Onko kenelläkään kokemusta kolonoskopiaan tarvittavan tyhjennyksen teosta sairaalassa, siis osastolla ollessa? Kyse siis siitä varsinaisesta tyhjennyksestä litkujen juomisineen.
Minulla sellainen on edessä ja kiinnostaisi jo näin etukäteen tietää miten hyvin vessa oli käytettävissä. Tuossahan joutuu juoksemaan vessaan todella kiireellä eikä odottamiseen ole aikaa...
Siis kokemuksia? Onnistuuko hyvin? ja miten junailtu?
Tyhjennys osastolta käsin
2
268
Vastaukset
- ...
Mulla oli oma huone, jossa oli oma vessa, eli ei ongelmia. Mutta minä nyt olin eristyksessä heikon immuniteetin takia, eli ei liene vertailukelpoinen juttu.
- osastotyhjennys
No ei toki ole ihan vertailukelpoinen, mutta jotain tuollaistahan minäkin toivoisin, siis ainakin omaa vessaa.
Mulla ilmeisesti osasto olisi ihan joku gastron oma, eikä mulla ole mitään mielikuvaa miten niistä vessoja löytyy. Kun muutenhan mulla ei kunnossa ole mitään ongelmia, joten tuskin mitään yhden hengen huonetta edes saan. Kokemukset edellisesti tyhjennyksestä kotona olivat vaan sellaiset, että ehdottivat osastolla tapahtuvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153545Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801311GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511277- 831212
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351132- 601067
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291030- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888