Moikka! Löytyisikö täältä sellasia ihmisiä, jotka jaksaisivat oikeasti kuunnella, jutella, jotka olisivat tervejärkisiä ja joista voisi saada pitkäaikaisenkin juttukaverin? Olen toivottavasti kohta valkolakin päähän saava abiturientti etelä-pohjanmaalta. Mukava, rento, rauhallinen, puhelias ja elän jalat maan pinnalla. Harrastan lenkkeilyä ja punttisalilla käyntiä. En polta tupakkaa ja harvoin juon alkoholia, käytännössä en melkein ollenkaan.
Etsiskelisin jutteluseuraa tylsiin koti-iltoihin ja yksinäisiin hetkiin. Toivoisin, että olisit mieluummin sitä kauniimpaa sukupuolta ja puheliasta tyyppiä, eikä sillä niin väliä ole mistäpäin suomea olet ;) Iältäsi toivon mukaan olisit 16-21 välillä :) Tähän en itsestäni kirjoita enempää, kerron sitten enemmän mesessä, jos tämä vain alkoi sinua kiinnostaa : )
En viitsi tähän sitä oikeaa mese-osoitetta kirjoittaa mutta jos olet kiinnostunut ja haluat saada sen niin kirjoitan tähän toisen, jossa sitten annan sen oikean ;) Toivottavasti pääsen juttelemaan sinulle mahdollisimman pian ; ) [email protected]
18v poika etsii järkevää juttuseuraa : )
3
174
Vastaukset
- Täällä ollaan
Hei!
Kelpaisinkohan minä juttukaveriksi? Kauniimpaa sukupuolta ollaan, asetun ikätoiveesi rajoihin (17) ja olen muutenkin järkevä ihminen. Miinuksena se, etten juuri käytä meseä, eli vaihtaisin mieluiten kuulumisia aluksi sähköpostin ja myöhemmin vaikkapa facebookinkin kautta, mikäli sellaisen omistat.
Lisää kerron sähköpostilla, jos kiinnostaa. En viitsi tässä keskustelupalstalla mennä yksityiskohtiin ;)
Yhteyttä saa ottaa osoon [email protected] (älä hämäänny sähköpostiosoitteeni lapsellisesta ulkoasusta, se on tehty monta vuotta sitten) :D - mt
hei itse olen 19 eli siis 92:) ja kaunis ehkä olen, mitä sitä nyt voi itsestään sanoa:D jos kiinnostaa niin vastaa tähän viestiin:) minulla ainakjn kiinnostaa!:)
- abi987
Hei : ) Tiestysti kiinnostaa :D Laita viestiä tohon sähköpostiin niin jutellaan sielä lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009