Aika turha julkaisu. Päätoimittelija Kristiina Draguuna ollut kaatamassa muitakin julkaisuja... alkaen Uudesta Suomesta... Tilaajahan menettää silloin rahansa. Paras lukea parturissa, jos käy parturissa, jolla Ei ole tyylitajua.
SARA-lehti mennee Nurin?
37
1421
Vastaukset
- Soopaa
Joutaa mennä, on turha lehti. kiiltävät kannet ja värikkäät kuvat, mutta sisältö ihan tyhjänpäiväistä. Näitä turhia lehtiä on jo monta muutakin, ei paljo kiinnosta!
- Lissu M.
Näkeekö syksyä?
- Lissu H.H
Niin kai, tilaaja ei saa mitään kun lehti menee nurin. Kyllä hömppää riittää...
- MustaOri.,.,
Lissu H.H kirjoitti:
Niin kai, tilaaja ei saa mitään kun lehti menee nurin. Kyllä hömppää riittää...
Onkohan kristiina draguulaa kukaan kolli päässy kaataan ja nainnu oikein ku mies nai??
- V. Frankenstein
MustaOri.,., kirjoitti:
Onkohan kristiina draguulaa kukaan kolli päässy kaataan ja nainnu oikein ku mies nai??
Kreivi itse on varmaan päässy polkemaan. Ainahan se on jokaisen neljähuulisen perässä.
- Fairy-ori
MustaOri.,., kirjoitti:
Onkohan kristiina draguulaa kukaan kolli päässy kaataan ja nainnu oikein ku mies nai??
Jaa-a. Ketä kiinnostaa?
- ?69
MustaOri.,., kirjoitti:
Onkohan kristiina draguulaa kukaan kolli päässy kaataan ja nainnu oikein ku mies nai??
?
- ++++++++++++++++++++
Mikä tälläinen lehti on? Ikinä ole silmiini osunut, joten samapa tuo...menee miten menee.
- Manne maaltapäin.
Ossookohan lehtivosu sheivata kotipesän?? mikä on puutarhan kevätkunto??
- Etsii89
Ilmestyykö vielä? Ei ole meidän kiskassa!
- nvnvnvnv
Etsii89 kirjoitti:
Ilmestyykö vielä? Ei ole meidän kiskassa!
Yleiset syyt? Oisko lehti jo nurin?
- 1+09
nvnvnvnv kirjoitti:
Yleiset syyt? Oisko lehti jo nurin?
Joulunumero. Tuleekohan sitä?
- 2+09
Oletko nähnyt lehteä R:llä?
- j k
joutakinnmennä
- nainen.......
Kuules nyt idiootti tai oletko saanut kenkää Sarasta tai et ole päässyt töihin
tai jotain muuta henkilökohtaista kateutta. Olet sairas päästäsi, kusipää.
Sara onkin tarkoitettu normaaleille ihmisille, ei sulle, vainoharhainen idiootti.
Saran lukija.
- Naikkonen,.,...
Dragooniko kirjoitti edellisen?
- Saraaaa..
Onko Saralla lukijoita?
- frankkkenst.
Missä lehti on myynnissä? Ilmestyykö vielä? En ole nähnyt.
- Bellari
Ainakin netissä on mainos. Tilaa ja kokeile.
http://sara.lehdentilaus.fi/?gclid=CJzPyfH1wqkCFcos3wodv0j4bQ
- 99950g
Ei oo.
- Drag-on
Turhalta vaikuttaa Dragonin julkaisu.
- 11+9
Mikä tää lehti on? Missä näkyy? Ei meilläpäin myynnissä. Ilmestyykös vielä?
- Kukapanisaaraa++??
Sitä mainostettiin TV:ssä hiljan. Vähän väkinäistä...
- 9+3
Hesari julkaisee... miksi?
- Sara lehden tilaaja
Kyllä kyseinen Sara lehti on olemassa ja jatkaa edelleen...Lehti on tarkoitettu aikuisille naisille eikä keskenkasvuisille pojan nassikoille.
Ottakaa pojat vaikka Cosmopolitan käteen ja lukee sitä...
Lehdessä on paljon NAISILLE juttua monestakin asiasta joka koskettaa varmaan jotakin meistä....
Niin ja kyseistä lehteä löytyy hyvin varustetusta kioskista tai kaupasta...
Tuskinpa sitä paikallisessa baarissa on... - JK
MIKÄ SAARA LEHTI
- SokeaSaaara
Ei löydy meiltä.
Onko moista lehteä enään? - 879555
En tunne lehteä.
- saran äiti
Onko tämä lehti vielä olemassa?
- Hyvä lehti
saran äiti kirjoitti:
Onko tämä lehti vielä olemassa?
On ainakin vielä ja tykkään kovasti. Tosi hyvä lehti.
- Lohikäärmes?
Kristiina Dragonhan ei ole tuon pt:n oikea nimi vaan
on sen keksinyt itselleen, koska "on niin hieno nimi".
Lehti loppuu tämän vuoden lopussa. Se siitä tarusta. - 22+98
Kaikella on alkunsa... ja loppunsa.
- Panesaaaraaa
Ei näyenää meidän kioskissa...
- VoiVoiTaas
Panesaaaraaa kirjoitti:
Ei näyenää meidän kioskissa...
Voivoi... Kyllä Sarasta tuli jälleen yksi lehti mitä Draguuna oli kaatamassa.. viimeinen numero ilmestyi 22.2.2012
Kaikille ei lehtiala vaan sovi. - Sirkka H,
VoiVoiTaas kirjoitti:
Voivoi... Kyllä Sarasta tuli jälleen yksi lehti mitä Draguuna oli kaatamassa.. viimeinen numero ilmestyi 22.2.2012
Kaikille ei lehtiala vaan sovi.Onko tämmöistä lehteä koskaan ollutkaan?
- lehtiraunioilta
Sirkka H, kirjoitti:
Onko tämmöistä lehteä koskaan ollutkaan?
Ei näkynyt missään... Draguuna kyllä on olemassa.
- 77p7p7p77p7p7päivää
VoiVoiTaas kirjoitti:
Voivoi... Kyllä Sarasta tuli jälleen yksi lehti mitä Draguuna oli kaatamassa.. viimeinen numero ilmestyi 22.2.2012
Kaikille ei lehtiala vaan sovi.Missä lehdessä Kristinina nykyään luuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402