urheilulehden mukaan granlund lähtee minnesotaan, ja nimi paperiin laitetaan mm kisojen jälkeen. joopa, huonosti siinä tulee käymään. joko on farmissa tai palaa suomeen, tai pahin mahollinen on että loukkaantuu todella pahasti harjoitus pelissä, kun joutuu ison pakin taklauksen kohteeksi, ei riitä vielä rahkeet niin pitkälle. ensin pitää saada massaa ja kokoa lisää. kokeilisi vaikka ensiksi khl liigaa, kiekko siellä erityylistä, nhl ehkä vasta 2-3 vuoden päästä realistinen. tietenkin toivon että tulee pärjäämään. onhan granlund suomen lupaavimpia kiekkoilijoita, mutta epäilenettä huonosti käy. toivottavasti olen väärässä.
granlund
2
92
Vastaukset
- 9+3
Liian aikasin lähtee, jos nyt jo meinaa lähteä ahl:ssä ei tule pärjäämään ainakaan. Ehkä kausi khl liigassa tekisi hyvää. Suomeen ei kannata enään jäädä. Joko khl:ssä tai ruotsissa viellä yksi kausi ja sen jälkeen veikkaisin ,että vain taivas on kattona.
- miää
Ei todellakaan minnekkään KHL:lään. Kuka haluisi sisäoppilaitosmaisiin oloihin, josta saa poistua kerran kuukaudessa kaupungille? Niin, no onhan siellä se "haluton hiirulainen" Niko Kapanen. Mutta Granlundin tosiaan pitää saada lisää painoa. Kesällä punttikselle, niin se 10 kg tulee helposti. Silloin on uusi Saku Koivu syntynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019