Ari Koivusen velkataakka kasvaa...

HiiliGrilli

MTV3 Viihde sivulta poimittua:

"Ari Koivusen velkataakka kasvaa – ulosotossa lähes 40 000 euroa!

Laulaja Ari Koivunen kierrättää ulosoton kautta niin parkkisakot, vakuutusmaksut kuin verotkin.

Amoral-yhtyeessä laulavan Ari Koivusen ulosottorekisteri on ollut yhtä vuoristorataa viimeisien vuosien aikana. Vuoden 2008 syyskuussa Ari oli maksanut pois kaikki ulosottovelkansa. Vajaata vuotta myöhemmin ulosotossa oli lähes 20 000 euroa!

Idols-kilpailusta julkisuuteen ponnahtaneen laulajan tilanne ei ole vuodesta 2009 parantanut, sillä velkaa on tullut hurjasti lisää. Huhtikuun 8. päivä päivätyn ulosottorekisterin mukaan Arilla on ulosotossa 37 421 euroa.

Karhuttavasta kokonnaisvelasta yli 31 000 euroa koskee maksamattomia veromätkyjä. Ulosotossa on kuitenkin huomattavasti pienempiäkin maksuja, kuten muun muassa parkkisakkoja vuodelta 2008, auton liikennevakuutuksia sekä ajoneuvoveroja.

Myös Kela karhuaa Arilta yli 1 500 euron saatavia.

Arin tulot vuonna 2009 olivat 29 159 euroa. Veronpalautusta hän sai yli 6 000 euroa."

Minkähän takia ei tämä mies voi maksaa laskuja ja sakkoja ajallaan, vaan pitää kierrättää ne ulosoton kautta. Tulisi myös halvemmaksi maksaa heti, ilman ulosottomaksuja. Aika holtitonta taloudenpitoa.

1

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a,

nääs nääs, voi hyvänen aika, voi iäisyys jne. Kysy Arilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8692
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1267
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      936
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe