Koko päivä mennyt itkemiseen

Häpeän itseäni

Kaikki siis sai alkunsa tämän vuoden alussa kun tapasin nykyisen poikaystäväni. Hän on ehdottomasti kauneinta mitä olen eläessäni nähnyt, ja on vähän niinkin täydellinen, etten oikein ottanut häntä tosissani alkuun. Pidin häntä pelimiehenä. Jotenkin kuitenkin päädyimme heti samaisena iltana harrastamaan seksiä hänen luonaan (alkoholilla oli osuutta asiaan, en olisi muuten varmasti suostunut), ja aamulla minulla oli hyvin outo olo, koska en harrasta yhden yön juttuja. Mies käyttäytyi kuitenkin normaalisti ja halusi tavata minut vielä jatkossa. Hieman epäröiden suostuin. Ihmeellistä on, että hän olisi huoleti halunnut viettää kanssani vielä koko seuraavan päivän ja niin ollen olisi tullut vanhempieni luo syömään. En kuitenkaan halunnut esitellä häntä vanhemmilleni näin pian.
Tapasimme heti seuraavalla viikolla uudelleen ja mies oli jälleen täydellinen. Hän oli tehnyt minulle ruokaa, soitti minulle kitaraansa ja oli kaikin puolin hurmaava. Kukaan mies ei ollut koskaan aiemmin kohdellut minua niin hyvin ja huomasin pian, että olin hyvää vauhtia rakastumassa tähän mieheen. Samalla kuitenkin pelkäsin kuollakseni, että hän vain pelaa. En kokenut olevani tarpeeksi hyvä hänelle. Kutsuin hänet kuitenkin kahden kuukauden tapailun jälkeen kotiini tapaamaan perhettäni ja kaikki perheenjäseneni tuntuivat rakastavan häntä. Heti viikon päästä mies kutsui minut hänen perheensä luo. Päällimmäiseksi jäi jälleen ajatus, että hän on minua parempi. Hän asuu palatsissa, minä montun pohjalla.

Pian poikaystäväni sanoi rakastavansa minua. Sanat ovat hänelle helppoja, kun taas minulla ne juuttuvat kurkkuun. Sovimme seurustelevamme virallisesti.
Koko tämän ajan olen ollut tietoinen hänen kahdesta aiemmasta seurustelusuhteestaan (toinen kesti kaksi vuotta, toinen 9 kuukautta), mutta olen yrittänyt olla ajattelematta niitä. Poikaystäväni ei ole ottanut exiään monestikaan puheenaiheeksi.

Mutta sitten eilen. Olimme juhlimassa poikaystäväni ja hänen ystäviensä kanssa. Olin ainut tyttö. Pidin iltaa täydellisenä, meillä oli todella hauskaa ja tanssin paljon myös poikaystävieni ystävien kanssa. En nähnyt siinä mitään väärää. Myös poikaystäväni tanssi joidenkin minulle tuntemattomien tyttöjen kanssa, eikä asia vaivannut minua sen enempää. Mutta kun sitten lähdimme baarista, poikaystäväni halusi mainita minulle, että tanssi juuri erään exänsä, josta en ollut ennen kuullut. Vaikka hämmästyin hieman tästä maininnasta (en ymmärrä mitä tein tällä tiedolla), kysyin kohteliaasti suhteesta - esimerkiksi miksi se päättyi. Poikaystäväni alkoi selostaa suhdetta juurta jaksaen ja vaikka sanoin, ettei hänen tarvitse kertoa minulle kaikkea, hän päätti sitten hyvin yksityiskohtaisen paljastuksensa sanomalla, että hänellä oli juuri alkanut tulla tunteita tyttöä kohtaan, kun tämä oli jättänyt hänet. Heti samaisella viikolla, kun poikaystäväni oli eronnut exästään, hän oli tavannut minut...
Menin mykäksi. Mitä voin tuohon sanoa? Olin siis ollut laastari. Hän oli juottanut minut humalaan ja pannut. Ja silloin seuraavana päivänä hän oli vieläpä ollut valmis tulemaan MINUN VANHEMPIENI kotiin. Ja samalla, kun hän oli tapaillut minua, hän oli hakenut tavaroitansa pois exänsä talosta. En ollut tiennyt tästä mitään.
Kerroin hänelle myöhemmin yöllä (kun poikaystäväni uteli mikä minua vaivasi, kun väistin hänen suudelmansa), että tunsin oloni nöyryytetyksi ja loukatuksi. Siitä sitten alkoi poikaystävän vuolas anteeksipyyntötulva "rakastan sua, vain sua, anna anteeks kulta, en mä halua sua loukata". Kerroin hänelle, että tuo sana "rakastaa" on minulle selvästi voimakkaampi kuin hänelle. Hän väitti toisin. Sitten hän alkoikin syyllistää minua ja sanoi, että flirttailen avoimesti hänen ystäviensä kanssa. Erityisesti kuulemma yhden heistä, jolla on tunnetusti pelimiehen maine. Olin kuulemma provosoinut hänen flirttiään ja antanut hänen koskea minua liian läheisesti tanssiessamme.
Kysyin, oliko tämä poikaystäväni mustasukkaisuus syynä siihen, miksi hänen oli loukattava minua tuomalla exänsä mukaan kuvioihin. Hän myönsi kostaneensa, mutta vaikka saimmekin sovittua koko asian, minulle jäi kamalan paha mieli.
Kun tulin tänään kotiin, purskahdin itkuun, jotka olin pidätellyt koko eilisillan. Olen nukkunut koko päivän. Haluaisin eroon tästä suhteesta, koska poikaystäväni täydellisyys ja minun "kakkosluokkaisuus" tekevät minut hulluksi. Olin ennen itsevarmempi - miehet pyörivät minun ympärilläni, ei päinvastoin. Tämä suhde ei ole tehnyt itsetunnolleni hyvää.. Samalla pelkään kuollakseni menettäväni hänet. Rakastan häntä. Hän on parasta mitä elämäni on ikinä minulle tarjonnut. Ei kuitenkaan ole kivaa olla tässä suhteessa, joka saa minut näin heikoksi ja avuttomaksi... näinkin pienestä asiasta. Tänään en ole voinut ajatella mitään muuta kun että olen poikaystävälleni vain väliaikainen ratkaisu. Olin laastari... mielikuvani kaikesta suhteemme alkuvaiheen romanttisuudesta on murskaantunut.

1

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No.334

      Ikävää kuulla että sinulle tapahtui näin. Jotkut ihmiset tosiaan voi käyttäytyä noin, pitää toista "laastarinaan" kun itsellä on epävarma olo. Ehkä hän pelkää olla yksin ja haluaa tukeutua sinuun eikä ehkä näe siinä mitään väärää.
      On hyvä, että käsittelet tunteitasi ja mietit, miten tästä eteenpäin. On varmasti tärkeintä, että selvität itsellesi, mitä haluat sisimmässäsi. Tuntuuko sinusta, että olet riippuvainen tuosta miehestä etkä pääse hänestä irti vaikka ehkä haluaisitkin?
      Tsemppiä sinulle joka tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe