Olisiko kenelläkään tiedossa hyvää kotitrimmaajaa Helsingissä? Koiratrimmamo on tuttu, mutta hinnat pesuineen ja leikkauksineen kahdelle villakoiralle tulee kuukausittain aika kalliiksi. Meillä koirat ovat siis kotona, eivätkä tarvi näyttelyleikkausta. Jos tiedät hyvän kotitrimmaajan tai leikkaat itse, laita viestiä alle tai vaikkapa s.postiin ninni-86@luukku.com
Hyvä villakoiran trimmaaja / Helsinki
4
1022
Vastaukset
- SaksetHeilumaan
Etkö opettelisi trimmaamaan koiria itse? Trimmerin ja muiden välineiden hankinta tulee loppupeleissä halvemmaksi kuin trimmaajalle vienti. :)
Itse trimmaan omat koirani ja koska nekin ovat kotikoirina, ei se tällaisessa nopeakasvuisessa turkissa niin kamala asia ole jos jollakin kertaa tulee turkkiin lovi. Aika äkkiä sen touhun oppii. :) - ninni-866
Omistan toki trimmerin, sakset, kamman jne. mutta leikkaaminen ei vain minulta luonnistu. Olen jopa saanut koirilleni haavoja yrittäessäni leikata turkkeja. Siksipä yritänkin löytää hyvän kotitrimmajan, koska esim. Koiratrimmaamon hinnat ovat päätähuimaavia.
- Ninnin trimmi
Nimimerkkisi on tosi osuva: Vantaalla on Ninnin Trimmi jossa käytän 2 villakoiraani..itse pesen, föönailen ja leikkaan turkin, mutta Ninni tekee konetyöt ja "auttaa vähän muualta" siinä ohimennen.
Todella miellyttävä pieni paikka - tosin sinne on usein jonoa, mutta soita! - Anonyymi
Voin suositella http://www.parturri.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718