ohjelmassa kopioidaan (source)kansio alikansioineen ja tiedostoinen toiseen paikkaan(destination). käytän xcopyä. Destinationin pitäisi olla aina sen hetkinen kopio sourcesta, huomasin kuitenkin että komentoni kopio, mutta destinationiin jää sellaisia kansioita/tiedostoja jotka edellisellä kerralla on tullut sourcesta eli se ei ole sen hetkisen sourcen kopio vaan sen hetkinen kopio sourcesta aikaisemmin kopioituja tiedostoja/kansioita.
onko ainoa keino aina ensin tuhota destination kansio?
hakemiston kopiointi
6
143
Vastaukset
- sdfsdfsdfsdf34533543
Siis hetkinen.. Selitäpäs uudestaan. Meinaa mennä nuo lauseet aivan yli hilseen?
Eikö "xcopy /s" toimi?
Miten tämä muuten liittyy C ohjelmointiin? Vai kutsutko xcopya system() funktiolla? - erereer
kyllä, system -funktiota käytän. Nyt on parametreinä s, y ja i.
Eli :
source sisältää:
a.txt
teen kopion, jolloin destinationiin tulee a.txt
Nyt source vaikka muuttuisikin (a.txt vaikka tuhottu, tilalle tullut b.txt)
b.txt
teen kopion, jolloin destinationista löytyykin:
a.txt
b.txt
Eli minun pitäisi aina saada vain viimeisin sourcen tilanne eli se just nyt kopioidaan ei saa sisältää mitään muuta kuin mitä nyt kopioidaan.
Olen lukenut xcopyä, mutta ei kerrota suoraa mikä noin tekee.
Ehkä pitää tuhota aina ensin tuo vanha alta pois ja tehdä uusi?- htrdhtrdhtrd
Riippuu miten luotettavan kopioinnin haluat toteuttaa, monia tapoja löytyy.
Jos kopioit vain tekstitiedostoja, niin voit käyttää vaikkapa versionhallintaohjelmia, esim. CVS, GIT, Bazaar, jne.
Kerro ensin mitä haluat saavuttaa kopioinneilla. - eerffewf
Tuhoa ensin "destination" hakemisto ja sitte suoritat sen puhtaan xcopy komennon.
- nognoo
juu näin tein. kestää vain pirun kauan...
- r0fkrp
Käytä Microsoftin SyncToy -ohjelmaa, se näyttää tekevän sen mitä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat843132Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053