Sä ehkä tykkäät musta

mutta mä

rakastan sua mies.

En sitä sulle kerro ainakaan vielä, koska tiedän että sun tunteet ei taida olla ihan samaa luokkaa ja varmaan pelästyisit... Olen kuitenkin halunnut kertoa ja miettinyt mikä sun reaktio olisi...mitä sä sanoisit...sanoisitko mitään.

Tahdon vaan olla osa sun elämää ja olla sun lähellä. Nauraa sun kanssa :) en itkeä, vaikka sitäkin on sattunut pari kertaa. Olet ainut jonka edessä olen sillätavalla yhtäkkiä itkenyt, kovin moni ei näe mun heikkoa puolta.

15

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä puhu paskaa. Kevät on "lemmenaikaa", kunten hyvin tiedämme.

    • ihmettelen vain

      niin, mutta miks et sano mulle tätä suoraan? Mikä pidättelee?

    • Sellasta se on..

      Tiedän vaan että elämä on lyhyt.. tänään on, huomenna ei. Tiedät itse milloin on aika toimia, mutta älä venytä purukumia. Se ei veny ikuisesti. Kunhan olet tyytyväinen siihen miten toimit, niin toimit oikein.

    • Villasukat~

      Jos kuolisin huomenna, niin saldo olis aika surkea.
      Tää viimeisinkin, -mun sydämeni suuri valo- olikin pelkkää valetta. Valerakkautta, sitä sain. Mussa on jokin vika, kun törmään vaa tällasiin tunnekylmiin, koviksiin. Mun tavoite oli ja on edelleen oikeasti löytää vastarakkautta. Joku lämmin, ajatteleva mies jakamaan elämäni hyvät ja huonot hetket. Saman katon alle, kiitos.

      • :)

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.


      • feet..
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        En ole aloittaja. Sinä olet herkkä tuomitsemaan. Saatko kiksit siitä? Sä olet varmaan hoitanut omat asiasi paremmin.

        Kerroin tunteeni livenä. Mutta en kaipaa neuvoja siihen täältä. Kun täältä kaikki saa aina ensin haukut. Tänne voi vain todeta.


      • .,loiu
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        Sinä " :) "

        taidat itse olla tunnekylmä kovis joka ei uskalla tehdä aloitetta. Turhaan sä täällä haukut muita


      • Eli sä oot
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        mies joka ei itse uskalla tehdä mitään ja patistaa täällä jokaista naista tekemään
        kaiken siinä toivossa että tämä olisi juuri sinun kaipaama nainen.
        Ole itse aloitteellinen ja rohkea mutta älä neuvo muita tekemään sitä mitä itse et uskalla.


    • öloij

      Niin olenki ja sua täällä kiusaamassa. En täällä muuten oliskaa...niinkö?

    • sua turhaanko ootan?

      Täällä istun kotona. Ovi on lukossa. Sailainen puhelinnumero. En mee kavereitten kans baariin perjantaina. En tuu kekkereihin.

      Mää istun täällä ja odotan, et sää teet aloitteen. En edes hymyile sulle, sää saat ensin hymyillä mulle!

      Ja tää ei oo vitsi !

      Ja miks kukaan ei tee sitä aloitetta ? Mis on ne miehet, joista mun pitäis valita kumppani?

      • kyllästynyt oikkuihi

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!


      • Kikatus :)
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        No tuskin oli sulle ! Sehän oli teinitytön käsialaa ja sulla taas ei ! Ei pidä olla niin itserakas et luulee kaikkien viestien olevan itselleen.


      • Tulee surullinen olo
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        Miksi on noin paljon viha ja katkeruutta ja ilkeyttä ?


    • kestokumi

      hyvä feikki! avaa portit boyfrendilles!siitä se onni ayukeaa ps, muista liukasteet ettei tuu hiertymiä1

    • ei tai ehkä.

      ehkä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe