peppuseksin jälkeinen ongelma..

dfdfdfd

Eli harrastettiin mieheni kanssa eilen peppuseksiä, ja sen jälkeen maha meni sekaisin ja on sitä edelleen... Onko se normaalia vai meniköhän jotain pieleen?

29

8644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      se meni pieleen jo siinä vaiheessa, kun miehesi penis työntyi anaaliisi... peräaukkoa ja -suolta ei ole tarkoitettu tuollaista varten -sanokoot kaikki perseseksi -kiihkoilijat mitä hyvänsä. saa kai perseseksiä harrastaa, jos haluaa -ja saahan siitä tykätä, mutta voisi kai tosiasiat tunnustaa kuitenkin. eli persereikää ei ole tarkoitettu nussimista varten.

      varmaan tämä kommenttini kohta poistetaan, sillä tällä persepalstallahan ei eriäviä mielipiteitä hyväksytä.

      • Antiuskova

        Nyt menee tosiasiat ja mielipiteet pisteeltä sekaisin. Peräsuoli on juuri siihen tarkoitukseen kuin sitä itse haluat käyttää. Josset halua omaasi huumeita/penistä/dildoa/sormea/paskaa, niin hyvä sinulle, se ei ole miunlta pois. Mutta tuollainen mielipiteen/"faktojen" tuputtaminen ärsyttää, eihän sitä nykyisin tee kuin jehovat ja tv-maksutarkastajat? Molemmat juttelevat myös satuja faktoina, "muut maksaa" ja "palat helvetin tulessa".


      • .
        Antiuskova kirjoitti:

        Nyt menee tosiasiat ja mielipiteet pisteeltä sekaisin. Peräsuoli on juuri siihen tarkoitukseen kuin sitä itse haluat käyttää. Josset halua omaasi huumeita/penistä/dildoa/sormea/paskaa, niin hyvä sinulle, se ei ole miunlta pois. Mutta tuollainen mielipiteen/"faktojen" tuputtaminen ärsyttää, eihän sitä nykyisin tee kuin jehovat ja tv-maksutarkastajat? Molemmat juttelevat myös satuja faktoina, "muut maksaa" ja "palat helvetin tulessa".

        Persereikä on paskomista varten -ei mitään muuta. Kuten sanoin -saa perseseksiä harrastaa, ja siitä saa tykätä... Mutta totuus nyt vain on se, että voi tulla ongelmia jossain vaiheessa, kun perseeseen jyystetään. Miksei sitä voi myöntää? Tekeehän ihmiset paljon muutakin nautinnon vuoksi, joka ei ole terveydelle hyväksi, ja voi jossain vaiheessa joillekin ongelmia aiheuttaa, ja yleensä se myönnetään. Esim. tupakan poltosta voi olla seurauksena keuhkosyöpä. Kaikille sitä ei tule, mutta joillekin tulee... Mikä ihmeen pyhä aihe paskaluukkuun nussiminen sitten on, ettei siitä saa sanoa, että voi tulla ongelmia? Eikö ole parempi, että ihmiset tietävät jo etukäteen millaisia seurauksia voi pahimmillaan olla, ja sitten vasta harkinnan jälkeen kokeilevat, jos vielä kiinnostaa... Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli, kun suolta jyystetään ja sinne spermat ruiskaistaan. Kiva sitten, jos lakanat tuhriintuu paskaan, ja kumpikaan osapuoli ei tiedä, että niinkin voi käydä. Voi tulla melkoiset traumat kokeilusta, jonka piti olla kiva.


      • . kirjoitti:

        Persereikä on paskomista varten -ei mitään muuta. Kuten sanoin -saa perseseksiä harrastaa, ja siitä saa tykätä... Mutta totuus nyt vain on se, että voi tulla ongelmia jossain vaiheessa, kun perseeseen jyystetään. Miksei sitä voi myöntää? Tekeehän ihmiset paljon muutakin nautinnon vuoksi, joka ei ole terveydelle hyväksi, ja voi jossain vaiheessa joillekin ongelmia aiheuttaa, ja yleensä se myönnetään. Esim. tupakan poltosta voi olla seurauksena keuhkosyöpä. Kaikille sitä ei tule, mutta joillekin tulee... Mikä ihmeen pyhä aihe paskaluukkuun nussiminen sitten on, ettei siitä saa sanoa, että voi tulla ongelmia? Eikö ole parempi, että ihmiset tietävät jo etukäteen millaisia seurauksia voi pahimmillaan olla, ja sitten vasta harkinnan jälkeen kokeilevat, jos vielä kiinnostaa... Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli, kun suolta jyystetään ja sinne spermat ruiskaistaan. Kiva sitten, jos lakanat tuhriintuu paskaan, ja kumpikaan osapuoli ei tiedä, että niinkin voi käydä. Voi tulla melkoiset traumat kokeilusta, jonka piti olla kiva.

        "Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli"

        Höpölöpö. Anaaliseksistä kysellään usein lääkärisivustoilla eikä lääkäreiden vastauksissa ole mitään mainintaa veriripuleista. Laitapa linkkiä sinne mistä mukamas tuon "tiedon" keksit.


      • .
        Max-Pp kirjoitti:

        "Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli"

        Höpölöpö. Anaaliseksistä kysellään usein lääkärisivustoilla eikä lääkäreiden vastauksissa ole mitään mainintaa veriripuleista. Laitapa linkkiä sinne mistä mukamas tuon "tiedon" keksit.

        ei mulla ole mitään linkkejä. Kaverit jotka sitä on kokeilleet on kertoneet. itse päätin jättää kokeilematta, sillä en tahdo ajatella aina tyttöystävääni katsellessani perseestä tursuavaa paskaa... Monet kaverit on sanoneet, että kun hepin vetää pois, niin se persereikä jää avoimeksi, ja sieltä sitten paineella ruutaa vesiripulit ympäri sänkyä, seiniä ja myös jätkän päällekin, kun tyttö ei vaan voi pidättää, kun perse on auki ja pumppaaminen on pistäny suolen sekasin. Kuulemma myös paska haisee jo nussiessa ja kukaan kavereitten tyttöystävistä ei ole siitä tykännyt, vaan kuulemma kipeästi on käynyt ja seurauksena ollut kipeää mahaa ja persereikää. Ehkä jotkut (masokistit?) tykkää perseseksistä ihan todella, ehkä joillain on niin kauhee ummetus ettei paska irtoa kuin korkkiruuvilla, mutta suurimmalla osalla taitaa kokemukset olla suoraan sanottuna perseestä! :D Jätkät on myös sanoneet, että ei se ees tunnu niin hyvältä nussia perseeseen. Jos on edes jokseenkin normaalin kokoinen mulkku, niin persereikä on liian pieni, ja se paskan haju on totaalinen turn off. Mä uskon ennemmin mun kavereita, kuin jotain perseseksi -palstalaisia, ja jotain pliisuja lääkäri -linkkejä joissa ei tosi-asioita kerrota, kun ei haluta astua kenenkään varpaille. Kaikkihan olettaa, että homot ainakin suuttuu, jos perseseksin sanotaan olevan jotenki ehkä jopa vaarallista, tai ei ainakaan hyvän tuntoista, ja seurauksena voi olla paskaan tuhriintuminen. Edes kaikki homot ei tykkää panna perseeseen, tai et niitä pannaan perseeseen just ton paska -ongelman takia. Mulla on homojakin ystävinä, ja ne on sanoneet IHAN samaa kuin heterotkin.


      • YksTyttöVaan
        Max-Pp kirjoitti:

        "Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli"

        Höpölöpö. Anaaliseksistä kysellään usein lääkärisivustoilla eikä lääkäreiden vastauksissa ole mitään mainintaa veriripuleista. Laitapa linkkiä sinne mistä mukamas tuon "tiedon" keksit.

        Kyllä noin voi tapahtua, ainakin minulle tapahtui. Kai se maha menee jotenkin sekaisin, kun sinne menee ilmaa samanlain kuin pimppiinkin menee sekstaillessa. Silloin kun on oikea ripulikin, niin suolessahan on ilmaa ja se sitten pierettää ja ripulin kanssa paineella tulee ulos. Sama juttu sitten anaaliseksin kanssa varmaan. Ja se edes takainen liike tekee kipeää suolessa ja peräaukossa, ainakin minulla teki. Sitten kun poikakaveri veti itsensä pois mun sisältä, niin ripulit lensi pitkin huonetta ja poikakaverin päälle, ei puhettakaan että olisin ehtinyt vessaan. Mahassa kiersi monta päivää sen jälkeen, ja vessaan oli kiire, kun tuntui ettei peräaukko ollut oikein entisellään, luulin että se jää löysäksi. Onneksi about viikossa muuttui normaaliksi, enkä todellakaan tule enää ikinä kokeilemaan anaaliseksiä. Onneksi poikakaverikaan ei sitä halua enää, ymmärrettävistä syistä. Pissa- ja kakkaleikit ei ole oikein meidän juttu kuitenkaan, ja ilmeisesti anaaliseksi menee enemmän tai vähemmän kakkaleikiksi. En tajua, miten muka jollain ei menisi. Tuntuu oikeesti ihan hirveältä.


      • . kirjoitti:

        ei mulla ole mitään linkkejä. Kaverit jotka sitä on kokeilleet on kertoneet. itse päätin jättää kokeilematta, sillä en tahdo ajatella aina tyttöystävääni katsellessani perseestä tursuavaa paskaa... Monet kaverit on sanoneet, että kun hepin vetää pois, niin se persereikä jää avoimeksi, ja sieltä sitten paineella ruutaa vesiripulit ympäri sänkyä, seiniä ja myös jätkän päällekin, kun tyttö ei vaan voi pidättää, kun perse on auki ja pumppaaminen on pistäny suolen sekasin. Kuulemma myös paska haisee jo nussiessa ja kukaan kavereitten tyttöystävistä ei ole siitä tykännyt, vaan kuulemma kipeästi on käynyt ja seurauksena ollut kipeää mahaa ja persereikää. Ehkä jotkut (masokistit?) tykkää perseseksistä ihan todella, ehkä joillain on niin kauhee ummetus ettei paska irtoa kuin korkkiruuvilla, mutta suurimmalla osalla taitaa kokemukset olla suoraan sanottuna perseestä! :D Jätkät on myös sanoneet, että ei se ees tunnu niin hyvältä nussia perseeseen. Jos on edes jokseenkin normaalin kokoinen mulkku, niin persereikä on liian pieni, ja se paskan haju on totaalinen turn off. Mä uskon ennemmin mun kavereita, kuin jotain perseseksi -palstalaisia, ja jotain pliisuja lääkäri -linkkejä joissa ei tosi-asioita kerrota, kun ei haluta astua kenenkään varpaille. Kaikkihan olettaa, että homot ainakin suuttuu, jos perseseksin sanotaan olevan jotenki ehkä jopa vaarallista, tai ei ainakaan hyvän tuntoista, ja seurauksena voi olla paskaan tuhriintuminen. Edes kaikki homot ei tykkää panna perseeseen, tai et niitä pannaan perseeseen just ton paska -ongelman takia. Mulla on homojakin ystävinä, ja ne on sanoneet IHAN samaa kuin heterotkin.

        "ei mulla ole mitään linkkejä."

        Kirjoittelusi ei vaikuttanut kovin uskottavalta eikä sinulla siis ollut mitään sen tueksi. Sinulla ei ole edes omaa kokemusta aiheesta. Eipä siitä sitten sen enempää.

        Jos peppuseksi ei ole sinun juttusi niin olet väärällä palstalla.


      • .
        Max-Pp kirjoitti:

        "ei mulla ole mitään linkkejä."

        Kirjoittelusi ei vaikuttanut kovin uskottavalta eikä sinulla siis ollut mitään sen tueksi. Sinulla ei ole edes omaa kokemusta aiheesta. Eipä siitä sitten sen enempää.

        Jos peppuseksi ei ole sinun juttusi niin olet väärällä palstalla.

        Miks mä mitään linkkejä tarvin, jos mun kaverit sanoo, että paska lentää kun panee perseeseen? etkö sinä sitten usko, jos sun ystävät sulle jostain kokemuksestaan kertoo, vai pitääkö niilläkin olla jotain linkkejä? linkitä sä vaikka joku kiva pikku-linkki tähän, jossa kerrotaan että perseeseen panosta, ei koskaan missään tilanteessa lennä paskat paineella, eikä jää persereikä auki. Anaaliseksi ei tosiaan ole mun juttuni, eikä tule olemaan, mutta kyllä helvetissä mulla on oikeus kommentoida sitä ja tälle palstalle kirjoittaa jos mua huvittaa. Millään muulla seksipalstalla ei ole noin fanaattista porukkaa, jotka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. miksi sitä persepanoa pitää niin puolustella ja huonoista kokemuksista ei sais kirjoittaa?


      • Näinpä juuri
        . kirjoitti:

        Miks mä mitään linkkejä tarvin, jos mun kaverit sanoo, että paska lentää kun panee perseeseen? etkö sinä sitten usko, jos sun ystävät sulle jostain kokemuksestaan kertoo, vai pitääkö niilläkin olla jotain linkkejä? linkitä sä vaikka joku kiva pikku-linkki tähän, jossa kerrotaan että perseeseen panosta, ei koskaan missään tilanteessa lennä paskat paineella, eikä jää persereikä auki. Anaaliseksi ei tosiaan ole mun juttuni, eikä tule olemaan, mutta kyllä helvetissä mulla on oikeus kommentoida sitä ja tälle palstalle kirjoittaa jos mua huvittaa. Millään muulla seksipalstalla ei ole noin fanaattista porukkaa, jotka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. miksi sitä persepanoa pitää niin puolustella ja huonoista kokemuksista ei sais kirjoittaa?

        saa esim. suuseksipalstalla sanoa, ettei tykkää ottaa suihin, tai sperma maistuu pahalta ja oksettaa, eikä niitä kommentteja poistateta kuitenkaan. Saa kai sitä olla mielipiteitä asioista, ja toisenlaisiakin mielipiteitä pitäisi voida sietää. Tosiaan kummallisen kiihkomielistä porukkaa tällä peppuseksi palstalla on. Ei kai kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista, ja saa kai niitä silti kommentoida ja olla oma mielipide. Eikö näiden palstojen tarkoitus ole herättää keskustelua erilaisista aiheista? Eihän se ole mitään keskustelua, jos joku sanoo "peppuseksi on ihanaa" ja siihen tulee jotain 100 vastausta, joissa kaikissa sanotaan "joo, niin on!" Onhan se peppuseksi kuitenkin sen verran erilaisempaa touhua kuin muu seksuaalinen kanssakäynti, että pitäisi voida ikävistäkin kokemuksista puhua ihan suoraan, ja pitäisi saada sanoa, että se voi sattua ja voi tulla jotain pitempi aikaisiakin seurauksia. Vähintäänkin nyt kipeä maha, johtuipa se sitten suoleen joutuneesta spermasta, tai mistä hyvänsä. Eikö todellakin ole parempi, että ihmisillä on monenlaiselta kantilta olevaa tietoa asiasta, ennen kuin alkavat kokeilemaan? Ei sitten todellakaan tule yllätyksenä se, jos meneekin kakat alle, tai tuntuu pahalta, tai tulee pitempikestoisia kipuja. Minä aika harvakseltaan suostun peppuseksiin, kun mies on sitä vailla, mutta itse en siitä pidä. En pidä siitä siksi, että se sattuu. Vaikka kuinka on liukkaria riittävästi ja paikat rentoina, niin mulla se vain tekee kipeää. Myös sen jälkeen on aina jonkin aikaa peräaukko kipeä ja jotenkin löysän tuntoinen, joten olen alkanut miettiä, että onko se kuitenkaan niin vaaratonta kuin sanotaan. Tahtoisin uskoa, että se on vaaratonta, sillä haluan tyydyttää mieheni kaikin tavoin, mutta en kuitenkaan oman terveyden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Max-Pp kirjoitti:

        "Yleensä kai vähintäänkin on seurauksena karsea paineella tuleva vesiripuli"

        Höpölöpö. Anaaliseksistä kysellään usein lääkärisivustoilla eikä lääkäreiden vastauksissa ole mitään mainintaa veriripuleista. Laitapa linkkiä sinne mistä mukamas tuon "tiedon" keksit.

        Ei ole kyllä keksittyä,itselleni kävi juuri näin,edellisellä kerralla ei mitään-


    • Antiuskova

      Jos maha on sekaisin, niin lähtisin liikkeelle siitä mitän on pistetty suuhun, en siitä mitä on pistetty perseeseen: oletko käynyt kebabilla? Tehtiinkö seksin yhteydessä elokuvista tuttu perseestä suuhun ja tuliko mieleen, ettei kannata uskoa kaikkea mitä telkkarista näkee?

    • UrpoJoonas

      Noh, jotain sellaista tuli suusi kautta massuusi, joka tuon aiheutti. Pepun kautta ei tule sellaisia bakteereja peruuttamalla mahaan päin, jotka massun sekaisin saa.

      Nuoliko miehesi pyllyreikääsi ja suuteli sinua sen jälkeen? Sormeiliko miehesi ryppynauhaa ja sait jotain hänen sormistaan Ethän vaan piliä mennyt maistelemaan pepun jälkeen?

      Tai sitten söit vaan duunissa salaattia, jossa oli jotain, mitä siinä ei pitänyt olla.

      • homeli

        on ihanaa naiseni pyllyn nuolemisen jälkeen suudella ja toisin päin myös. todella mahtavaa. siinä ei tule mitään 'tauteja', läheisessä suhteessa sitä tottuu toisen bakteerikantoihin, niistä tulee yhteiset; monet ei tätä tajua! 'shokkeja' voi tulla korkeintaan jos on uuden kumppanin kanssa, eikä aluksi bakteerikannat synkkaa


    • lindda

      Johtuu varmaan spemasta. En tiedä miksi mutta itsellä ainakin näin.

      • Sperma peräsuolessa voi tosiaan aiheuttaa joillakin vatsakipuja. Normaalisti sinne ei päädy bakteereille juurikaan ravintoaineita, jolloin sperman proteiinit saavat bakteerikannat sekaisin. Jos tuo on ongelmana niin jatkossa kannattaa peppuseksissä käyttää kondomia tai olla laukeamatta suoleen.


    • saippuasuoleen

      Ei tuossa ole mitään uutta tai ihmeellistä sillä ulosteperäiset bakteeritt ovat yksi yleisimmistä ripulitautien syistä. Olet saanut jotenkin ulosteperäisiä bakteereja vatsaasi. Kun kumppanisi veti kalun ulos varressa oleva paska levisi käsiin ja bakteerit kulkeutuivat likaisista käsistä tartuttaen sinut. Paska ja bakteerit ovat voineet tartua vaikka likaisen lakanan kautta kun olet käsitellyt sitä. Tietysti kumppanisi on levittänyt käsistään bakteereja kaikkeen mihin koskenut.

      • YksTyttöVaan

        "Paska ja bakteerit ovat voineet tartua vaikka likaisen lakanan kautta kun olet käsitellyt sitä." Sinä ainakin ilmeisesti myönnät sen, että lakanat tuhriintuu, kun tuo yksi mies väittää vastaan? Eli minä ja tuo joku piste nimimerkillä kirjoittava ei olla ainoita, joiden tietojen mukaan anaaliseksissä tulee sotkua.


      • YksTyttöVaan kirjoitti:

        "Paska ja bakteerit ovat voineet tartua vaikka likaisen lakanan kautta kun olet käsitellyt sitä." Sinä ainakin ilmeisesti myönnät sen, että lakanat tuhriintuu, kun tuo yksi mies väittää vastaan? Eli minä ja tuo joku piste nimimerkillä kirjoittava ei olla ainoita, joiden tietojen mukaan anaaliseksissä tulee sotkua.

        Kuka väittää vastaan?

        Peppuseksiä harrastavat tietävät yleensä sen, että pepusta ei koskaan pidä mennä suoraan pimppiin pesemättä kullia. Bakteerit ovat näymättömiä eli niiden levittämiseen riittää likaisen pinnan koskettaminen. Bakteerit myös leviävät herkästi kosketuksen välityksellä.

        Tällä lääkärisivulla on asiasta annettu ohjeita.

        http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

        "Kumppanin kanssa tapahtuvan anaaliseksin perussääntö on, että anaaliaukossa ollutta sormea tai seksilelua ei heteroseksuaalisessa yhdynnässä koskaan saa käyttää emättimessä ilman kunnon puhdistusta. Jos peräsuolta käsitellessä kumppani on käyttänyt suojakäsineitä, on ne sen jälkeen poistettava käytöstä, mikäli sormet siirtyvät emättimeen. Tämä siksi, että peräaukossa on aina suolistobakteereja, joita ei pidä siirtää minnekään muualle. "

        Jos tuhriutumisella tarkoitat sellaista, että näkyviä määriä ulostetta tarttuisi lakanaan niin en kyllä muista meillä sellaista tapahtuneen. Puuhapyyhe ja talouspaperi estävät sellaiset vahingot aika tehokkaasti.

        Tällä palstalla roikkuu muutama inttäjä, joiden elämäntehtävänä tuntuu olevan anaaliseksin vastustaminen, siitä kyselevien pelotteleminen paikkansapitämättömillä lääketieteellisillä väitteillä (siksi linkkejä kysellään!) ja sitä harjoittavien miesten nimittely homoseksuaalisiksi. Jos palstan kirjoittelupolitiikka ja syyt tiettyjen viestien poistamiseen kiinostavat niin kannattaa lukaista se sheriffin näkyville laittama ensimmäinen viesti vastauksineen.


      • Max-Pp kirjoitti:

        Kuka väittää vastaan?

        Peppuseksiä harrastavat tietävät yleensä sen, että pepusta ei koskaan pidä mennä suoraan pimppiin pesemättä kullia. Bakteerit ovat näymättömiä eli niiden levittämiseen riittää likaisen pinnan koskettaminen. Bakteerit myös leviävät herkästi kosketuksen välityksellä.

        Tällä lääkärisivulla on asiasta annettu ohjeita.

        http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

        "Kumppanin kanssa tapahtuvan anaaliseksin perussääntö on, että anaaliaukossa ollutta sormea tai seksilelua ei heteroseksuaalisessa yhdynnässä koskaan saa käyttää emättimessä ilman kunnon puhdistusta. Jos peräsuolta käsitellessä kumppani on käyttänyt suojakäsineitä, on ne sen jälkeen poistettava käytöstä, mikäli sormet siirtyvät emättimeen. Tämä siksi, että peräaukossa on aina suolistobakteereja, joita ei pidä siirtää minnekään muualle. "

        Jos tuhriutumisella tarkoitat sellaista, että näkyviä määriä ulostetta tarttuisi lakanaan niin en kyllä muista meillä sellaista tapahtuneen. Puuhapyyhe ja talouspaperi estävät sellaiset vahingot aika tehokkaasti.

        Tällä palstalla roikkuu muutama inttäjä, joiden elämäntehtävänä tuntuu olevan anaaliseksin vastustaminen, siitä kyselevien pelotteleminen paikkansapitämättömillä lääketieteellisillä väitteillä (siksi linkkejä kysellään!) ja sitä harjoittavien miesten nimittely homoseksuaalisiksi. Jos palstan kirjoittelupolitiikka ja syyt tiettyjen viestien poistamiseen kiinostavat niin kannattaa lukaista se sheriffin näkyville laittama ensimmäinen viesti vastauksineen.

        Niin ja jos oikeasti potee jonkinasteista ulostekammoa niin anaaliseksi kannattaa ihan suosiolla jättää väliin. Siinä on aina jonkun suuruinen riski nähdä ruskeaa väriä paperissa pyyhittäessä liukkarin jäämiä pois. Jos ajatus tuntuu vastenmieliseltä niin älä harrasta anaaliseksiä äläkä edes ajattele anaaliseksiä. Anaaliseksiin ei tarvitse kenenkään suostua jos sitä ei itse halua harjoittaa.

        Jos anaaliseksi on jonkun muun mielestä kivaa niin se ei ole sinulta pois. Is sex dirty? Only if it's done right.


      • Nainen.
        Max-Pp kirjoitti:

        Niin ja jos oikeasti potee jonkinasteista ulostekammoa niin anaaliseksi kannattaa ihan suosiolla jättää väliin. Siinä on aina jonkun suuruinen riski nähdä ruskeaa väriä paperissa pyyhittäessä liukkarin jäämiä pois. Jos ajatus tuntuu vastenmieliseltä niin älä harrasta anaaliseksiä äläkä edes ajattele anaaliseksiä. Anaaliseksiin ei tarvitse kenenkään suostua jos sitä ei itse halua harjoittaa.

        Jos anaaliseksi on jonkun muun mielestä kivaa niin se ei ole sinulta pois. Is sex dirty? Only if it's done right.

        Oletkohan tullut ajatelleeksi asiaa siltä kannalta, että nykyisin naisilta odotetaan suostumista melkeinpä kaikkeen seksuaalisessa kanssakäymisessä. Pornosta kai nuoret miehet ovat sen oppineet, että anaaliseksikin on ihan jokapäiväistä, ja sieltä peräaukosta siirrytään suoraan suuhun tai pimppiin jne. Ja jos nainen kieltäytyy, hän on vain estynyt lahna. Moni nainen todellakin kammoaa ajatusta anaaliseksistä, mutta kun se tuntuu olevan jonkin sortin normi nykyisin, että sitä pitää tehdä, niin vaikeapa on kieltäytyä... Siitä sitten on seurauksena kammottavia, kivuliaita ja hävettäviä kokemuksia. Siksi tälle palstalle ainakin minä silloin tällöin, tosin harvakseltaan yritän kirjoittaa jotain vastaväitteitäkin. Ei kai kaikkeen tarvi suostua kuitenkaan, ja ei kai kaikkien tarvi anaaliseksistä pitää, jos sinä ja moni muu siitä pitävät.


      • Nainen. kirjoitti:

        Oletkohan tullut ajatelleeksi asiaa siltä kannalta, että nykyisin naisilta odotetaan suostumista melkeinpä kaikkeen seksuaalisessa kanssakäymisessä. Pornosta kai nuoret miehet ovat sen oppineet, että anaaliseksikin on ihan jokapäiväistä, ja sieltä peräaukosta siirrytään suoraan suuhun tai pimppiin jne. Ja jos nainen kieltäytyy, hän on vain estynyt lahna. Moni nainen todellakin kammoaa ajatusta anaaliseksistä, mutta kun se tuntuu olevan jonkin sortin normi nykyisin, että sitä pitää tehdä, niin vaikeapa on kieltäytyä... Siitä sitten on seurauksena kammottavia, kivuliaita ja hävettäviä kokemuksia. Siksi tälle palstalle ainakin minä silloin tällöin, tosin harvakseltaan yritän kirjoittaa jotain vastaväitteitäkin. Ei kai kaikkeen tarvi suostua kuitenkaan, ja ei kai kaikkien tarvi anaaliseksistä pitää, jos sinä ja moni muu siitä pitävät.

        "Oletkohan tullut ajatelleeksi asiaa siltä kannalta, että nykyisin naisilta odotetaan suostumista melkeinpä kaikkeen seksuaalisessa kanssakäymisessä. "

        Odotetaan, kuka odottaa? Naiset itse? Naiset ovat seksiasioissa mieheen nähden niskan päällä.

        Jos joku nainen suostuu kaikkiin hänelle esitettäviin vaatimuksiin niin se on hänen oma ongelmansa. Aika todennäköisesti tuollainen nainen päätyy yhteen miehen kanssa, joka jatkossakin esittää vaatimuksia.

        Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Jos seksikumppani esittää kohtuuttomilta tuntuvia vaatimuksia eikä ymmärrä sanaa EI edes toistettuna niin sitten on aika vaihtaa kumppania ja pian sittenkin. Jos nainen ei halua harrastaa anaaliseksiä niin hänen ei sitä tarvitse harrastaa.

        "Ja jos nainen kieltäytyy, hän on vain estynyt lahna."

        Yksi ohje: JSS eli jätä se sika. Miksi ihmeessä kilpailla muiden naisten kanssa sellaisesta miehestä, joka noin ajattelee?


      • hjtyj
        Max-Pp kirjoitti:

        Kuka väittää vastaan?

        Peppuseksiä harrastavat tietävät yleensä sen, että pepusta ei koskaan pidä mennä suoraan pimppiin pesemättä kullia. Bakteerit ovat näymättömiä eli niiden levittämiseen riittää likaisen pinnan koskettaminen. Bakteerit myös leviävät herkästi kosketuksen välityksellä.

        Tällä lääkärisivulla on asiasta annettu ohjeita.

        http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

        "Kumppanin kanssa tapahtuvan anaaliseksin perussääntö on, että anaaliaukossa ollutta sormea tai seksilelua ei heteroseksuaalisessa yhdynnässä koskaan saa käyttää emättimessä ilman kunnon puhdistusta. Jos peräsuolta käsitellessä kumppani on käyttänyt suojakäsineitä, on ne sen jälkeen poistettava käytöstä, mikäli sormet siirtyvät emättimeen. Tämä siksi, että peräaukossa on aina suolistobakteereja, joita ei pidä siirtää minnekään muualle. "

        Jos tuhriutumisella tarkoitat sellaista, että näkyviä määriä ulostetta tarttuisi lakanaan niin en kyllä muista meillä sellaista tapahtuneen. Puuhapyyhe ja talouspaperi estävät sellaiset vahingot aika tehokkaasti.

        Tällä palstalla roikkuu muutama inttäjä, joiden elämäntehtävänä tuntuu olevan anaaliseksin vastustaminen, siitä kyselevien pelotteleminen paikkansapitämättömillä lääketieteellisillä väitteillä (siksi linkkejä kysellään!) ja sitä harjoittavien miesten nimittely homoseksuaalisiksi. Jos palstan kirjoittelupolitiikka ja syyt tiettyjen viestien poistamiseen kiinostavat niin kannattaa lukaista se sheriffin näkyville laittama ensimmäinen viesti vastauksineen.

        "Tällä palstalla roikkuu muutama inttäjä, joiden elämäntehtävänä tuntuu olevan anaaliseksin vastustaminen, siitä kyselevien pelotteleminen paikkansapitämättömillä lääketieteellisillä väitte"

        Tässä sinulle faktoja. Jokainen voi kuvitella kuinka paljon perseestä ulosvedetyssä kalussa on ulosteperäisiä bakteereja. Kalusta tai tyttöystävän strapon dildosta bakteerit leviävät käsiin ja siitä edespäin.


        "Miten välttää vatsataudit?

        Toiset ihmiset ovat herkempiä sairastumaan vatsatauteihin matkalla, kuin toiset. Taudin aiheuttajia on monia ja niitä saattaa olla mitä moninaisimmissa paikoissa. Herkkävatsaisen on hyvä olla varovainen varsinkin ruuan suhteen matkakohteissa, sillä yleisimmät vatsataudin aiheuttajat piilevät ruuissa. Tässä muutamia ohjeita, joita voi noudattaa, välttyäkseen vatsataudilta.
        1. Pese ja kuivaa kädet aina huolellisesti vessassa käynnin jälkeen."


    • embbbbb

      täällä ainakin menee vatsa sekaisin peppuseksin jälkeen, ei kovin miellyttävää ollut....

    • Max-Pppp

      "ässä sinulle faktoja. Jokainen voi kuvitella kuinka paljon perseestä ulosvedetyssä kalussa on ulosteperäisiä bakteereja. Kalusta tai tyttöystävän strapon dildosta bakteerit leviävät käsiin ja siitä edespäin."

      Tuota, juuri niinhän minä kirjoitinkin. Hygieeniaan on syytä kiinnittää huomiota anaaliseksiä harrastettaessa eli ei koskaan pepusta pilluun jne. Kun perusasiat anaaliseksissä on otettu huomioon niin ongelmia bakteereista ei tule.

      Bakteerikammoon sen sijaan ei ole erityistä syytä. Sen tietävät kaikki ne, joilla on ollut lapsia. Vauvanhoidossa kosketusta ulosteperäisiin bakteereihin ei voi välttää mutta siltikään lapsien vanhemmat eivät ole jatkuvan ripulin ja vatsavaivojen kierteessä.

      Kun kävelee ulkona kaupungissa niin hengitysilmassa pölisee ulosteperäisiä bakteereita. Sitä aiheuttaa kaduille kuivunut koirankakka, joka muun pöllyn mukana nousee ilmaan.

      • :D

        Jo on aikoihin eletty! Nyt saatiin koirankakka -keskustelu jo perseseksi palstallekin! Wu huuuuu!!!!!! Mahtavaa! Mutta asiaan... Eiköhän tuo jolle vastasit, kuten muutkin joilla maha menee sekaisin (aloittaja mukaan lukien), tarkoita sitä, että tulee suoli kipeäksi. Ei siis mitään bakteereista johtuvaa mahakipua, vaan yksinkertaisesti suoli ärtyy, kai limakalvot yms. ja siitä tulee maha kipeäksi ja menee sekaisin. Ainakin mulla on joka kerta perseseksiä harrastaessa käynyt nimen omaan niin. En ole ottanut kullia suoraan perseestä suuhun, tai pesemättömiä käsiä työntänyt suuhuni tai mitään. Mikä lie, mutta minulla ainakaan suoli ei vain kestä sitä hinkkaamista. Tästä ketjusta päätellen ei taida kestää monella muullakaan.


    • älä ressaa

      Jos menee sottaamiseksi, niin joko toinen tai molemmat harrastajat ovat amatöörejä. a) naisen kannattaisi olla käynyt vessassa vakavammalla asialla ennen touhuihin ryhtymistä. r) jos nainen on jo valmiiksi ripulissa tai mahavaivoissa, jättäkää vessassakäymisestä huolimattakin seuraavaan kertaan.k) hyvä voitelu (kaikki voiteet eivät sovi kumin kanssa). h) hiljaa hyvä tulee, varatkaa aikaa ja tehkää tutustumista peppuosastoon muun seksin ohella, suuseksin yhteydessä sormin, peukalo sisään, rasvaa paljon.. kun Syvälle työntämistä (sormien, dildon tai peniksen) kannattaa välttää tai sitä tehdään vain naisen tuntemusten mukaan. x) pepun jälkeen penistä ei pesemättä suuhun tai pimppaan. w) puuhapyyhe ja paperia käsille. n) siemensyöksy peppuun voi todellakin aiheuttaa naiselle jostain syystä seksin jälkeen kertaripulin (ainakaan meillä siitä ei ole ollut pidempiaikaista harmia. g) naisen kannattaa valmistella ehkä mies sen verran herkkään kuntoon ennen peppuseksiä, että nalli palaa, kunhan vain sisälle saa...ei tartte sitten kärsiä niin siitä "hinkatusta pepusta". a2) jos peppuseksi on naiselta myönnytys, kannattaa naisen vaatia omat hyvityksensä ;) l) Oikein tehtynä paikat pysyvät puhtaina, eikä hajuhaittaakaan joudu juuri kärsimään kuin poisvedettäessä.. tietysti, jos kakallakäymättömän naisen reikää tuntitolkulla revitellään ja survotaan, niin eihän siinä hyvin käy! Se pitää tehdä sille puoliksi vaivihkaa, ammattilaisen ottein pikaisesti maratonipanon päätteksi "livauttaen" ja aamen..voi nainen joku kerta oikein tuhmalla päällä ollessaan vaikka ehdottaa, että jos kokeiltas sitä a-hommaa vaikka.. ;)

    • x-xxx

      Ei johdu välttämättä siitä, mutta pian on odotettavissa peräpukamat, näin on näppylät.

      • y-yyyy

        Oisko sulla jotakin viitettä lekurisivuille, joissa varoittelevat peppuseksin aiheuttavan peräpukamia?

        Aha. No, en uskonutkaan että sulla sellaisia linkejä olisi.


    • Anonyymi

      Paskaa voi joskus tulla vähän, ei paska kuitenkaan lennä. Kuka pelkää paskaa? Pääasia että saa panna omaa naista perseeseen. On se van niin komiaa!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe