Uudet merkit

tähän uskova

Horoskooppien ystäviä on viime päivinä järkyttänyt tieto siitä, että useimpien horoskooppimerkki onkin todellisuudessa aivan toinen kuin tähän asti on luultu. Astronomian professori Parke Kunkle kertoi NBC:n haastattelussa, että maapallon akselin muutosten takia myös eri tähtikuvioiden asemat ovat muuttuneet. Muutosten takia horoskooppikarttaan on lisättävä uuden tähtikuvion myötä myös kokonaan uusi merkki, jota ei ollut vielä 3000 vuotta sitten: Käärmeenkantaja.

Uudet horoskooppimerkkien päivämäärät ovat seuraavat:
20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja
17.12.-20.1. Jousimies

4

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinna

      "lehti kuitenkin muistuttaa, että erityisesti länsimaissa on vallalla astrologiantulkinta, jossa keskitytään tähtien sijaan maapalloon. Tämän tulkinnan mukaan tieto tähtikuvioiden eri asennoista ei siis anna aihetta muuttaa nykyisiä horoskooppikarttoja. Merkkinsä vaihtumisesta järkyttyneiden kannattaakin pitää kiinni tästä tulkinnasta ja säilyttää vanha merkkinsä."

    • neitsyt leijona

      Minä olen vuosia kun tapaan uuden ihmisen joskus miettiny hänen merkkinsä kun kuuntelen seuraan häntä.

      Osalle olen laittanu juuri näin kun uudessa listassa on. Esim. härät ihmettelen suurinta osaa häristä, eivät vankkoja rauhallisia vaan iloisia velikultia ja vähän pettureita . Selvishän se kun olen ehdotellu monelle härälle oinasta. Eli pitkälle nämä uudet pitää paikkansa.

      Minä esim itse neitsyt ihan loppupäästä, kun vaihtuu vakaan olen aina ihmetelly voimaani.

      Uuden mukaan olenkin neitsyen ja leijonan rajalla justiin. Voimani sitkeyteni tulee osaksi leijonasta.

      merkkihän jaetaan kolmeen osaan. Ja jos esim. ihan vaihtumassa loppupään leijonaksi tulee siihen mukaan leijonaa.

    • Uskon tähän vaihtelevasti, mutta ite määrittelen ihmisen merkin kahden väliltä jos pitää uuden ja vanhan välillä valita, sen mukaan miltä hän mielestäni vaikuttaa enemmän. Tässä uudessa itse en muuttunut ja jos olisi, olisi saattanut pientä identiteettikriisiä tullakin :')

      • JK

        VAI IIN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe