Olen ostanut kolmannen ja neljännen tuotantokauden. Ja myös The Plan-elokuvan. Razor löytyi boxista. Kysymys kuuluu, että missä vaiheessa katson Planin?
Galactica
6
187
Vastaukset
- fgbhdfgbh
Katso viimeisenä, koska Planissa on liikaa paljastuksia.
- todellahuippusarja
Kannattaa katsoa myös ne alkuperäiset 1978, missä Dirk Benedict on Starbuckina, hyviä jaksoja niissäkin.
Niin katsot vaikka imdb:ltä netistä järjestyksen ja sitten katsot ne.
Galactica on saanut aika paljon palkintoja kyllä, ajan mittaan, silloinhan se oli katkolla, kun George Lucas väitti että käyttävät samaa idea kuin Star Wars :P
Vaikka oikeasti oli kysymys AIVAN eri tarinasta.. - todellahuippusarja
Koostin joskus pikkuveljelle nuo kaikki, vanhat sekä uudet, kun se tykkäsi, 4 DVD:tä vei xvid-pakattuna kaikki, -78 sarjat 2 DVD:tä, sitten nämä uudet elokuvien kanssa myös 2 DVD:tä.
- keppiafda
Kannattiko avautua, ei meitä vois vähempää kiinnostaa sun touhuamiset...ääliö...
- cylonit2134134
Hassuhko Cylon-keskustelu on ollut tuolla turvallisuuspalvelut -palstalla "Cyloneita nähty Itä-Helsingissä"
- fafeer
Kannattaa vilaista myös Caprica-sarja ja tulossa oleva Blood & Chrome-sarja sitten tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079