MTV3 Viihde sivulta poimittua:
"Ari Koivusen velkataakka kasvaa – ulosotossa lähes 40 000 euroa!
Laulaja Ari Koivunen kierrättää ulosoton kautta niin parkkisakot, vakuutusmaksut kuin verotkin.
Amoral-yhtyeessä laulavan Ari Koivusen ulosottorekisteri on ollut yhtä vuoristorataa viimeisien vuosien aikana. Vuoden 2008 syyskuussa Ari oli maksanut pois kaikki ulosottovelkansa. Vajaata vuotta myöhemmin ulosotossa oli lähes 20 000 euroa!
Idols-kilpailusta julkisuuteen ponnahtaneen laulajan tilanne ei ole vuodesta 2009 parantanut, sillä velkaa on tullut hurjasti lisää. Huhtikuun 8. päivä päivätyn ulosottorekisterin mukaan Arilla on ulosotossa 37 421 euroa.
Karhuttavasta kokonnaisvelasta yli 31 000 euroa koskee maksamattomia veromätkyjä. Ulosotossa on kuitenkin huomattavasti pienempiäkin maksuja, kuten muun muassa parkkisakkoja vuodelta 2008, auton liikennevakuutuksia sekä ajoneuvoveroja.
Myös Kela karhuaa Arilta yli 1 500 euron saatavia.
Arin tulot vuonna 2009 olivat 29 159 euroa. Veronpalautusta hän sai yli 6 000 euroa."
Minkähän takia ei tämä mies voi maksaa laskuja ja sakkoja ajallaan, vaan pitää kierrättää ne ulosoton kautta. Tulisi myös halvemmaksi maksaa heti, ilman ulosottomaksuja. Aika holtitonta taloudenpitoa.
Ari Koivusen velkataakka kasvaa...
HiiliGrilli
1
152
Vastaukset
- Jaa-a,
nääs nääs, voi hyvänen aika, voi iäisyys jne. Kysy Arilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657