Eli kuinka saa tehtyä esim. sen, että kun kuvataan kohtaus sinisellä taustalla ja sitten tietokoneella laitetaan siihen taustat, eli onko mitään ohjelmia siihen tms. ja kuinka saadaan koneella poistettua esim. vaijerit kuvasta? Kertokaa hyviä ohjelmia ja hyviä efektiohjelmia jolla saa niitä erikoistehosteita...
Efektien teko yms...
5
628
Vastaukset
- nakki
Millainen budjetti sinulla on varattuna näihin ohjelmiin? Ilmaisohjelmissa ei hyviä keyereitä ole.
- Minä
Sanoppa ihan mitä vaan ohjelmia, vaikka olis kuinka kalliita...
- nakki
Minä kirjoitti:
Sanoppa ihan mitä vaan ohjelmia, vaikka olis kuinka kalliita...
Jotta voisit warettaa ne?
- Mayborne
Saa parilla ohjelmalla, mutta se ei ole hellpoa jos poistat naruja sillä se pitää poistaa jokaisesta kuvasta. Olen tehnyt niin mutat se ei ole helppoa. Uleadin videoditor 7:mällä saa ainakin. ON muitakin...
- Töpsel
Siinäpä se efektien juju juuri on, ettei siellä köysikuvissa tarvitse tuntikaupalla roikkua. Esimerkiksi 10 sekuntia samaa seeniä on jo pitkä kuva - varsinkin action-leffassa. 10 sekuntia on 250 freimiä. Pikkujuttu.
Sama pätee 3-D:hen: suurin osa humanoideista ja dinoista on kombinaatiota pienoismalleista, elävistä maskatuista näyttelijöistä ja ja pieneltä osin tietokonevisualisoinneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465631Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472849- 1822593
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92210- 262029
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141635- 1451275
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131067