Uudet horoskooppimerkit

tähän uskon .

5.4.2011 14:55 0 Horoskooppien ystäviä on viime päivinä järkyttänyt tieto siitä, että useimpien horoskooppimerkki onkin todellisuudessa aivan toinen kuin tähän asti on luultu. Astronomian professori Parke Kunkle kertoi NBC:n haastattelussa, että maapallon akselin muutosten takia myös eri tähtikuvioiden asemat ovat muuttuneet. Muutosten takia horoskooppikarttaan on lisättävä uuden tähtikuvion myötä myös kokonaan uusi merkki, jota ei ollut vielä 3000 vuotta sitten: Käärmeenkantaja.

Uudet horoskooppimerkkien päivämäärät ovat seuraavat:
20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja
17.12.-20.1. Jousimies

3

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-vaaka

Pomppaan siis vaakapalstalta tänne. Laaditaankohan nykyiset horoskoopit edelleen vanhojen väärien ajanjaksojen mukaan? Pitäisikö siis nykyisin lukea tämän esittämäsi kaavion mukainen horoskooppi esim. neitsyen osalta, vaikka se olisikin tarkoitettu suurimmaksi osaksi leijona-merkkisille?

• abcdaa

Joo mää en usko tuota. Oon ollu rapu tähän mennessä ja tuun aina olemaanki ei se siitä mihinkään muutu jos oikeesti uskoo horoskooppeihin -.-

• Neitsytneito

Joo no mä nyt ainakin oon neitsyt horoskoopiltani, ei todellakaan tuo leijona kuulosta multa, voi hyvää päivää mä sanon. Ei ihmisten persoonallisuus tolleen vaan muutu. Paitsi tietenkin, jos rupeen lukemaan hirveen tarkkaan noita leijona juttuja ja muutan käytöstäni sellaseks, ni kyllä varmaan onnistuisin, jos tarpeeks kauan yrittäisin, mutta sit olisin feikki, eikös? Se, joka ton hölynpölyn keksi, ei oo kyllä ajatellu ihan loppuun asti tota juttua.

Paitsi, jos päivittäiset leijonalle tehdyt horoskooppiennustukset osuukin mun kohdalle, mutta kun ei osu. Luen aina kavereittenkin ennustuksia ja mitä oon leijonalta lukenut, niin ei oikee oo osunu muhun. Neitsyt olen ja sillä siisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2444
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1619
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      109
      1539
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1507
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      45
      1376
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1347
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1336
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1204
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1107
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1076
    Aihe