Hei, olen perustamassa akvaariota enkä oikein tiedä millaisia kaloja sopisi n 90 litraiseen akvaariooni
aattelin jotain tetroja ja jotain muita pikkukaloja pienet parvet ja sitten jonkun monnin levää syömään, vaikka kaksi kymmenen yksilön parvea.. Onko liikaa?
Mitä muuta tarvitsisin? Olisiko jokin nuoliainen tai sellainen paikallaan? Mikä nuoliainen olisi sopiva tämän kokoiseen akvaarioon? Tai ehkä jokin muu joka syö haittaotuksia kuten kotiloita?
noin 80 litraiseen akvaarioon kaloja
1
159
Vastaukset
- fish KING
Lueppas tuosta alempaa tuon HÖLÖÖMÖÖN kirjoittama juttu ja siihen vastaamani vastaus... siinä jo paljon vastauksia kysymyksiisi.
Nuoliaiset ovat liian suuria täysmittaisena jotta ne voisivat elää pienessä akvaariossasi.
Kotiloita EI tule kun puhdistat ostamasi kasvit huolella esim. alunalla tai ihan mekaanisesti pehmeällä hammasharjalla tai käsin rapsuttelemalla.
Levääkään ei ala kasvamaan jos hoidat kasviravitsemuksen ja valon säädön asiallisesti ja oikealla tavalla (lue juttuni alempaa)
MUISTA KYPSYTTÄÄ AKVAARIO KUNNOLLA JA AJAN KANSSA ENNEN KALASTON JA KASVIEN LAITTOA
Kalasto ehdotus
Jokin tetralaji max.pit. 5cm: 10-20kpl
Ehkä sukarapuja/leväkatkoja kymmenkunta
Piikisilmiä ??? ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976