Hyvä villakoiran trimmaaja / Helsinki

ninni-866

Olisiko kenelläkään tiedossa hyvää kotitrimmaajaa Helsingissä? Koiratrimmamo on tuttu, mutta hinnat pesuineen ja leikkauksineen kahdelle villakoiralle tulee kuukausittain aika kalliiksi. Meillä koirat ovat siis kotona, eivätkä tarvi näyttelyleikkausta. Jos tiedät hyvän kotitrimmaajan tai leikkaat itse, laita viestiä alle tai vaikkapa s.postiin [email protected]

4

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaksetHeilumaan

Etkö opettelisi trimmaamaan koiria itse? Trimmerin ja muiden välineiden hankinta tulee loppupeleissä halvemmaksi kuin trimmaajalle vienti. :)

Itse trimmaan omat koirani ja koska nekin ovat kotikoirina, ei se tällaisessa nopeakasvuisessa turkissa niin kamala asia ole jos jollakin kertaa tulee turkkiin lovi. Aika äkkiä sen touhun oppii. :)

• ninni-866

Omistan toki trimmerin, sakset, kamman jne. mutta leikkaaminen ei vain minulta luonnistu. Olen jopa saanut koirilleni haavoja yrittäessäni leikata turkkeja. Siksipä yritänkin löytää hyvän kotitrimmajan, koska esim. Koiratrimmaamon hinnat ovat päätähuimaavia.

• Ninnin trimmi

Nimimerkkisi on tosi osuva: Vantaalla on Ninnin Trimmi jossa käytän 2 villakoiraani..itse pesen, föönailen ja leikkaan turkin, mutta Ninni tekee konetyöt ja "auttaa vähän muualta" siinä ohimennen.

Todella miellyttävä pieni paikka - tosin sinne on usein jonoa, mutta soita!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4308
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      137
      3002
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2342
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2238
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1812
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1539
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1374
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe