Tietääkö joku saako armeijan aikana poistua maasta, mikäli hakee siihen lupaa? Kyseessä olis viikon reissu intin loppupuolella.
Avomieheni on armeijassa vuoden tammikuu-tammikuu ja minulla olisi lomat pidettävissä näillä näkymin joulukuun puolivälissä (lomatkin olis edullisia silloin!), olen ajatellut ulkomaanmatkaa jo viimeiset 2 vuotta ja yhteistä aikaa ei tunnu koskaan löytyvän.
Kismittää aivan mahtipontisen paljon jossei taaskaan päästä yhdessä lähtemään, kun nyt toinen on sattumoisin armeijassa...
Vai päästäänkö?
Armeija ja ulkomaanmatka
4
4480
Vastaukset
- move_bitch
Voi herranen aika.. Siis.. mitä VITTUA?
Saako poistua maasta? No totta munassa saa!!
Eikö sun "poikaystäväs" oo kertonu sulle? - Tietotekniikka-au
Kyllä saa eikä lupia tarvita. Kunhan lomaa vain on.
Itse vietin 2 viikkoa Thaimaan lämmössä johtajakaudella. - _Tero
Ulkomaille saa matkustaa loman myöntäjän luvalla.
Va-rusmieskorttia ei saa viedä ulkomaille. - 11kk isänmaalle
Minulle ei 1990 edes myönnetty passia varusmiespalveluksen ollessa kesken. Piti saada allekirjoitus varuskunnan komentajalta lomakkeeseen, jossa määriteltiin, minkä päivämäärän jälkeen ao. varusmies on oikeutettu saamaan ulkomaanmatkan mahdollistavan passin.
Käytäntö lienee sittemmin muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771