Onko kenelläkään kokemusta kolonoskopiaan tarvittavan tyhjennyksen teosta sairaalassa, siis osastolla ollessa? Kyse siis siitä varsinaisesta tyhjennyksestä litkujen juomisineen.
Minulla sellainen on edessä ja kiinnostaisi jo näin etukäteen tietää miten hyvin vessa oli käytettävissä. Tuossahan joutuu juoksemaan vessaan todella kiireellä eikä odottamiseen ole aikaa...
Siis kokemuksia? Onnistuuko hyvin? ja miten junailtu?
Tyhjennys osastolta käsin
2
278
Vastaukset
- ...
Mulla oli oma huone, jossa oli oma vessa, eli ei ongelmia. Mutta minä nyt olin eristyksessä heikon immuniteetin takia, eli ei liene vertailukelpoinen juttu.
- osastotyhjennys
No ei toki ole ihan vertailukelpoinen, mutta jotain tuollaistahan minäkin toivoisin, siis ainakin omaa vessaa.
Mulla ilmeisesti osasto olisi ihan joku gastron oma, eikä mulla ole mitään mielikuvaa miten niistä vessoja löytyy. Kun muutenhan mulla ei kunnossa ole mitään ongelmia, joten tuskin mitään yhden hengen huonetta edes saan. Kokemukset edellisesti tyhjennyksestä kotona olivat vaan sellaiset, että ehdottivat osastolla tapahtuvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197