ihmisten Puoluetta!

Saisivat noi mopot ja skootterit pistää autoteille ajamaan, kun eivät kerta pidä niiden nopeuksia pienempänä. Itse kun pyörällä paljon kuljen, niin kyllä se vaan hirvittää, kun mopo huristaa vierestä armotonta vauhtia.

• Ehkä huti?

SuihkariPa!
      Hmm..kävitkö Thaissa uimassa ja jos kävit, niin olen samoissa vesissä uinut ja uin..
      Mutta sinulla oli nais kaveri samoissa vesissä?
      Antoit mulle känykän lainaa jolla sain soittaa Suomen *indecency*
      Kun mikään ei olluta auki sinä päivänä.
      Oletko Sirpa?
      Itse olen Olli.

• Voipi olla että naapurisi on ostanut sellaisen helikopterilennokin, mutta muistanpa muinoin kun asuin eräässä pikkukaupungissa missä oli silloin suuri ja menestyvä tehdas ja sen pomoksi tuli isän jälkeen todellinen riemujohtajapoika.

Hän tosiaan rakensi kaupungin parhaalle paikalle ison talon ja muun muassa sen katon helikopterikentäksi, hänellä kun piti joskus olla niin kiire töihin ettei Porschella ehdi. Pari kertaa todella kokeili sitä mutta naapurit raivostuivat niin ankarasti tonteille sinkoavasta roskasta ja pölystä että kaupungin oli sitten kiellettävä sen käyttö kokonaan.

• Yksin kotona

Viis hulikopterista mutta miten sais tuon perk.. pesukoneen toimimaan. Jotain se touhuaa mutta ei tietoa mitä ja luukku ei aukea. Se kyllä lentää kohta kuin helikopteri ulos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7746
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5260
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4822
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3497
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1981
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1849
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1707
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1649
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      163
      1489
    Aihe