Kissamme on 2v. leikattu kollikisu, joka on todella terve ja energinen. :) Ihmetystä on suuresti herättänyt kissamme tapa pitää häntäänsä kippuralla selän päällä (tai siinä sivulla) ikään kuin jollain pystykorvakoiralla. Häntään ei satu ja kissa pystyy sitä ihan kunnolla liikuttamaan ja välillä pitääkin ihan pystyssä. En ole koskaan kuullut moisesta, enkä ikinä sellaista häntää kissalla nähnyt. Ystävämmekin ovat ihmetelleet suuresti.
Onko teidän kisuillanne samantapaista häntää? Tai pitääkö kissanne häntää jotenkin oudosti ilman kipuja tai ongelmia? :D
Kissan erikoinen kippurahäntä
11
3999
Vastaukset
- KisulinHäNtYli
En tiedä auttaako yhtään mutta, silloin kissat ovat iloisia, tutustuvat toisiinsa yms. ne pitävät häntäänsä suoraan ylöspäin pystyssä, jotkut taivuttavat sen selän päälle kaareen (jos ymmärsit :D ) ehkä Kisullasi vaan on venyvä häntä ja se sillä tavalla ilmoittaa tunteistaan?
- KisulinhänTYLI
http://www.info.fi/tiedot.aspx?Tieto=1589041
Tuossa on vielä kuva siitä häntä esimerkistäni :D
- PienenKisunOmistaja
Oma kissani tapaa harrastaa kanssa tätä samaa hommaa: Häntä kippuralle sivuun(ei tosin ikinä ylös). Se on hauskan näköistä, ja hieman ihmetyttää minuakin..Mitä se kisu sillä sitten tarkoittaa vai tarkoittaako mitään :)
- Anonyymi
Meillä myös kollikissa oranssi ja pitää häntää kippuralla selänpäällä kuin pystykorva koira. Häntä on aika pitkä oisko helpompi pitää kippuralla kun suorana?
- Anonyymi
meillä sama juttu. Tyttö kissa kylläkin, mutta esimerkiksi yhdellä veljistä oli lyhyt/kippura häntä jo syntyessään. Aika vekkulin näköistä ja muutenkin suht vilkas tämä meidän nuori neitokainen😅👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä sama juttu. Tyttö kissa kylläkin, mutta esimerkiksi yhdellä veljistä oli lyhyt/kippura häntä jo syntyessään. Aika vekkulin näköistä ja muutenkin suht vilkas tämä meidän nuori neitokainen😅👆
Emo tehnyt liian usein pentuja
- Töpöhäntä
- kippurahäntä
- takatassut normaalia pidemmät
Pentutehtailun tuotos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Töpöhäntä
- kippurahäntä
Pentutehtailun tuotosTöpö, on geeneissä, kuten väri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Töpöhäntä
- kippurahäntä
Pentutehtailun tuotosHöpön höpön. Mutta yleensähän tuollainen on perinnöllistä. Ei siis seurausta usein tapahtuvasta tiineydestä.
Ja ken havaitsee pentutehtailua- siitä voi tehdä eläinsuojeluilmoituksen.
- Anonyymi
Sukusiittoinen. Se aiheuttaa yli taittunutta häntää, väärää purentaa, pienikokoisuutta, epilepsiaayms.
- Anonyymi
On asioita mitkä on ihan normaalistikin periytyviä. Tietenkin sukusiitos on yksi mahdollinen joka aiheuttaa ikäviä juttuja, mutta tässähän aloittaja ei kirjoittanut siitä mahdollisuudesta. Ne ikävät jutut eivät suinkaan yleensä niin liity ulkonäköön, vaan perinnölliset ongelmat kertautuvat sukusiitoksessa, esim perinnölliseen sairauteen sairastumiset.
Mistään ei kissasta välttämättä näe että on sukusiittoinen. Täytyykin olla tarkka hankkiessaan pennun. Kyselee, ja jos omistaja ei suostu kertomaan tai esittää selvästi jotain tarinaa,jättää hankkimatta ja jatkaa etsimistä. Rehellisiäkin kissanpentujen myyjiä on(ns hallittu vahinko, kävi vähän kylillä, tuli paksuna pois). Mutta jos kissanpennun myyjällä on oikein kissalauma, niin heti ajateltava toisen kerran, kannattaako ottaa riski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On asioita mitkä on ihan normaalistikin periytyviä. Tietenkin sukusiitos on yksi mahdollinen joka aiheuttaa ikäviä juttuja, mutta tässähän aloittaja ei kirjoittanut siitä mahdollisuudesta. Ne ikävät jutut eivät suinkaan yleensä niin liity ulkonäköön, vaan perinnölliset ongelmat kertautuvat sukusiitoksessa, esim perinnölliseen sairauteen sairastumiset.
Mistään ei kissasta välttämättä näe että on sukusiittoinen. Täytyykin olla tarkka hankkiessaan pennun. Kyselee, ja jos omistaja ei suostu kertomaan tai esittää selvästi jotain tarinaa,jättää hankkimatta ja jatkaa etsimistä. Rehellisiäkin kissanpentujen myyjiä on(ns hallittu vahinko, kävi vähän kylillä, tuli paksuna pois). Mutta jos kissanpennun myyjällä on oikein kissalauma, niin heti ajateltava toisen kerran, kannattaako ottaa riski.Vastuulliset pennut olis suunnitellut, ja astutus valitun uroksen kanssa. Joka ei siis oma, tai naapuruston kolli.
Noita jonkun kollin aikaansaannoksia, irtokissanarttujen pentuja myynnissä olevista melkein kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289