Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyi vit.

Paaappapaa...

24

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani64

      Joo.. on aivan vertaansa vailla. Ei monesta suomalaisesta miehestä saakkaan noin ihania kuvia! Haukuppa muita vasta kun saat itsestäsi yhtähyviä kuvia!
      Hyvä Antti!!!

    • Tekla v Parm

      Antti on menestyksen huipulla, esiintymissalit täyteen myytyjä jo kuukausia ennen esitystä joten suosio on taattu.
      Lahjakas esiintyjä hän eittämättä on, lisänä se ettei laulujen teksteissä ole niitä alatyylin ilmaisuja, kielellisesti siistejä, joka taas on eduksi kuulijoille.

      Elämä on ikuista aaltoliikettä, voit kertoa,varoittaa, neuvoa ,kuitenkaan paaappapaa et voi päättää kenenkään puolesta, jokainen löytää oman tiensä. Se mikä paappapaalle on pahaksi, voi artistille olla hyväksi, omalla tavallamme voimme jokainen tulla onnellisiksi.

      Sitäpaitsi promokuvat ovat aihepiiriltään laadukkaita, mainioita katsoa, joissa artisti paistattelee nuorien kauniiden, notkeiden tanssijoiden ympäröiminä Lillin suunnittelemissa asusteissa.

      Kyllä se paappapaa niin on että me painitaan lattareissa eri sarjassa jatsarit ja läskipohjakengät jaloissa.Aika on ajanut ohitse helapääpuukot ja puntarit eivät ole enää onneksi tätä päivää.

      • Aikuinen nainen

        TAAS näitä äijä-tyyppejä täällä mussuttamassa homojuttujaan Suomen ehdottomasti parhaasta miespopparista ! Alkaa ottaa aivoon teidä mahtailunne ja äijämeininkinne kun vuodesta toiseen kateellisina solvaatte Antti Tuiskua !
        Kateutenne tarkoittaa sitä että olette kateellisia siitä huomiosta mitä Antti saa kaikenikäisiltä naisilta ja jota te ette saa ! Huom, en siis tarkoita että olette kateellisia Antin ulkoisille ominaisuuksille sekä laulutaidolle vaan sille mitä hän saa aikaan naisten keskuudessa, ja ehkä myös joidenkin miesten.
        Äijiä riittää tässä maassa niin paljon että on aivan ihanaa kun mies uskaltaa olla tuollainen kuin Tuisku ! Naiset kyllä osaavat arvostaa hyvää tanssitaitoa, lantion liikkumista, komeita hiuksia sekä kasvoja ja sitä ihanan erikoista lauluääntä enemmän kuin jossain kaljabaarin nurkassa savuavaa , kaljatuoppi edessään machoilevaa kaljuksi ajeltua suomi-äijää ! Tai no, kaipa noille molemmille miestyypeille riittää ihailijoita...


      • sdgsdgsd
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        TAAS näitä äijä-tyyppejä täällä mussuttamassa homojuttujaan Suomen ehdottomasti parhaasta miespopparista ! Alkaa ottaa aivoon teidä mahtailunne ja äijämeininkinne kun vuodesta toiseen kateellisina solvaatte Antti Tuiskua !
        Kateutenne tarkoittaa sitä että olette kateellisia siitä huomiosta mitä Antti saa kaikenikäisiltä naisilta ja jota te ette saa ! Huom, en siis tarkoita että olette kateellisia Antin ulkoisille ominaisuuksille sekä laulutaidolle vaan sille mitä hän saa aikaan naisten keskuudessa, ja ehkä myös joidenkin miesten.
        Äijiä riittää tässä maassa niin paljon että on aivan ihanaa kun mies uskaltaa olla tuollainen kuin Tuisku ! Naiset kyllä osaavat arvostaa hyvää tanssitaitoa, lantion liikkumista, komeita hiuksia sekä kasvoja ja sitä ihanan erikoista lauluääntä enemmän kuin jossain kaljabaarin nurkassa savuavaa , kaljatuoppi edessään machoilevaa kaljuksi ajeltua suomi-äijää ! Tai no, kaipa noille molemmille miestyypeille riittää ihailijoita...

        Onks Antti juntannut naisia? Paras miespoppari buahahahahah

        Kaikki miespopparit ovat naurettavia vinkujia ja hintin näköisiä ja luultavasti hinttejä lol


      • SSANNEEE!!!
        sdgsdgsd kirjoitti:

        Onks Antti juntannut naisia? Paras miespoppari buahahahahah

        Kaikki miespopparit ovat naurettavia vinkujia ja hintin näköisiä ja luultavasti hinttejä lol

        jaa minusta tulee ja olen Bi Daa! Musta tulee just joku Jacksonin tapainen tai Adamin lol tai iha omaitteni! Vittu laulan korkealta ja olen juu mies enkä välitä tosite mielipiteistä!


    • Paaappapaa...

      En minä edes tuiskua ole väittänyt homoksi. Pelkästään naismaiseksi. Ettekä te aivottomat edes tajunneet alotusviestin pointtia. Ettekö te muka huomaa samankaltaisuutta tuiskun kuvissa verrattuna lamperttiin? Helkkarin silinterihattu ja fantasiamaailmapaskaa. Inhoan muuten sitä lamperttiakin, tosin vielä miljoona kertaa enemmän. Ja tehän tietty rakastatte sitäkin.

      • SSANNEEE

        MÄ RAKASTAN LAMBERTTIA Kaikin puolin! niin karismaattista miestä saat kyllä etsiä! Mikä sun makuu on? PEtri Nygård? lol
        Hei jos tä'ä asia o sulle nii kova nii pidä se mölyt mahassas äläkä hanki ittelles laumaa vihamielisiä perää ADamissa on sitä jtn Fantasia maailma musavdieo If I Had You:n mukaa on aivann ihana ja LAmbertin tyyli! se o absolutely ihana se o sentää persoonallinen eikä pidä itseäänsä tollaisena massa ihmisenä joka sortuu jos on hiukan erillainen ja tulee kiusatuksi tai ettei enää omista paljon kavereita!


    • fhgadfhd

      Ei vaikuta kovin heterolta...

      Mahtaakohan Antti olla NIITÄ poikia?

    • artturi24

      Antti on selkeä tapaus, ei sitä heteroksi usko kukaan, joka osaa katsoa. Tyyppi osaa esiintyä, mutta surkein miespuolinen laulaja, mitä Idolsista on tullut...

    • Aikuinen nainen

      Minusta Antin ääni ON hieno ! Sinun ei tarvitse siitä pitää. Minäkään en varmasti pidä niistä laulajista joista sinä pidät. Niin että mitä mussuttaa täällä samaa asiaa koska se ei vaikuta tippaakaan siihen mitä mieltä Antin fanit ovat ??!

      Olkoon Antii vaikka hame päällä ja papiljotit päässä lavalla niin se ei muuta mielipidettäni ! Hän ON LOISTAVA POPPARI ! PISTE.

      • antti_loveforever

        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Olkoon Antii vaikka hame päällä ja papiljotit päässä lavalla niin se ei muuta mielipidettäni ! Hän ON LOISTAVA POPPARI ! PISTE.


        TÄÄ ON NIIN TOTTA sillä ei oo väliä mitä sillä on päällänsä se on paras ja piste ei sun siitä tarvitse tykätä mitta ei sun sitä tarvitse mollatakkaan!!!


    • Aikuinen nainen

      Piti vielä sanoa että Adam Lambertista en pidä. Enkä Timberlakesta.

      • fdhdfhdfh

        Joo mutta kun ne popparit tuppaa olemaan hinttejä... Ja vinkuvat teinitytön äänellä


      • antti_loveforever
        fdhdfhdfh kirjoitti:

        Joo mutta kun ne popparit tuppaa olemaan hinttejä... Ja vinkuvat teinitytön äänellä

        No voi LOL ! kuunnelkaas te vaan pojat / tytöt omia ääniänne ja haukkukaa sitte muitten !!!!


    • bellali

      Meinasi kyllä hymyilyttää kun katselin Antin promokuvia. Antin ei liene tarpeellista tulla ulos kaapista sanallisesti, nämä hänen kuvansa tekevät varmasti selväksi hänen seksuaalisen suuntautumisensa. Eli typerät kysymykset siitä onkohan Antti homo, voisi mun puolestani jättää väliin, asia on aika selvä.

      En ole Antin fani, en edes kuuntele häntä mutta nostan hattua sille että hän uskaltaa olla sellainen kuin on, myös promokuvissa. Jos hän on tyyliltään "naismainen" niin sitten hän on ja teidän muiden täytyy vain hyväksyä se.

      Ja nykyään sanaa "hintti" pidetään muuten yleisesti aika halventavana joten aloittaja voisi siistiä suunsa.

      • emilialia

        Ai, kuvista näkee henkilön seksuaalisen suuntautumisen, buhahahaaa, ootte te uskomattoman lapsellisia. Ja Antti nyt ei todellakaan ole homo, et silleen.


      • bellali
        emilialia kirjoitti:

        Ai, kuvista näkee henkilön seksuaalisen suuntautumisen, buhahahaaa, ootte te uskomattoman lapsellisia. Ja Antti nyt ei todellakaan ole homo, et silleen.

        Minusta homoudessa ei ole mitään pahaa. Mielestäni Antin seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole aihetta kiistaan, sillä mielestäni hän on selvästi homo.

        Jos hän on mielestäsi hetero, niin selvä sitten. Olemme eri mieltä.


      • emilialia
        bellali kirjoitti:

        Minusta homoudessa ei ole mitään pahaa. Mielestäni Antin seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole aihetta kiistaan, sillä mielestäni hän on selvästi homo.

        Jos hän on mielestäsi hetero, niin selvä sitten. Olemme eri mieltä.

        Tämä ei ole mielipidekysymys, tää on fakta, Antti ei ole homo. On hän sen haastattelussakin sanonut niin selvästi, että jokaisen pitäisi jo ymmärtää, mutta katselkaa nyt kuvista vaan ja vetäkää niistä johtopäätöksiä.


      • bellali
        emilialia kirjoitti:

        Tämä ei ole mielipidekysymys, tää on fakta, Antti ei ole homo. On hän sen haastattelussakin sanonut niin selvästi, että jokaisen pitäisi jo ymmärtää, mutta katselkaa nyt kuvista vaan ja vetäkää niistä johtopäätöksiä.

        Eikös Antti nimenomaan ole vältellyt aiheesta puhumista? Mä olen kuullut/lukenut jostain että hän juuri ei halua puhua seksuaalisesta suuntautumisestaan tai yksityiselämästään eikä vastaa sellaisiin kysymyksiin, olenko ihan väärässä? Käyttäytyykö Antti sinun mielestäsi oikeasti heteromiehen tavoin?

        Mun mielestäni puhumisen välttely ja koko Antin käytös kertoo ihan selvää kieltään siitä että hän on homo. Tämä on vain mun näkemykseni ja voin toki olla väärässäkin mutta edelleen, siinä ei ole mun mielestäni mitään pahaa. Pyrin tuomaan viestissäni selvästi esille myös sen, että minulle "homo" ei ole haukkumasana, kuten joillekin täällä, vaan mulle se on vain seksuaalista suuntautumista kuvaava sana.


      • emilialia
        bellali kirjoitti:

        Eikös Antti nimenomaan ole vältellyt aiheesta puhumista? Mä olen kuullut/lukenut jostain että hän juuri ei halua puhua seksuaalisesta suuntautumisestaan tai yksityiselämästään eikä vastaa sellaisiin kysymyksiin, olenko ihan väärässä? Käyttäytyykö Antti sinun mielestäsi oikeasti heteromiehen tavoin?

        Mun mielestäni puhumisen välttely ja koko Antin käytös kertoo ihan selvää kieltään siitä että hän on homo. Tämä on vain mun näkemykseni ja voin toki olla väärässäkin mutta edelleen, siinä ei ole mun mielestäni mitään pahaa. Pyrin tuomaan viestissäni selvästi esille myös sen, että minulle "homo" ei ole haukkumasana, kuten joillekin täällä, vaan mulle se on vain seksuaalista suuntautumista kuvaava sana.

        Antti on haastattelussa vastannut seuraavasti kysymykseen; Oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen? Antin vastaus: En ole. Ja hän olisi voinut olla vastaamatta ko. kysymykseen. Et ole tainnut seurata Antin haastatteluita, joten kannattaisi olla silloin kirjoittamatta tuollaisia.


      • bellali
        emilialia kirjoitti:

        Antti on haastattelussa vastannut seuraavasti kysymykseen; Oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen? Antin vastaus: En ole. Ja hän olisi voinut olla vastaamatta ko. kysymykseen. Et ole tainnut seurata Antin haastatteluita, joten kannattaisi olla silloin kirjoittamatta tuollaisia.

        En ole Antin fani joten en tosiaan seuraa häntä mitenkään erityisen tarkkaan. Kiitos tiedosta.

        Mutta silti olen kyllä sitä mieltä että hän ei ole hetero. Olen pahoillani jos joku nyt loukkaantuu tästä. Ehkä hän ei uskallla tulla ulos kaapista, kestihän se kauan Jari Sillanpäälläkin. En ihmettelisi jos näin olisi.


    • milwaukees

      On melkoista vääryyttä henkilö kohtaan, joka ei ole homo, nimitellä häntä homoksi. Mutta suomalaiset nyt ovat tälläinen paska kansa, jos joku on suosittu, hänen niskaansa täytyy kaataa kaikkea paskaa.

    • pelästynyt uhri

      antti tusku yritti sormettaa mua toril väkisin onneks pääsin karkuun huhuhuhu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe