mari kiviniemi sanoi ivallisesti tänään vaalitentissä että menkööt urpilainen ja soini vermoon totoamaan, muistetaan että kuinka moni elää esim. raviurheilulla ja mitä se tuottaa valtiolle. emme äänestä tällaista puoluetta joka on näin raviurheiluvihamielinen.
pelurit huom.
2
121
Vastaukset
- Keputon*
Ei kepua kukaan täysjärkinen äänestä muutenkaan.
- Neva lammas
Eikös se Mari Kiviniemi heti tappion jälkeen ivaillut, että jokainen joutuu kantamaan vastuun päätöksistään eli tarkotti siinä itseään, kun oli allekirjoittanut ne velkapaperit näille eu:n itsensä velkakriisiin ajaneita maita.
Niinkuin Kiviniemi jotain vastuuta muka on kantanut, ei todellakaan.
Suomalaisten niskaan kaatoi maksettavaksi miljardeja euroja ulkomaille avustuksia.
Niinkuin hän muka nämä velat omasta pussistaan olisi maksanut.
Jos Kiviniemi jotain vastuuta kantaisi, niin hän myös nämä velat maksaisi.
Jos yksityinen ottaa velkaa, niin on se velka itse maksettava, ei valtio velkojasi maksa, mutta valtio ottaa velkaa ja maksattaa sen sinulla, eikä kysy siihen lupaa, että saako sitä velkaa ottaa.
Vaalien jälkeen maalla kävimme ja siellä oli tunnelma kuin maailmanlopun kynyksellä ja valitettiin, että nyt asiat menee vasta huonoon suuntaan, kun kepu ja nämä valtapuolueet kärsivät vaalitappioita.
Ei se nyt yhtään huonompaan suuntaa voi enää mennä, kun on mennyt näin huonoon suuntaan näiden valtapuolueiden vallassaolon aikana tähän saakka. Asioidenhan olisi pitänyt parantua, kun kepu ja muut valtapuolueet ovat olleet vallassa, ei ole kuin tullut lisää velkaa näiden vallassa ollessa.
Nyt äänestys meni niinkuin pitikin, kun Perus suomalaiset saivat vaalivoiton.
Ne on näitä hyväosaisia porvareita, jotka on nyt valittaneet, että vaalit meni ihan väärin ja väärä puolue voitti.
Kiviniemi ja Katainen ovat maanpettureita. Ulkomaille rahaa löytyy heti, mutta oman maan köyhille sanotaan, ettei valtion kassassa ole rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019