Nais ehdokaat keskusta

Keskustalaiset nais ehdokaat ovat maanantaina Joensuussa kävelykadulla Iso Myy 14-17 Olen "myllärinä " matkassa

Sunnuntaina Lieksassa poniajelua rotkon tontilla Lea Oravalahti -Pehkonen mukana klo 12

Sitten Harrastusta

"mylläri" on sen jälkeen Pielisen laulun ja Koliprikuoron konsertissa klo 14 B rahe sali ja ensiviikolla Sulasolin konsertti eri kuoroja Joensuussa muistathan varata kyyti oli lehti ilmoitus asiasta la 16.4

10

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo ja meillä

kepuleilla on se hyvä puoli, että meittin ei tarvitse katsoa sukupuoleen kun tuemme naisehtokkaita ja meijä paavo ottaa persemäkisuomaliset hallitukseen
      ole sinäkin kepuli ja mitään ei tarvihe kaihtaa

tämä on maksettu mainos

• tojo suorana vaelsi

jooo ja meillä
        Sitähän se yritti Vanhanenkin tuoda puoluejohtoon. Sääli vaan että äijän hormoonitoiminta ei oltu luotu tarkoitusta varten.
        Vanhasen seiväsmatka päätyi kuten kaikki tietää.
        Ja vastaava oli Jäätteenmäelläkin. omathan sen pudotti.

• Tiina R

Koko koulutusjärjestelmämme on suunniteltu ja rakennettu hyväosaisia varten. Opetussuunnitelmat on tehty niitä varten ja niitä silmälläpitäen, joilla on kaikki mahdollinen tuki ja turva elämässään kodin puolesta, etenkin kaikki aineellinen puoli. Vuosi vuodelta koulutusjärjestelmämme ja opetussuunnitelmat ovat vain yhä pienempää osaa kansasta palvelevia ja yhä pienemmälle osalle sopivia.

Oikeistopolitiikalla tehdään ja saadaan aikaa väärää ja huonoa jälkeä yhteiskunnassamme. Oikeistopolitiikalla tehdään syrjivää ja tuhoavaa yhteiskuntajärjestelmää. Sen jälki on epäoikeudenmukaista, epätasa-arvoista ja rikkaita sekä hyväosaisia suosivaa kaikin tavoin ja kaikilla tavoilla.

Lähde:http://keskustelu.plaza.fi/ajassa/kotimaa/1860855/halytyssireenien-tulisi-soida-taysilla/

• mutta, kauhiaa,,,,,,

laitoin tuohon jokusen pilkun jos unohtuu jostai,
      mutta kun se meittin ukit, isät ja toi vanhempi polvi joutu elämään tuo suuren naapuri lähellä ja järjestelmän kyljessä jossa esim velat olisi voitu sosiaalisoida,

on tänään hienoo olla porvari ja omistavaa luokka ja ei haitta vaikka se omistus olisi velan varassa
      minä itse, minä itse jne siinä se ajatus
      kepuli ja turvenuija on ikäsä elänyt tukiaisilla ja turvannu sillä olemassa olosa, polittisesti kepulilla ei ole ollut mitään annettavaa, päinvastoin esim. Pohjois-Karjalan kepulijohtoiset kylät on kehityksessä jääneet vuosisadan jälkeen todellisuudesta ja kepulit on ryvettänyt itsensä pikku- epärehellisyydellä
      on haettu valtaa ja taloudellista tukea moraalisesti väärillä perusteilla

no ratkasu kepuliin ei ole ps eikä kokoomus
      vähäosaisen pitää katsoa kuka on ennen taistellut heidän etujen puolesta ja jatkaa taistelua

• Naista minäkin

T: Hans von Hanuri

• markkukyrpänen

Minä se vasta naista halluunni

• MK

Kuten arvata saattoi onko asiallista keskustelua ja miten häirintä tapahtuu navan alapuolella.

Kuitenkin tarvitsemme edelleen koulutusta ja tasa arvoista maakunnan kehittämistä. ja huoli on erityisesti nuorten työllistymisestä.
      Henkilökohtaisesti näen tässä olevan työtä joten kansanedustajien tulee siksi tehdä työtä nimenomaan ajatellen tätä aluepolitiikkaa että näillä seuduilla nuorilla olisi työtä.
      On kerrassaan jopa huvittavaa kun meikeläiseltä joka on 64 v kysellään eri tutkimuslaitosten kautta haluatko palata työelämään ja haluaisitko lisää työtä kun vielä joitakin tunteja kuukaudessa teen palkan eteen,mutta en todellakaan nää mitään järkeä viedä nuorilta leipää kun pärjään vaikka taitetulla indeksillä kun on aikaisemminkin nälkää nähnyt , mutta erilaisia talkoita kylläkin on tullut tehtyä jonka katson kyllä jopa elämäni kannalta rikkaudeksi jolloin tutustuin paikalliseen väestöön.MK

• Marinan keskeltä

joo ja minä eläkeläisenä jatkan yksin firmaa ja syy siihen on, että kovaan ja kiertävään työhön ei Suomesta saa luotettavia työntekijöitä ja se ei ole rahasta,eduista tai muusta kuin asenteesta kiinni
      Suomessa on tieto,-taitoa, mutta ei niitten käytäntöön sovittajia

• nuori mies

Eiköhän sovita että nyt lähteekin eduskuntaan keskustapuolueesta nainen? Minä ainakin äänestän.

• Kyrpä-Jooseppi.

Jättäkää nyt hyvä ihme yhdet vaalit väliin ja äänestäkää Paavo Väyrystä..hän tuo onnen kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5408
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      485
      2489
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1279
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1145
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      979
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      944
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      60
      811
    9. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      784
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    Aihe