Haluasin kuulla hintatietoja Ekovillan puhallusvillasta yläpohjaan, eli mitä maksaa laitettuna tai itse laittamalla. Meillä nyt vain 20 cm villaa, talon mitat 10x15m, villa puhalleittaisiin päälle. Paljonko tarvisi puhaltaa lisää villaa eristeeksi, siis eristepaksuus?
YLÄPOHJAN LISÄERISTYS
6
1019
Vastaukset
- Selluköpi
30e motti puhallettuna lienee lähellä. Ei pääse halvemmalla itse tekemällä.
450e / 10cm taloosi siis. Osasta saapi kotitalousvähennyksen. > 450e / 10cm taloosi siis.
nykyvaatimustaso yläpohjassa on kai 45 cm, muistaakseni levyvillalla, puhallusvilla on huonompaa
alle 30 cm:n lisäystä en harkitsisi- Koiranpoika
Yhdestä rautakaupasta hinta 15,50/säkki josta tulee puoli kuutiota. Sillä periaatteella 31 euroa kuutio. Tähän rahaan kone lainaan ilmaiseksi. Jos laitat 25 cm lisää niin kuutioita siinä on 37,5 ja hinnaksi tulee silloin 1.162 euroa.
- VANHA TALO
Jep. No entäpä jos laittaisi kutteria esim. 30cm villan päälle. Yksi paikallinen höyläri myy 5e vero kauhalla kasaan painettu kuutio. Hinta olisi reilusti alle 500e ja sen voisi kans puhaltaa. Kumpi parempi, ekovilla vai kutteri?
- ihmetteliä
mistä päivn suomea saa niin halvalla kutteria?
> Kumpi parempi, ekovilla vai kutteri?
tutkimus vesihöyryn vaikutuksesta eristävyyteen (ja eristeiden paremmuusvertailua), sisältää kutterinpurunkin
http://www.tut.fi/units/rak/rtek/tutkimusraportit/Raportti129.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394297Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453197Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343156Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852780Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1982030Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431896Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301527- 421522
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51291- 781232