uusi .NET foorumi

icefall

Olen perustanut suomalaisen .NET foorumin. Käykää siellä ja jättäkää kysymyksiä, keskustelkaa .net kielistä. Foorumi on uusi, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. http://www.koti3.predator7.eu

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Em-Kärri 69

Turhaa koodata .NET:n kanssa. Python on paljon parempi ja sille saa paljon alustoja joille sen saa toimimaan. Meilläkin tehdään kaikki Pythonilla ja kohta Linux tehdään sillä uusiksi. Miksi käyttää .NET kieliä jotka eivät toimi kuin 90% työasemista kun saat Pythonilla 180% työasemista kun mukaan lasketaan ne miljoonat koneet joita myydään ihan kohta kun Linux valloittaa maailman. Siis kaksi kertaa parempi Pythonilla!! Python on mukana Linuxissa ja siksi se on ihan ykkönen. Aikuisena haluan mukaan koodaamaan Linuxin Pythonia sinne yliopistolle missä sitä valmistetaan.

Meillä töissä on hauska vitsi. Silloin kun en kirjoita nettiin Linuxin ja Pythonin paremmuudesta niin ajattelen, että Linux on niinkuin luku 6. Sitten minä olen luku 9 kun olen kuin Python. Se naurattaa niin pahuksesti kun me mietitään sitä onko 6 vai 9 pää alaspäin. Tai ei täällä ole kuin minä ja eee-läppäri joka käy ihmisestä paremman puutteessa kun siinä on ohjelmatkin paremmat kuin 100 000 dollarin Macissä.

PS: Ammatttaidottomat eivät tee ihan kaikkea standardeilla vaikka niitä ei edes käytettäisi. Eikun ammattitaitoiset käyttävät vain standardeja vaikka kukaan ei niitä käytä. Eikun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe