1. Oletko päättänyt ketä äänestää?
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia?
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja?
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty?
5. Oletko munamies tai -nainen?
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta?
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä?
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia?
9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä)
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja?
11. Millainen on tyylikäs kravatti?
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko?
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä?
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta?
15. Laita tähän musiikkia josta pidät.
Alkuviikon alkupalat
13
138
Vastaukset
- miesminäkin
Joo en ainakaan persuja, ne on liian kaukana mun maailmastani ja luulen että ne kusettaa pahemman kerran
Ei kiinnosta
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja?
joutsenia on lennellyt
Ei
Ninnannunna, pikemminkin Harjakainen "virman piikkiin".
Sukat, muutaman euron
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä?
porukka näyttää vaihtuneen
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia?
Mulla ei ole mitään salattavaa
Konttorilta
Joka päivä ja kyllä usein joudun alustamaan palaverin, jos se on minun koolle kutsuma
Hankala koittaa selittää
Kyllä voin, joskaan en aina
Tuisku on kova poika tanssimaan ja on ammattimies. Sillanpää on enemmän vanhempien naisten juttu, ammattimies alallaan sekin.
Ihan sama, jokainen saa mun puolestani elää elämänsä kuten haluaa, mitä se kenellekkään kuuluu, kuka ketäkin ja mitäkin rakastaa, kunhan ei tehdä kenellekkään pahaa.
En jaksa linkittäää, mutta musiikkimakuni on erittäin laaja, en minä ole mikään fanaatikko näissäkään asioissa - alv-paskot
En.
En.
Jotain piipittäjiä näkyy ja kuuluu, liekö viherpiiperöitä
E-hei
thainainen
Berberin, hinta oli 200 mummonmarkkaa
En oikein jaksa miettiä muita kirjoittajia
En tykkää
Tussult. Jossain kohtaa ainakin
Wannseessa, siitä on kauan. Jyrättiin. Olin ajatellut asian ihan toisin päin tapahtuvaksi..
Joka ei kurista
En, en tyggää
Musasta vai ihmisenä? Musa p:stä, hintteys yksityisasia.
Ihan hirveästi.
Tänään ei iske musa. 1. Oletko päättänyt ketä äänestää?
- Olen
- En muuta kun henkistä, ajatuksen voimalla jaksamista niille
- En tiedä
- Ei
- Kanada!
- Mukavat joogahousut, en muista hintaa
- En
- Saa lukea, jos huvittaa, ei ole salattavaa
- Maalatut seinät
- Viime viikolla palaverissa, olin äänessä koska oli sanottavaa
- Kauniisti solmittu, hyvälaatuinen kangas, kantajalleen sopivat värit (ei räikeä)
- Joo, joskus
- Ohi
- En pohdi
- Tiivistelmä, useampia yhdessä
http://www.youtube.com/watch?v=v0-KIlweMic&NR=1
Thänks!1. Oletko päättänyt ketä äänestää? En ole vielä päättänyt äänestänkö ketään.
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? Osallistun yhteen työpaikan tapahtumaan, jonka tuotto menee japaniin. Teen ilmaista työtä siinä. täällä maalla ei ole näkynyt keräyksiä tms.
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? Joo, jotain on.. Yksinäinen joutsen, kiuruja ja töyhtöhyyppiä ainakin havaittu.. Ja näin elämäni ekan kerran kärpän eilen... Se ei ole lintu, mut.. :D
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? Eip, ohran siemeniä kyllä ostettu ja pienet korit niitä varten valmiina. Jos jaksais kaivaa multaa jäisestä maasta.
5. Oletko munamies tai -nainen?mignon-muna-nainen, ilman mitään ihme sivumerkityksiä
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? T-paidan. Tämmöisen, mutta eri kuvalla ja värillä.
http://www.mogo.fi/product/212/numph---castle-organic-t-paita-valkoinen
Siinä oli isopäinen laiha poika kekkos-laseilla.. Hintä oli kolmasosa tosta hinnasta.
Hmm... En. Oikeastaan alkuvaikutelma on pitänyt kaikista aika hyvin paikkaansa. Ne kenestä olen aluksi tykännyt, tykkään vieläkin, ne josta en niin paljon, en vieläkään.. Näin ainakin nyt tulee mieleen. Toki monesta on tullut tietoa melkein x 100, joten kuva on laajentunut huimasti joistakin.
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? En mitään. Ei ole salaisia viestejä. Ainoa haitta siinä olisi se, että en huomaisi että uusi viesti on tullut, jos se olisi avattu.
9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä) Hmm.. vanha viina :/, kahvi, partavesi, mikro-ateriat, hajusteet
Jossain työ-kokouksessa alkuvuonna. Seuraavaksi olen menossa tie-kokoukseen.
11. Millainen on tyylikäs kravatti? Ei tietoa, silkkinen?
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? Voisin, kun minua kymmenen vuotta vanhemmat miehetkin pukeutuvat. En ole pukeutunut kumminkaan. Pidän kotona kyllä paljon lyhyitä velour-huppari-takkeja, nytkin päällä.
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Söpö poika. Jos olisin nuorempi diggaisin, koska pidän tummista pienistä miehistä. En kuuntele hänen musiikkiaan, muuta kuin mitä joudun kuulemaan..Entä jari Sillanpäästä? öö, ei mitään erityistä mielipidettä, en tunne yhtäkään kappalettaan.
En kyllä yhtään, kuten en muuallakaan. Ihan sama mikä on suuntautuminen tai sukupuolikin periaatteessa, ajatukset on tärkeimpiä.
Nyt lyö tyhjää..1. Oletko päättänyt ketä äänestää? Joo
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? Henkistä
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? Kyllä kai, en ole tarkkaillut lintuja.
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? Ei
5. Oletko munamies tai -nainen? Mikä se on?
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? Dieselin farkut, 99€
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä? Jonkun verran
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? Olisin todella hämmästynyt, mutta ei niissä mitään salattavaa ole.
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja? Viime viikolla töissä ja sanoin kyllä asiani siinä kuin muutkin läsnäolleet.
11. Millainen on tyylikäs kravatti? Hillitty vaan ei tylsä.
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? Aina välillä
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä? Menestyneitä homolaulajia.
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta? En
15. Laita tähän musiikkia josta pidät. Black Eyed Peas
http://www.youtube.com/watch?v=JwQZQygg3Lk- Jämääijä
> 1. Oletko päättänyt ketä äänestää?
KYLLÄ
> 2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia?
EI VASTIKKEETTOMALLE TUELLE. OSTAN JAPANILAISTA TAVARAA. KYLLÄ NIILLÄ RAHAA ON.
> 3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja?
JOO. MUNAHAUKAT.
> 9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä)
KAHVILLE.
>10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja?
JOULUKUUSSA. SOPIVASTI.
>11. Millainen on tyylikäs kravatti?
MAUTON ON AINA TYYLIKÄSTÄ. IMHO.
> 12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko?
JOO JA EN.
> 13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä?
JOTAIN TURHAN JA ÄRSYTTÄVÄN VÄLIMAASTOSTA.
> 14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta?
EN. MIKSI? 1. Oletko päättänyt ketä äänestää? - kyllä
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? - kyllä
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? - varmastikin, mutta en ole itse havainnoinut
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? - tänään kylvetään
5. Oletko munamies tai -nainen? - kyllä
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? - alusvaatteen, noin 40,-
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä? - joistakin olen
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? - minun matkapuhelimeni on vain minun käytössäni
9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä) - paperipölyltä
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja? - viime aikoina on ollut vähän hiljaisempaa
11. Millainen on tyylikäs kravatti? - tilanteen mukainen
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? - ? / en
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä? - Henkilöinä minulla ei ole heistä erityistä mielipidettä. Miellyttävät kasvot kummallakin.
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta? - en
15. Laita tähän musiikkia josta pidät. - Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty: Jos sä haluut mun huomiseen- bheibinen
1. Oletko päättänyt ketä äänestää? melkein, 2 vaihtoehtoa on, PS
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? en
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? Empä oo huomioinu mitää tirppoja sen kummemmin
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? noup
5. Oletko munamies tai -nainen? jepjep
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? kengät, 135 e
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä? ...
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? Suuttusin, vaikkei mitään salaisuuksia olekkaan
9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä) kahvi, ruoka, huono sisäilma...
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja? viikko sitten, asiani sain kerrottua kyllä
11. Millainen on tyylikäs kravatti? laadukas kangas, voimakkaat värit, mitkä kantajalle sopii
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? mikä ettei, joskus kyllä joo
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä? Tuiskua ei voi sietää, sillanpää nyt omassa genressään menettelee
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta? enpä juuri
15. Laita tähän musiikkia josta pidät. Stray cats, Eddie Cochran, Elvis, Reverend horton heat... - ...
- en
- en. Onko niille muka kerätty jotain?
- en tiä
- ei
- mies
- olisko ollu kengät syksyllä alesta, 15 e.
- en tunne ketään
- so what, ei siel oo paljon luettavaa.
- ei miltään
- en muista, maanantaipalaveri oli eilen.
- hillitty, ei koominen
- voisin, en
- ei kiinnosta kumpikaan
- en, miksi pohtisin?
