Nämä
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=311928
ovat vain muka-tosiTV:tä mutta mitä mieltä olisit oikeasti järjestetyistä avioliitoista?
Järjestäkää minut naimisiin
10
225
Vastaukset
Mun kohdalla olis sitte kova homma löytää semmonen joka tämmösen huolis :) En kyllä kannata järjestettyjä avioliittoja. Jotenkin tosi ahdistavia.
Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.
Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.itmies kirjoitti:
Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.
Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.Se on hyvä kuulla. Vaikka minussa kyllä on muitakin "vikoja" kuin ulkonäkö ;)
- rumanainen_
itmies kirjoitti:
Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.
Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.Rumuudesta:
Väitän, että miehet jotka sanovat etteivät välitä 'rumuudesta' kuvittelevat ruman naisen joksikin Hollywood-hahmoksi ("Ruma Betty") joka muuttuu kauniiksi kun vain riisuu vahvat silmälasit ja päästää hiukset irti nutturalta.
Oikeasti me rumat naiset emme muutu ihan noin helposti. kun on 'siunattu' suomalaiskansallisella maantienvärisellä, ohuella tukalla ja tihrusilmillä niin niiden kanssa on vain elettävä. En todellakaan ala hakea hiustenpidennyksiä a la Tuksu saati mennä plastiikkakirurgille.
Kun on yksin niin ei tarvitse lukea pettymystä toisen ilmeestä. rumanainen_ kirjoitti:
Rumuudesta:
Väitän, että miehet jotka sanovat etteivät välitä 'rumuudesta' kuvittelevat ruman naisen joksikin Hollywood-hahmoksi ("Ruma Betty") joka muuttuu kauniiksi kun vain riisuu vahvat silmälasit ja päästää hiukset irti nutturalta.
Oikeasti me rumat naiset emme muutu ihan noin helposti. kun on 'siunattu' suomalaiskansallisella maantienvärisellä, ohuella tukalla ja tihrusilmillä niin niiden kanssa on vain elettävä. En todellakaan ala hakea hiustenpidennyksiä a la Tuksu saati mennä plastiikkakirurgille.
Kun on yksin niin ei tarvitse lukea pettymystä toisen ilmeestä.Et siis usko jos sanon että tuollainen minkä kirjoitit vaikuttaa aika mukavalta, vaan sisin eli luonne on se joka vaikuttaa eniten. Ja ns. kaunista en tavoittele koska mielestäni rumuus on kaunista jos on kiva luonne. Tietty jos luonne on huono niin eihän siitä silloin tule mitään, ei se ulkonäkö niin merkkaa ainakaan mulle koska luonne ja olemus on se mihin mä ihastun.
shamans_blues kirjoitti:
Se on hyvä kuulla. Vaikka minussa kyllä on muitakin "vikoja" kuin ulkonäkö ;)
Hmm, mitähän ne muut "viat" on? Ei tartte kertoa, mutta jos haluut niin pistä priva-viestiä. Okei en utele enempää mutta et sä kuitenkaan mikään toivoton ole.
- Free Fanny
Mieluummin yksin.
- 6+10
Ihastuin heti Williin (alkaa kohdasta 25:17).Ihana!
- 6+10
Ennen kuin joku ATM alkaa huutaa niin täsmennän: tuo tumma tukka ja siniset silmät ja OLEMUS sytyttivät.
Nyt vasta katsoin eteenpäin ja siellä puhuttiin autosta, EVVK - Olet siis
6+10 kirjoitti:
Ennen kuin joku ATM alkaa huutaa niin täsmennän: tuo tumma tukka ja siniset silmät ja OLEMUS sytyttivät.
Nyt vasta katsoin eteenpäin ja siellä puhuttiin autosta, EVVKpinnallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473