Eli kuinka saa tehtyä esim. sen, että kun kuvataan kohtaus sinisellä taustalla ja sitten tietokoneella laitetaan siihen taustat, eli onko mitään ohjelmia siihen tms. ja kuinka saadaan koneella poistettua esim. vaijerit kuvasta? Kertokaa hyviä ohjelmia ja hyviä efektiohjelmia jolla saa niitä erikoistehosteita...
Efektien teko yms...
5
598
Vastaukset
- nakki
Millainen budjetti sinulla on varattuna näihin ohjelmiin? Ilmaisohjelmissa ei hyviä keyereitä ole.
- Minä
Sanoppa ihan mitä vaan ohjelmia, vaikka olis kuinka kalliita...
- nakki
Minä kirjoitti:
Sanoppa ihan mitä vaan ohjelmia, vaikka olis kuinka kalliita...
Jotta voisit warettaa ne?
- Mayborne
Saa parilla ohjelmalla, mutta se ei ole hellpoa jos poistat naruja sillä se pitää poistaa jokaisesta kuvasta. Olen tehnyt niin mutat se ei ole helppoa. Uleadin videoditor 7:mällä saa ainakin. ON muitakin...
- Töpsel
Siinäpä se efektien juju juuri on, ettei siellä köysikuvissa tarvitse tuntikaupalla roikkua. Esimerkiksi 10 sekuntia samaa seeniä on jo pitkä kuva - varsinkin action-leffassa. 10 sekuntia on 250 freimiä. Pikkujuttu.
Sama pätee 3-D:hen: suurin osa humanoideista ja dinoista on kombinaatiota pienoismalleista, elävistä maskatuista näyttelijöistä ja ja pieneltä osin tietokonevisualisoinneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946