Muuttamassa Pirkanmaalle

Kerrotko että mikä kunta olisi hyvä asuinpaikka Pirkanmaalla? Tamperetta pidämme liian isona paikkana. Onko terveyskeskuksessanne yöpäivystys vai pitääkö mennä Tampereelle? Onko uimahallia, kuntosalia tms? Olemme viisikymppinen pariskunta, joten kouluista emme kysele. Järviä teillä on onneksi. Niitä emme siis jää kaipaamaan täältä Etelä-Savosta.

5

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelä-Pirkanmaalta

Valkeakoskella on päivystävä terv.keskus (sairaala), uimahalli, kauppakeskus ja toinenkin tulossa, kaupungin teatteri....
      Itse asun Akaassa ja täältäkäsin käytetään jonkin verran Valkeakosken palveluja. Tosin täälläkin on ihan kiva asua (Akaa, Viiala) Myös Lempäälän ideapark, Lempäälän kirpputorit, Lempäälän autokatsastusta yms. tulee käytettyä.

Nyt jos itse muuttaisin, menisin varmaan Lempäälään.

Tämän Akaan hyviä puolia on älyttömän hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan, että palvelut löytyy läheltä ja näppärästi kuitenkin, vaikka täällä omassa kylässä ei ihan kaikkea olekaan.

• jontsu31

Valkeakoski ei ole paras mahdollinen kaupunki muualta muuttavalle. Itse muualta muuttanut ja täällä asunut jo vuosia ja nyt olen täältä pois lähdössä. Kaupunki ei jostain syystä hyväksy muualta tulleita ja syrjintää esiintyy. Paikkakuntalaisiin on toki helppo tutustua mutta vaikea ystävystyä. Ja vika ei ole itsessä..olenhan avoin iloinen Etelä-Karjalainen luonne ja lukuisat tuttavani jotka ovat muualta tänne muuttaneet eivät ole täällä viihtyneet juurikin sen vuoksi koska tänne ei oteta uusia ihmisiä vastaan ja ovat pois joutuneet muuttamaan. Tänne ei siis ole helppo kotiutua jos ei asennoidu siihen että täällä jää ulkopuolelle. Myös monet muut asiat ovat täällä kehnosti..niin terveyspalvelut kuin työttömyyskin. Eikä paljon harrastusmahdollisuuksiakaan. Terveyskeskukseen saa jonottaa lääkäriaikoja jopa kuukausia ja palvelu on ollut monien kohdalla huonoa.

• SakariKuuraparta

"Eikä paljon harrastusmahdollisuuksiakaan"

No nyt tuli kyllä puhuttua puppua, kerropa edes muutama esimerkki harrastuksista joita täällä ei voi harrastaa... Valkeakoskella on kokoisekseen kaupungiksi valtava harrastusmahdollisuuksien kirjo.

• VirtoLainEn

Tulkaa Virroille! Meillä on 24 h päivystävä terveyskeskus, liikuntahalli tai kaksikin, erinomainen kirjasto, kauppoja enemmän kuin tarpeeksi, luontoa ja järviä riittää, ja idyllinen Laivaranta on kesän riemastus. Uimahallia ei meillä valitettavasti ole, mutta sellainen löytyy naapurikunnasta. Täällä on kaikkea mitä ihminen tarvitsee.

• Ammuu olen onnelline

Tuu vetovoimaiseen Vesilahteen. Siellä lehmätkin on niin onnellisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1656
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      104
      1374
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      102
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      100
      918
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      68
      836
    Aihe