Master Chef -finaalissa tuotantoyhtiö päätti voittajan. Sikke esimerkiksi ensin haukkui Joonaksen finaalijälkiruokaa, mutta pisteiden annossa omien sanojensa mukaan "ei ollut muuta mahdollisuutta" ja antoi 10/10.
Teemun annoksessa oli siinäkin kaikki kohdallaan, kuten koko ohjelman ajan, mutta ilmeisesti profiloitui liian ammattimaiseksi. Teemun unelmana on perustaa oma ravintola.
Teemu ei saanut voittaa!
4
115
Vastaukset
- zaikkaa
no niin, mikäs nyt harmittaa noin paljon, että pitää puhua joutavia.
Sikke ei haukkunut Joonaksen ranskalaista hääkakkua ja jos haukkui niin meillä tulee sama ohjelma omista telkkareistamme erilaisena versiona ja se on yhtä mahdotonta kuin sinun väitteesi. - kkookkii
Oikea mies voitti, älä marise joutavia, taidat olla Teemun kavereita =/
- Näin on!!!
Katsoitteko: Asia just niinkuin sanoit Sikke tosiaankin haukkui palaneeksi, miten siitä voi tulla kymppi jo on aikoihin eletty. Katsokaapas uudestaan te muut jos jäi noin räikeä kommentti näkemättä. Teemu selkeästi parempi.
- Umpertto Markaatto
Jos joku uskoo vielä että esim BB:ssä ja muissa ohjelmissa missä saa muka äänestää euron maksavalla äänellä, on jotain merkitystä lopputulokseen niin älkää uskoko. Voittajat on etukäteen päätetty tuotantoyhtiön toimesta. Älkää menkö halpaan ja tukeko moista huijausta maksamalla euro äänestä jolla ei ole lopputuloksiin mitään merkitystä. Samoin tällaiset Master Cheffit sun muut on huijausta, siellä pidetään loppuun saakka mielenkiintoisimmat persoonat, välittämättä niitten taidoista hevon kukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374