Liika mustasukkaisuus ja kiellot/vahtiminen

ikävääkäytöstä

Olen useassa suhteessa ja joskus jo tapailun alussa törmännyt sellaiseen että mies pyrkii heti kontrolloimaan tilannetta, vahtimaan ja kieltämään eri asioita.. kerrottakoon alkuun olen parikymppinen ja tapaillut esim. ulkomaalaisia miehiä. Toki itsekin olen joissain suhteissa saattanut olla pikkasen mustasukkanen, mutta vahtiminen menee yli.. Moni mies on useasti yrittänyt kieltää esim. kaupungilla ja kaupoilla yksin käymisen, en ymmärrä miksi. Tajusin että yksi suhde kaatuikin siihen koska mies epäili niin paljon ulkona käymistäni että meni pettämään. Liikun ja tykkään liikkua yksin, se on usein ollut myös ongelma ja herättänyt mustasukkaisia tunteita, kaikilla ei vaan ole suurta kaverijoukkoa joiden kanssa liikkua. Kaikkein eniten tuollainen käytös korostui kun treffien jälkeen selitin yhdelle miehelle meneväni kotiin mutta käyn ensin nopeasti ruokakaupassa, mies sanoi menevänsä kotiinsa ja lähti kävelemään pois päin. Hän kumminkin seurasi kauppaan ja tuli sinne ikään kuin vahtimaan, käytös ärsytti niin paljon että tapailu loppui siihen..

Jotkut miehet on olleet muuten ihan mukavia, mutta suhteenalut on kaatuneet juuri luottamuspulaan ja mustasukkaisuuteen.. en tiedä voiko tämmöisistä asioista keskustella, päästä yli ja miten, jos toinen on luonteeltaan ylimustasukkainen ainahan syitä keksii eikä sille kai mahda mitään.. esim. kaupungilla käymisen kieltäminen on sellainen asia mitä en hyväksy. Kumminkin suhteessa on pakko yrittää luottaa, jos haluaa suhteen onnistuvan, näin ei kumminkaan moni tee. Olen varma että jatkossakin tutustun kuvaillunlaisiin ihmisiin, paras on vaan lähteä heti "kättelyssä"?

4

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallohslhasdlh

Jos sinulle käy näin jatkuvasti, niin epäilenpä, että omassakin käytöksessä on jotakin, mikä ei kuulu normaalin käsitykseen parisuhteesta/seurustelusta.

• Kuuluuko normaaliin seurusteluun miehen flirtti toisten naisten kanssa ja älytön tuijotus jopa miehen kanssa tanssiessa tuijottaa muita. Kuuluko siihen deittipalstoilla surffaaminen ja oudot puhelut?

• Ja vaikka oltaisiinkin ns fuckbodeja eikö naiselle kuulu kertoa jos panee myös muita? no eipäs tietenkään koska silloin menettää tämän yhden hyvän!!!

• Ja edellisen kysymyksen kysyn hyvän ystäväni puolesta, joka asuu ulkomailla---samaa käytöstä on varmasti täälläkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7444
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2410
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      6
      2051
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      28
      1981
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1643
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18