- en käytä 1. Oletko päättänyt ketä äänestää? en
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? enpä ole antanut
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? ei
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? enpä taida kylvääkään
5. Oletko munamies tai -nainen? en
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? Farkut. 3 euroa.
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä? en
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? sitähän se aina teki. mikäs siinä, ei mulla ole salattavaa :)
9. Miltä työpaikallasi tuoksuu? (jos ei ole, entisessä) ei ole eikä oo ollutkaan
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja? enpä oo tainnut kokouksissa käydä
11. Millainen on tyylikäs kravatti? en tiedä
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? voisin
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä? en tykkää heistä
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta? joo
15. Laita tähän musiikkia josta pidät. kaikki käy- Setäinen
1.Olen 2.En 3.En oo huomioinu 4.Ei, viime/toissavuodenkin pussit kylvämäti 5. Olen nainen, jolla on monta munaa 6. En pysty muistamaan, siitä on niin hemmetin kauan(vuosia)..eiku yhen paidan ostin viime kesänä mutten vaatteeks 7. En 8. Ei se sais tehdä niin, koska viestit vastaavat lähinnä yksityisiä kirjeitä, joissa esim. joku ystävä on voinut uskoa mulle intiimejä salaisuuksiaan, eli ei todellakaan saisi. Kirjesalaisuus. Mutta tässä kaikkien kilvan toinen toistaan pettävässä maailmassa ymmärrän hemmetin hyvin jos jonkun kumppani tehny siipalleen niin(ja pettämistilantees on kyl ihan oikeutettuaki kuten silloin about mikä tahansa muukin) 9. Eri paikois erilaiselta 10. Olen viimeksi joutunut kokoukseen töissä enkä halunnut puheenvuoroja. Joskus töissä toivottiin mun käyttävän niitä enemmän. 11. N. 7cm leveä, täl hetkel mua huvittais aika loistavan, vähä hologrammimaisen(oranssin)punainen mustin erisuuntaisin ohuin viivoin/käyrin. Mut muuten yleensä mua viehättää siniset, punaset, valkoset ja mustat ja kaikki mitä niistä sekotettuna tulee. Mut tärkeintä et se sopii kokonaisasuun mielell helvetin ja luovan hyvin. En kaihda hyväl maulla ilmennettyjä (piilo)vitsejäkään, vaik olenki tiukkapipoinen konservatiivi. Kankaan pinta pitää olla elävä! 12. Voin ja hyvin usein pukeudun. Myös siihen ei-vaatteeksi-ostamaani paitaan pukeuduin usein töihin. 13. Iljettelen molempia 14. Ei ole ikinä tullut mieleenkään, tosi outo kysymys! Ei kiinnosta vittuakaan kumpikaan. 15. En laita.
- ömhmhömm
1. Oletko päättänyt ketä äänestää? - En
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? - En :(
- Juu-u ja en tiedä
-Eheei
-Munanainen?
`
-Hmmh.. Oliskohan ollu mekko 10e
- ?
- Suuttuisin tottakai.
- "Työpaikalla".. Hmm.
-
- Ei ainakaan ruudullinen/sateenkaarenvärinen.
- Tulevassa, ehkä.
- En pidä, en pidä, en pidä, en pidä.
- Nääh.
- hmm
- heartkiller_
1. Oletko päättänyt ketä äänestää? en
2. Oletko antanut jotakin tukea Japanille tsunamin takia? en
3. Ovatko muuttolinnut jo saapuneet kotikaupunkiisi/-seudullesi? Jos, mitä lintuja? mistä mie tiiän, variksia ainaki riittää
4. Onko rai-ruoho jo kylvetty? joo ei ole
5. Oletko munamies tai -nainen? ladyboy
6. Minkä vaatteen ostit viimeksi? Mikä oli sen hinta? takki 15€
7. Oletko muuttanut mielipidettäsi täällä kirjoittajista ajan mittaa? Jos, kenestä? en
8. Mitä tekisit jos seurustelukumppanisi lukisi tekstiviestisi vai onko se ihan normaalia? löisin sitä, en tiiä suuttuisin
10. Koska olet viimeksi käynyt kokouksessa? Saitko paljon puheenvuoroja? missä vitu kokouksessa.. ei koulussa sellasia oo
11. Millainen on tyylikäs kravatti? tyylikäs
12. Voisitko pukeutua työssäsi huppariin? Pukeudutko? oon opiskelija
13. Mitä ajattelet Antti Tuiskusta? Entä jari Sillanpäästä? syvältä
14. Pohditko usein palstalaisten seksuaalista suuntautumista ja sukupuolta? en
15. Laita tähän musiikkia josta pidät. -.-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845