Liika mustasukkaisuus ja kiellot/vahtiminen

ikävääkäytöstä

Olen useassa suhteessa ja joskus jo tapailun alussa törmännyt sellaiseen että mies pyrkii heti kontrolloimaan tilannetta, vahtimaan ja kieltämään eri asioita.. kerrottakoon alkuun olen parikymppinen ja tapaillut esim. ulkomaalaisia miehiä. Toki itsekin olen joissain suhteissa saattanut olla pikkasen mustasukkanen, mutta vahtiminen menee yli.. Moni mies on useasti yrittänyt kieltää esim. kaupungilla ja kaupoilla yksin käymisen, en ymmärrä miksi. Tajusin että yksi suhde kaatuikin siihen koska mies epäili niin paljon ulkona käymistäni että meni pettämään. Liikun ja tykkään liikkua yksin, se on usein ollut myös ongelma ja herättänyt mustasukkaisia tunteita, kaikilla ei vaan ole suurta kaverijoukkoa joiden kanssa liikkua. Kaikkein eniten tuollainen käytös korostui kun treffien jälkeen selitin yhdelle miehelle meneväni kotiin mutta käyn ensin nopeasti ruokakaupassa, mies sanoi menevänsä kotiinsa ja lähti kävelemään pois päin. Hän kumminkin seurasi kauppaan ja tuli sinne ikään kuin vahtimaan, käytös ärsytti niin paljon että tapailu loppui siihen..

Jotkut miehet on olleet muuten ihan mukavia, mutta suhteenalut on kaatuneet juuri luottamuspulaan ja mustasukkaisuuteen.. en tiedä voiko tämmöisistä asioista keskustella, päästä yli ja miten, jos toinen on luonteeltaan ylimustasukkainen ainahan syitä keksii eikä sille kai mahda mitään.. esim. kaupungilla käymisen kieltäminen on sellainen asia mitä en hyväksy. Kumminkin suhteessa on pakko yrittää luottaa, jos haluaa suhteen onnistuvan, näin ei kumminkaan moni tee. Olen varma että jatkossakin tutustun kuvaillunlaisiin ihmisiin, paras on vaan lähteä heti "kättelyssä"?

4

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallohslhasdlh

Jos sinulle käy näin jatkuvasti, niin epäilenpä, että omassakin käytöksessä on jotakin, mikä ei kuulu normaalin käsitykseen parisuhteesta/seurustelusta.

• Kuuluuko normaaliin seurusteluun miehen flirtti toisten naisten kanssa ja älytön tuijotus jopa miehen kanssa tanssiessa tuijottaa muita. Kuuluko siihen deittipalstoilla surffaaminen ja oudot puhelut?

• Ja vaikka oltaisiinkin ns fuckbodeja eikö naiselle kuulu kertoa jos panee myös muita? no eipäs tietenkään koska silloin menettää tämän yhden hyvän!!!

• Ja edellisen kysymyksen kysyn hyvän ystäväni puolesta, joka asuu ulkomailla---samaa käytöstä on varmasti täälläkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8208
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      165
      2045
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1921
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe