Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kortista? Ei näyttäisi olevan ollenkaan korkoja tai vuosimaksua. Sopiiko tuo opiskelijoille kun tuloraja vaatimuksia ei ole esitetty?
American Express Basic Card
8
3868
Vastaukset
- 11111111,
tosiaan juuri tuolla ei näytä olevan kuluja,
eikä kai yhtään luottoakaan, pitää maksaa aina hieman yli 1 kk kuluttua,
mikä on aina muillakin todella järkevää.
tuollainenkin on, on kuluton, jos maksaa eräpäivänä kaikki.
K-Plussa MasterCard myöntää varsinaisesti OP-Kotipankki.
tätä anotaan Citymarketeissa, tai netissä, EI pankissa.
Maksuton on myös S-pankin Visa, tosin 100 € jäsenyys pitää maksaa.
Pari edellä mainittua käteviä, jos käyt usein K- tai S-kaupoissa,
bonuksia ei "pikkuinen et saa pikkuostoksistasi, paljoakaan"
mutta usein on tarjouksia joita ei huomaakaan
ja näin ne tulee automaattisesti alennettua.
Periaatteessa on luottokortti hyvä, asiat tulee selkeästi, selkeämmin kuin sekaiseen tiliotteeseen,
kannattaa ottaa aina PAPERITILIOTE jotta näkee selvästi ostokset,
oikeasti.
https://www.plussa.com/wps/portal/plussacom/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os_iQIDPfYO_QoFAzMxNTAyMfi9BARyc3Y3dLc_1wkA6cKgw8jSDyBjiAo4G-n0d-bqp-pH6UOU57Akz1I3NS0xOTK_ULsrPTnNMVFQHfXHdB/dl2/d1/L0lJSklna21BL0lKakFBTXlBQkVSQ0pBISEvWUZOQTFOSTUwLTVGd0EhIS83X1RSNk1TS1VSVTY2NDUwMkw4VVFBQkYzR1A1LzN0THdCMTcxMDAwMDI!/?WCM_PORTLET=PC_7_TR6MSKURU664502L8UQABF3GP5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/plussacom/Plussacom/Kaikki Plussasta/Plussa-kortit/K_Plussa_MasterCard/ - Yksi vaihtoehto
Hypo Pankin Visa on myös maksuton. Sen myöntää Luottokunta. Ei tarvitse olla ennestään millään lailla Hypo Pankin asiakas. Verkkopankkitunnukset saa myös ilman maksuja. Voi katsella korttiostoksiaan netistäkin. Päivittäiset raha-asiat on hoidettava jossakin muussa pankissa.
S-ryhmän osuuskauppojen jäsenmaksu vaihdella osuuskaupasta riippuen. Esimerkiksi HOK-Elannossa se on 35 euroa. - en saanut
en tiedä onko kysyjä saanut selville, että todellisuudessa kortin tuloraja on 30 000e per vuosi, ettei valitettavasti oikein sovi opiskelijalle... mutta mitäpä tuosta tosiaan korttiehdoissa huutelemaan :D itsekkin hain ko korttia noin vuosi sitten, sain hylsyt tulojen vuoksi, soitin aspaan josta sanottiin että juu, se 30 000e/vuosi se tuloraja on. noh, pyysin pikimmin lisään sen nettisivuille, ettei tuu turhia hakemuksia.... lupasivat korjata asian, noin vuosi sitten, ei taida edelleenkään löytyä puólta sanaa asiasta? =D
- huvittavinta oli
Minua huvitti tuossa jokunen vuosi takaperin kun american express lähetti korttihakemuksen american express green cardiin. Olen työtön :D niin sillä huvitti että näinköhän muka myöntäisivät american express green card:n :D ei ehkä näillä tuloilla kun hakemuksessa oli sitten maininta että 20 000e/vuosi pitäisi tulot olla vähintään.
- aki
Tuloraja on 30000€ uusi tieto Amexilta.
- 24
itellä joku 25000€ vuodessa ja basic card myönnettiin
- platinum10
siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin tulotiedot. ikä, sukupuoli, työpaikka, se miten asuu jne..jokaisesta hakijasta tehdään ns. riskiluokitus. Sen takia ei varmaan kotisivuillekaan ole painettu mitään absoluuttista rajaa.
Tappajatanelilla onkin ameksin CENTURION! Saan vihreitä kortteja vaikka 20 alakorteiksi mun CENTURIONILLE! Hankkikaa tekin.. Jos saatte!
Mun CENTURION on muuten titaania!
laalaalaa!
t:tappajataneli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214