Ruohonleikkuri Solo 556??

Sooloilija

Onko kenelläkään kokemuksia em. merkkisestä ajettavasta ruohonleikkurista? Sen verran tietoa löysin, että kyseessä saksalainen merkki ja tekniset tiedot löytyi. Kaipailisin lähinnä lisävalaistusta siihen mikä firma laitteita on kaupannut ja löytyykö varaosia mistään.

4

3759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari M.

      Solo-koneiden maahantuoja ainakin on S.G. Nieminen Oy, sieltä voit kysyä lisää. En tiedä, tuodaanko noita leikkureita maahan ollenkaan, mutta Solon moottori- ja raivaussahoja olen Starkilla nähnyt.

    • tällainen

      http://www.glanspower.fi/tuote/slalom.htm

      Tarkoittanetko tuollaista.

      Eurosystems SLALOM Hydrostatic ajoleikkuri
      12,5 hv B&S IC- moottori
      portaaton hydrostaattivaihteisto helpolla jalkapoljinohjauksella
      sähköstartti, turvalukitsin
      keräyssäiliö 150l tyhjennettävissä helposti istuimelta nousematta
      työleveys 67 cm, leikkuukorkeudet 3 - 8,5 cm
      11x4" etupyörät, 15x6" takapyörät, paino 160 kg.

      Hinta 1690 rahti. Itse maksoin melkein 2000 euroa. Huh..


      Itselläni on tuo kone ollut jo kaksi kesää ja
      toiminut tekniikan osalta moitteettomasti.
      Mutta en suosittele tuota konetta kenellekkään, sen vuoksi, että siinä on vain yksi terä, jonka pituus on 67 senttiä.
      Leikkurin kallistuessa terämpää rouhasee maahan ja jättää jälkeensä rumia jälkiä, joista kohdin nurkikko on kesäksi pilalla.

      Keräilysäiliöstä pisteitä 10
      Putken tukeutuvuus pisteitä 7
      Käynnistyvyys pisteitä 10
      Kulutus ja melu pisteitä 8
      Terärakenne pisteitä 4-

      Noo... muovikuoret on vähän epäilyttävät, mutta
      niitä olen jo oppinut varomaan ja keulaan tein
      pienen puskurin suojaksi, josta on hyvä
      nostaa.

      Katso myös aiempi kirjoitus, jossa puutarhuri ylistää Sohlo jyrsintään ja sen huoltoa.

    • 24

      itellä solo 560 ajoleikkuri varaosia löytyy hyvin käy samatosat ku viking leikkuriin

    • Anonyymi

      Miten saa takaluukun auki .mihin ruohot menee?🤔😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe